SMART-TV on rahastusta!

LG

Jättää moisen toiminnon pois, niin saa vaikkapa samalla rahalla isomman.

48

11591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,kjhglkjhgli

      Maksulliset palvelut ovat oma lukunsa, mutta on siinä maksuttomiakin palveluja plus avoin nettiselain.

    • cat as trophy

      Tuo on kyllä ihan totta, siis että nettiominaisuuden poisjättämisellä saa samaan hintaan jonkin muun ominaisuuden, esim 3D:n tai suuremman ruudun.

      Gig-Antti juuri mainosti LG 42LW540N -telkkaria hintaan 699 €. Siinä on passiivi-3D, 7 kpl 3D-laseja, 100 Hz, EdgeLED, Samoilla hinnoilla myydään 42LV550W:tä, jossa ei ole 3D:tä mutta on verkkoyhteydet, 100 Hz, EdgeLED.

      • Jooettäkannatluokast

        Ostin ite just pari päivää sitten tuommoisen lg led full HD, cinema 3D, smart tv, niin perus tv kuvan laatu on todella hyvä ja myös 3D toiminto on hienoa katseltavaa ( 2D to 3D toiminnollakin) smart tv:eestä on kuitenkin vain vähän hyötyä, netflix, facebook, yleareena, youtube, joitakin pelejä, nettiselain google jne... Mutta olen kyllä ihan tyytyväinen ostoksen koska koko tv maksoi vain 630 alennuksessa, mutta oikeahintakaan ole mikään korkea 699, koska mukana tulee hyvä perus tv 3D smart tv.

        Ps. Musta vähä tuntuu että kaikilla näillä jotka näitä 3D ja smar tv:eitä haukku niin heillä kaikilla ei taida tälläistä tv olla ( kateellisten kaakatusta), minusta on ihan turha tulla tänne selittelemään jotain omia kokemuksia jos ne eivät ole aitoja!

        Kiitos kun luit tekstin!


    • LG

      Minä ainakin jouduin pettymään, kun ei näy Areena, Katsomo tai ruutu.fi. Youtube sovellus on toteutettu vähintäänkin tönkösti.

      • nomikä

        töllötin sulla on?


      • Pave

        Kyllä Areena näkyy, mutta vaatii selaimen päivityksen, joka yleensä tapahtuu automaattisesti eli kysyy päivitetäänko uudempaan versioon.
        Myös Katsomo vaatii uuden päivityksen.


      • LG
        Pave kirjoitti:

        Kyllä Areena näkyy, mutta vaatii selaimen päivityksen, joka yleensä tapahtuu automaattisesti eli kysyy päivitetäänko uudempaan versioon.
        Myös Katsomo vaatii uuden päivityksen.

        No ei varmasti näy edelleenkään. Areena vaatii uudempaa flashia ja Katsomo vaatii Silverlightin.

        Toosahan päivittyy automaattisesti, mutta ei niistä ole ollut mitään apuja. Edelleen susi systeemi, valitettavasti.


      • Pällit

        YLE areena toimii, mutta mtv3 katsomo ei vielä!


      • Järjenkäyttö
        LG kirjoitti:

        No ei varmasti näy edelleenkään. Areena vaatii uudempaa flashia ja Katsomo vaatii Silverlightin.

        Toosahan päivittyy automaattisesti, mutta ei niistä ole ollut mitään apuja. Edelleen susi systeemi, valitettavasti.

        Opettele lataamaan ne. Kaiken ei aina tarvii tapahtuu 1 napin painalluksesta!!!


    • LG

      TM:n testissä hyväksi havaittu malli 37" tuumaisena.

      37LV550W

      Lehdessä ei itse smart-tv ominaisuuksiin otettu kantaa.

      • LG

        Niin siis lehdessä ei itse smart-tv ominaisuuksiin otettu kantaa kovinkaan laajasti.

