nuori komistus oikein luuraa? Jollakin on sua ikävä, uskotko?
Missä se "mun" vaalea
8
249
Vastaukset
- en enää
en
- kysyn..
miksi et?
- Kerros nyt
vähän lisää tästä, kun sellaisella on myöskin ikäva jotain?
- Kerropas itse nyt
vuorostas jotain? :)
- vanhempi
Kerropas itse nyt kirjoitti:
Menkääpäs lapset pihalle leikkimään, vaikka huomenna klo 12:00, keinujen luo.
- No kun sitähän
Kerropas itse nyt kirjoitti:
minä juuri yritän selvittää tietoa hänestä, jotta voisin saada hänen numeronsa ja sitten vaikka soittaa, että nyt olisi tämmöinen homma :)
- sama vanha numero
No kun sitähän kirjoitti:
minä juuri yritän selvittää tietoa hänestä, jotta voisin saada hänen numeronsa ja sitten vaikka soittaa, että nyt olisi tämmöinen homma :)
Eikös sulla enää ole mun numeroa. No höh, miks sä sen poistamaan oot mennyt ;)
- valitettavasti
sama vanha numero kirjoitti:
Eikös sulla enää ole mun numeroa. No höh, miks sä sen poistamaan oot mennyt ;)
minulla ei hänen numeroaan ole vielä kertaakaan ollut. Siis sellaisen hieman itseäni vanhemman tumman upean naisen numeroa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862