Osaako joku sanoa mistä löytäisi kyseisen mönkkärin sulakkeet ? Laturi ei toimi, ei lataa ollenkaan, enkä oon löytänyt sulakkeet, ohjekirjasta ei apua.... !?!?
KeeWay gtx 300 4x4
10
2085
Vastaukset
- arnould1
tankin alla vasemallapuolen
- jiii1
löytyykö mistään keeway gtx 300 räjäytyskuvia?
- Anonyymi
Missä vika kun Keeway GTX 300 4x4 Ei mene vaihde päälle + KUULLUU VAIN RUTINAA. Osaako kukaan vastata??
- Anonyymi
vika on vaihteistossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vika on vaihteistossa.
Vika ei ollut vaihdeitossa vaan tyhjäkäynti oli liian korkealla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vika on vaihteistossa.
Vika ; liian korkea tyhjäkäynti nopeus, saa olla max, 1300 kierrosta.
- Anonyymi
Pitääkö toisiovariaattorin pyöriä kun kone on tyhjäkäynnillä, tietääkö viisaammat?
- Anonyymi
Mistä löytyy Keeway GTX 300 4x4 vaihdelaatikon öljyn tyhjennys tulppa?
- Anonyymi
Sulakkeet löytyvät istuimen alla olevasta mustasta laatikosta.
- Anonyymi
Kysyisin mistä löytyy Keeway 300 sytytysboksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001