        Sen verran olisi voitu ottaa kantaa, että ei noita tv-lähetyksiä voi katsoa netistä jälkikäteen, joka tuli itselle vähän puun takaa. Flashiä (ver. 8) ei pysty erikseen päivittämään, eikä maikkarin tukemaa silver light tukea ole ensinkään.
        Eikös telkkarilla olisi juuri videoita fiksua katsella?
        Nyt tää on Vähän kuin puhelin, jolla ei voi soittaa.

        Selain on mahdottoman tönkkö, ainoa mukava asia on, että älypuhelinta voi käyttää LGTV Remote sovellutuksella hiirenä ja näppäimistönä.

        Eli näillä näkymin saa smart-ominaisuudet jäädä käyttämättä.


      • LG LV650
        LG kirjoitti:

        Niin siis lehdessä ei itse smart-tv ominaisuuksiin otettu kantaa kovinkaan laajasti.

        Sen verran olisi voitu ottaa kantaa, että ei noita tv-lähetyksiä voi katsoa netistä jälkikäteen, joka tuli itselle vähän puun takaa. Flashiä (ver. 8) ei pysty erikseen päivittämään, eikä maikkarin tukemaa silver light tukea ole ensinkään.
        Eikös telkkarilla olisi juuri videoita fiksua katsella?
        Nyt tää on Vähän kuin puhelin, jolla ei voi soittaa.

        Selain on mahdottoman tönkkö, ainoa mukava asia on, että älypuhelinta voi käyttää LGTV Remote sovellutuksella hiirenä ja näppäimistönä.

        Eli näillä näkymin saa smart-ominaisuudet jäädä käyttämättä.

        Jep
        Flashin päivittäminen 8 -> 10 oli vielä ennakkomarkkinoinnissa kesällä 2011 LG:llä mahdollista, on kopiot tallessa, mutta nyt kun ostin tvn ja kysyin kuinka päivitetään, ei kuulemma onnistukkaan. Samaa mieltä olen rahastusta on pahasti, taitaa mennä LG vaihtoo heti uutena ja ikinä enää koske LGn tuotteisiin. prkl huijausta sanon minä, ja vetosivat ettei unix-flashiä voi päivittää??? Miten niin ei voi? täällähän niitä on http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=10&platform=unix


      • myräkkä
        LG LV650 kirjoitti:

        Jep
        Flashin päivittäminen 8 -> 10 oli vielä ennakkomarkkinoinnissa kesällä 2011 LG:llä mahdollista, on kopiot tallessa, mutta nyt kun ostin tvn ja kysyin kuinka päivitetään, ei kuulemma onnistukkaan. Samaa mieltä olen rahastusta on pahasti, taitaa mennä LG vaihtoo heti uutena ja ikinä enää koske LGn tuotteisiin. prkl huijausta sanon minä, ja vetosivat ettei unix-flashiä voi päivittää??? Miten niin ei voi? täällähän niitä on http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=10&platform=unix

        Noi on kyllä tuolla linkin takana Adobe Readereita... =)


    • LG

      Onko mitää järkevää osoitetta mistä voisi katella live stream lähetyksiä smart-tv:llä?

      Jotenkinhan tätä pitäisi nyt hyödyntää...

    • LG

      "Televisio-ohjelmien tallennusmahdollisuus USB-muistitikulle"

      Kokeilinpa tallentaa ohjelmaa koemielessä 4 gb:n usb-tikulle, mutta ei toosa hyväksynyt moista välinettä tallentamiseen. Sama tikku käy kyllä PC:ltä tallennettujen pätkien toistamiseen samalla telkkarilla.

      Oli tarkoitus laittaa porttiin 32 gb:n tikku tilapäisiä tallennuksia varten, mutta eipä tarvii vaivautua...

      • ei toimi tikku

        Olisi tosiaan kiva jos tähän menisi joku tikku. Ohjeissa mainostetaan että ulkoinen kovalevy käy, ja tosiaan: 2 ja 8 gigaiset tikkuni eivät läpäisseet suorituskykytestejä, teran kokoinen Buffalo USB_kiintolevy taas toimii.

