Loviisassa ei ole köyhiä

Liian rikas itsekin

Sattuneesta syystä olen jo kauan koettanut päästä eroon liiasta mammonasta. Yrittänyt lahjoittaa sohvaa, polkupyörää, leluja, lasten suksia ja muita tarvikkeita. Ei kelpaa kenellekään.
Pakko on sahata puuosat takkapuiksi niin suksista kuin Lundiahyllyistäkin, metallit ja polkupyörät sekä yhdellä olleet Emmaljunga-rattaat jätekeskukseen, muut sekajätteeseen tai takkaan lajista riippuen.
Rikkinäiset olen jo hävittänyt, mutta nyt menee jo ehjätkin.

15

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hikki.

Olet saamaton! Kyllä täällä ottajia löytyy, mutta ei ne tule soittamaan sun ovikelloa kysyäkseen onko annettavaa tavaraa.

• Liian rikas itsekin

Annapa osoite että tiedän tuoda ovellesi. Saako jättää kaiken siihen vaan ja milloin vaan? Ainakaan muuten ei näy kelpaavan.
        Eihän täällä ole kierrätyskeskustakaan jonne viedä.
        Muistelen joskus puhutun, että sellainen kuuluu kunnan/kaupungin järjestää osana turhan jätteen vähentämistä. Vaan ei koske Loviisaa tämäkään. Nyt on pakko viedä uudenveroista tavaraa jätekeskukseen kun tulee syystä tai toisesta muutto pienempään asuntoon. Ja maksaa vielä siitä!

• entä Samaria?
        Liian rikas itsekin kirjoitti:

Annapa osoite että tiedän tuoda ovellesi. Saako jättää kaiken siihen vaan ja milloin vaan? Ainakaan muuten ei näy kelpaavan.
        Eihän täällä ole kierrätyskeskustakaan jonne viedä.
        Muistelen joskus puhutun, että sellainen kuuluu kunnan/kaupungin järjestää osana turhan jätteen vähentämistä. Vaan ei koske Loviisaa tämäkään. Nyt on pakko viedä uudenveroista tavaraa jätekeskukseen kun tulee syystä tai toisesta muutto pienempään asuntoon. Ja maksaa vielä siitä!

Onhan loviisassa samaria-kirppis? oli ainakin vielä pari vuotta taaksepäin, he ottavat myyntiinsä mielellään kaikkea myyntikelpoista. Tuotoilla avustavat huonompi osaisia.

• boycott....
        entä Samaria? kirjoitti:

Onhan loviisassa samaria-kirppis? oli ainakin vielä pari vuotta taaksepäin, he ottavat myyntiinsä mielellään kaikkea myyntikelpoista. Tuotoilla avustavat huonompi osaisia.

Ei pidä paikkaansa, selvitä huvin vuoksi mihin ne rahat tosissaan menee?

• Muuttokuormakuski
        boycott.... kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, selvitä huvin vuoksi mihin ne rahat tosissaan menee?

Kerrohan mihin ne menee kun tiedät. Muualta tulleena en tiedä paikkakunnasta muutenkaan juuri mitään eikä ainakaan kaupunki mitään informoi uusille asukkaille.

• boikotoin minäkin
        Muuttokuormakuski kirjoitti:

Kerrohan mihin ne menee kun tiedät. Muualta tulleena en tiedä paikkakunnasta muutenkaan juuri mitään eikä ainakaan kaupunki mitään informoi uusille asukkaille.

No sithän kannattaa selvitellä vähän tota samarian toimintaa............

• Lindperi.
        boikotoin minäkin kirjoitti:

No sithän kannattaa selvitellä vähän tota samarian toimintaa............

Johtaja kuulemma on rikas mies, omistaa jumalattomasti kiinteistöjä siellä sun täällä. On varmaankin nostanut hyvät poonukset.

• JP
        Lindperi. kirjoitti:

Johtaja kuulemma on rikas mies, omistaa jumalattomasti kiinteistöjä siellä sun täällä. On varmaankin nostanut hyvät poonukset.

Niin varmaankin

• JP
        JP kirjoitti:

Niin varmaankin

Haittaakse??

• Nälässä

Samaria lopetti ilmaiset ateriat syrjäytyneille vaikka sai kaupungilta niistä korvauksen.

• Henry pois täältä!

Hakekaa Lintelööhvi takaisin,niin pääsette liioista rahoistanne eroon!

Toivovat Kotkalaiset.

• Arhi

Nuorten työpaja linja-autoasemalla tietääkseni ottaa myös vastaan lahjoituksia.

• Kaada itselles vain

Rahalahjoituksia vai?
        Kerran ehdotin sinne yhtä projektia, joka olisi ollut ainakin pojille mielenkiintoista ja kehittävää eikä olisi tuottanut pajalle tappiota, mutta ei minulle edes vastattu mitään. Tuli mieleen, että tärkeintä taitaakin olla kyseisen pajan vetäjien työllistäminen, ei nuorten etu.
        Niinpä tehkööt mitä haluavat. Minkään väristä jäsenkirjaa minulla ei ole ja ehkä siksi minulle ei edes viitsitty vastata.

• expajanuori

Nimimerkki "Kaada itselles vain" taidat kärsiä pahasta virtsatietukoksesta päässäsi, niin monta valhetta ja valheellista vihjausta ja oletusta sait lyhyeen tekstiisi mahdutettua. Suosittelenkin, että ehdotat seuraavaa projektia Loviisan psyk.polille. Kirjoituksestasi päätelleen he eivät sinun projektiehdotustasi hylkää, eikä jäsenkirjaakaan kysellä. Pikaista paranemista sinulle.

• Sviddunääs

Mä oon köyhä. Mistä voin hakea tavarat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe