Onkos kokemuksia muilla otsikossa mainitusta telkkarista,siinähän on myös netti mahdollisuus ja kun kyselin myyjältä niin tossa mallissa on kuulemma netti joka ei ole rajoitettu vaan rajoittamaton,siis jos ymmärsin oikein niin sillä siis voi surfata netissä ihan missä vain,tokihan se tietysti pitää liitttää omaan olemassa olevaan laajakaistaan,,,,,Siis onkos ymmäretty oikein, jos jollain olisi kokemuksia niin kaipaisin asiallisia vastauksia....
Sony 40" 3D LED-TV KDL40EX724
9
1900
Vastaukset
- yyy99
Jos koneessa on selain, kyllä se yleensä tarkoittaa vapaata surffailua minne tahansa sivulle. Esim. Pleikkari menee minne vaan osoitteen kirjoittaa.
- ????????????????????
Mulla on tuo sonyn tv,siinä on kyl selain mut se kyllä menee suoraan sonyn sivuille enkä ole vielä keksinyt miten sillä voi surffailla netissä miten haluaa,jos joku tietää ni infoa kiitos.Pääsee sillä you tubeen ja yle arenaan sun muihin mitkä siinä on valmiina mut minä en kyllä ole vielä löytänyt paikkaa mihin voi vapaasti kirjoittaa netti osoitteen,muuten on kyllä ollut aivan mahtava kuvan ja muiden toimintojen puolesta..........
- kyll, kyll, kyll
"Esim. Pleikkari menee minne vaan osoitteen kirjoittaa. "
No ei muuten varmasti mene. Palvelut ovat rajoitettuja, samoin kuin televisioissakin. - ????????????????????
kyll, kyll, kyll kirjoitti:
No ei muuten varmasti mene. Palvelut ovat rajoitettuja, samoin kuin televisioissakin.siis kaikis tv.s missä on internet mahdollisuus ovat rajoitettujako.onkos joku päässy tuolla sonylla mihin tahansa sivustoille???????? ja jos ni miten,kiinnostas vaan tietää kun olen ostamas tv.tä
- surffaaja
kyll, kyll, kyll kirjoitti:
No ei muuten varmasti mene. Palvelut ovat rajoitettuja, samoin kuin televisioissakin.No kyllä ne nyt vaan kummatkin, tuo otsikossa mainittu TV ja PS3 menevät ihan mihin vaan sivuille. Omistan kummatkin laitteet eikä vuoden aikana ole tullut vastaan tilannetta etteikö menisi minne haluan. Kummassakin saa ihan vapaasti kirjoittaa URLn.
- Kokeillaanpas näin
Etkö voisi mennä kauppaan katsomaan ja kokeilemaan itse?
Mitä olen Sonyn EX524 ja EX723-mallien selaimia kokeillut, niin sen verran von sanoa, että aika onneton selain niisä kyllä on. Pleikkarissa on hieman parempi, kun siinä sentään voi ohjata "hiiren nuolta" tatti-ohjaimilla Mutta selaaminen eroaa tietokeesta esim. siinä, että se on hidasta, ei voi avata välilehtiä, monetkaan flashit ei toimi jne...
Mutta yleensäkin telkarien Net-TV:issä navigointi tapahtuu kaukosäätimen nuolinäppäimillä liikkuen, linkistä lnkkkiin siirtymällä, jolloin esim. sivun alareunassa olevaan linkkiin pääsemiseksi jokainen näytöllä oleva linkki pitää selata. Nämä kokemukset siis Sonysta ja Philipsistä.
En sitten tiedä, miten hyvin älypuhelinohjaus (iPhone, Android) toimii Sonyssa. Että voiko sillä myös selata sivuja sormella puhelimen näyttöä vierittämällä? Vai onko sen ainoa etu puhelimen kosketusnäytön käyttäminen näppäimistönä. - LG
Unohda suosiolla se netti ja laita rahat vaikka ylimääräisiin tuumiin...tai johonkin järkevään...
- xcvrty678
Unohda netti ? ei helvettisoikoon sitä kannata unohtaa, hienoa tsiikata juutuupia ilman tietokonetta, tai mitä tahansa muuta nettitarjontaa.
- LG
No samaahan minäkin luulin, mutta todellisuus on jotain aivan muuta.
Tutustuppa ensin tähän ketjuun, ennen kuin aloitat enmpää hehkuttamaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10448684
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281592Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.911330Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949