        Minusta on vähän turhaa pitää noin tömäkkää muistia aikasiirtokäytössä (aika harvoin tulee äänitettyä kokonaisia ohjelmia, tai äänitän ne digiboksiin).


    • LG

      Ei ole edelleenkään ilmestynyt flash-päivityksiä, että näkisi areenan tai ruutu.fi ohjelmia. Katsomo ei niinikään toimi, koska smart-tv ei tue silverlight-ominaisuutta.

      Eli kannattaa miettiä, siellä telkkarikaupassa smart-tv:n tarpeellisuutta. Minulle se on ollut iso pettymys.

    • lg no1

      Ihan mahtava toi Smart-TV 860v mallissa. Kaikki mahdolliset ja vähän päälekin löytyy. Oisitte ostaneet vähän paremman versin tuplaprosessorilla, niin johan rokkaa ruutu.fi ja areena.

      • L G

        Niin, mä ostin oman töllöni vuoden 2012 alussa ja sen Smart-TV on jo nyt wanhaa tekniikkaa. Oli siihen aikaan uusinta mallia ja testissä kehuttu.
        Luvattua flash-päivitystä tuohon ei kuitenkaan ikinä tullut.

        Korealaisia ei hirveästi kiinnosta pitää asiakkaistan kiinni. Uutta mallia pukkaa markkinoille siihen tahtiin, että maailma tosiaan hukkuu kohta siihen baskaan.
        Vanhojen omistajat ei kiinnosta, mutta ei kiinnosta minuakaan merkit LG eikä Samsung. Yksi kaveri tosin osti joskus 42" Philipsin, kun siinä oli myös ethernet liitäntä. Ikinä ei tullut mitään päivityksiä. Valmistajat keskittyvät rahastamiseen näin se maailma vaan makaa.

        Television osto jos mikä on arveluttavaa puuhaa. Melkein aina pitäisi odottaa jotain.

        Onneksi omassa on T2-viritin, joten ei jää vanhaksi 2017. Ellei sitä ennen hajoa...


    • Näin on

      Turhin toiminto on 3D kuva, kannattaa olla tarkkana ettei semmosta soopaa osta ja vielä maksaa ylimääräistä siitä. Kohta pitää kumisaappaatkin päivittää.

    • L G

      Tietokoneen tai esim.kännykän osto on muuten paljon turvallisempaa puuhaa kuin telkkarin osto.

      TV-maailmassa puuttuu älypuolelta standardit ja yhteiset softat kokonaan. Kaikki kehittää omiaan kuka mihinkäkin suuntaan. Sama koskee jotain 3D-moskaa.

      Ja nykyään löytyy näitä innokkaita maksajia, niin valmistajat tottakai tykkää.
      Ainoa uhkakuva valmistajille on, että itse TV:n katselu on muuttumassa ja katsojat ovat siirtymässä nettiin.

      • LG 47" LM640S 3D LED

        "SOOPAA"??????
        3D efektit on aivan upeita ja olen monta leffaakin katsonut. Ja toimii, aivan kuin elokuvateatterissakin, kunhan vain on blueray soitin tietenkin. Netistäkin löytyy 3D materiaalia jonkin verran suoraan tv:n selaimen kautta...
        Onkohan telkkarinne vaan liian pieni, tai sitten ette näe efektiä silmiennne taittovian vuoksi? Rillit päähän 3d-lasien alle tietenkin.
        Olen ollut täysin tyytyväinen Smart-tv:n toimintoihin, muuten, paitsi sen Silverlight ohjelman osalta jota LG ei tue. Sekin tuki on kyllä jo tulossa,, kiitos meidän aktiivisten reklamoijien. :-D


      • komppaaja
        LG 47" LM640S 3D LED kirjoitti:

        "SOOPAA"??????
        3D efektit on aivan upeita ja olen monta leffaakin katsonut. Ja toimii, aivan kuin elokuvateatterissakin, kunhan vain on blueray soitin tietenkin. Netistäkin löytyy 3D materiaalia jonkin verran suoraan tv:n selaimen kautta...
        Onkohan telkkarinne vaan liian pieni, tai sitten ette näe efektiä silmiennne taittovian vuoksi? Rillit päähän 3d-lasien alle tietenkin.
        Olen ollut täysin tyytyväinen Smart-tv:n toimintoihin, muuten, paitsi sen Silverlight ohjelman osalta jota LG ei tue. Sekin tuki on kyllä jo tulossa,, kiitos meidän aktiivisten reklamoijien. :-D

        aivan! herkuista joutuu maksamaan. karvalakkimallilla ei pitkälle pötkitä. olen myös tyytyväinen omaan LG töllööni.. miksi noi marisee? :)


      • jeah! lupauksia...
        LG 47" LM640S 3D LED kirjoitti:

        "SOOPAA"??????
        3D efektit on aivan upeita ja olen monta leffaakin katsonut. Ja toimii, aivan kuin elokuvateatterissakin, kunhan vain on blueray soitin tietenkin. Netistäkin löytyy 3D materiaalia jonkin verran suoraan tv:n selaimen kautta...
        Onkohan telkkarinne vaan liian pieni, tai sitten ette näe efektiä silmiennne taittovian vuoksi? Rillit päähän 3d-lasien alle tietenkin.
        Olen ollut täysin tyytyväinen Smart-tv:n toimintoihin, muuten, paitsi sen Silverlight ohjelman osalta jota LG ei tue. Sekin tuki on kyllä jo tulossa,, kiitos meidän aktiivisten reklamoijien. :-D

        " Sekin tuki on kyllä jo tulossa,, kiitos meidän aktiivisten reklamoijien. :-D "

        Toi oli kyllä ihan paras!

        Nimittäin siinähän odottelette!


    • LG 55LA790V

      koskahan tulee silverlight-tuki? piti katsomosta katsoo, ei toimi ...

    • LG 55LA620V

      Ostin lg:n 55" ja totesin kotona,ettei ruutu.fi toimi kuin virittelemällä läppäri hdmi piuhalla töllöön. Vattu että harmittaa tää tyhmyys. Voikohan noita tulla vielä myöhemmin, ettei tarvis uusia tv:tä.

      • Tukisivulla päivitys

        http://www.lg.com/fi/tuki-tuote/lg-55LA620V# odottaa kookas softapäivitys. Nämä päivityspaketit ovat niin kookkaita, ettei tv lataa niitä verkon kautta, vaan apuna on käytettävä USB-muistitikkua. Jotain pieniä päivityksiä tv latailee suoraan verkosta joko automaattisesti tai menun kautta autellen, mutta isot päivitykset tehdään aina manuaalisesti netin tukisivujen kautta. Kannattaa käydä katsomassa silloin tällöin oman tv-mallin päivityssivuja...

        http://www.lg.com/fi/tuki-tuote/lg-55LA790W sivuilla on myös vastaava päivitys


      • timpe

        lg smart tv ei tue langatonta mobiilinettiä. Mulle Tukholman tekn tuki sanoi, ei ole heidän ongelma, myyjä vastaa. liike esittää sopparia ja suu kiinni, toki kauppaa 2500 euroon hyvää äänentoistojärjestelmää...siis 3G ja 4G yhteensopivuusongelma. Silverlight ei liene tulossa... ja kuluttajasuoje pesee kätensä. em asian tiimoilla vietetty pirusti aikaa.


      • 668978t553232bnjkgff
        timpe kirjoitti:

        lg smart tv ei tue langatonta mobiilinettiä. Mulle Tukholman tekn tuki sanoi, ei ole heidän ongelma, myyjä vastaa. liike esittää sopparia ja suu kiinni, toki kauppaa 2500 euroon hyvää äänentoistojärjestelmää...siis 3G ja 4G yhteensopivuusongelma. Silverlight ei liene tulossa... ja kuluttajasuoje pesee kätensä. em asian tiimoilla vietetty pirusti aikaa.

        Oli 3kk:tta sitten, että sai TV:n fasebookiin. Nyt siellä her.. on joku Devise- Ryyppärit


    • mainosstop

      Maikkari ja Ruutu ym. mainossoopa in my ass! Hyvä ettei noi näy, ei tarvi roinamainoksia höystettynä ohjelmilla katsoa. Hyvä on Smart tv. Ei tule paljon Suomen kanavia enää katsottua. Areenaa joskus ja YLEn ohjelmia vähän.

    • Huijarit asialla

      Turha näihin romuihin on mitään radikaalia päivitystä toivoa. Nää smart-TV:t menee vaihtoon joka kerta, kun joku muuttaa palvelussaan jotain... eli siis puolen vuoden välein.

      • Obs!

        Huomaa että iso osa tämän keskustelun viesteistä on jo pari vuotta vanhoja, eli niiden väitteet eivät välttämättä pidä enää paikkaansa.


      • himsa
        Obs! kirjoitti:

        Huomaa että iso osa tämän keskustelun viesteistä on jo pari vuotta vanhoja, eli niiden väitteet eivät välttämättä pidä enää paikkaansa.

        joo ruutu ja areena toimii hyvin. luulis et katsomoki vaihtais flashiä ettei silverlightia tarvita. uusissa samsungin tvssä löytyy katsomo ohjelma. mutta LGllä ei. olisihan se katsomoon lisää katsojia kun toimis tösössä noi. ei tue ääni eikä videoformaattia vaikka ipadistä siirtäisi wlanin kautta kuvan.


      • hyvin on toiminut

        Jaa, hyvin olen pärjännyt LG 640 ja 860 laitteilla. Ei enää paluuta perustelkkareihin. Molempiin telkkareihin tullut muutamat päivitykset. Ihan turha odottaa Smart TV:stä jotain PC:n korvaajaa. HDMI-piuhalla (langaton) saa hoidettua tarpeet, jos Smart TV:n aplikaatiot ei riitä.


    • LG (ketjunAloittaja)

      Jokos löytyy oikeita "smart" telkkareita?

      Ajattelin päivittää ennen joulua isompaa 37" --> 47-55"
      Hintaluokka alta tonnin.

      Mutta pitääkö edelleen pettyä, kun ei katsomo tai areena näy ja flässi ei päivity jne.
      mm. YouTube latautuu nyt reilut 5 minsaa, viimeisimmän päivityksen ansiosta.

      Ostaisin mielelläni LG:n, että voin jatkaa tallennuksia ja niiden katsomisia jo olemassa olevalla kovalevyllä.

      • TV-flikka

        Philipsillä on Android-töllöjä. Ei kannata paljon muista puhua samassa lauseessa.
        Toimii samalla tavalla kuin Android-tabletit ja on reilusti nopeampi käyttää kuin muut älytöllöt.

        Olemassa olevaa kovalevyä et voi laittaa uuteen televisioon, sillä se salataan aina laitekohtaisesti.


      • L G
        TV-flikka kirjoitti:

        Philipsillä on Android-töllöjä. Ei kannata paljon muista puhua samassa lauseessa.
        Toimii samalla tavalla kuin Android-tabletit ja on reilusti nopeampi käyttää kuin muut älytöllöt.

        Olemassa olevaa kovalevyä et voi laittaa uuteen televisioon, sillä se salataan aina laitekohtaisesti.

        Kiitos vastauksesta!

        Ahaa, eli LG:n formatoima tallennuslevy ei siis toimi toisessa LG:ssä.
        Tämä oli hyvä tieto. Eli siirrän vanhan makkariin levyineen kaikkineen ja uuteen töllöön sitten uusi levy.


      • L G
        L G kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta!

        Ahaa, eli LG:n formatoima tallennuslevy ei siis toimi toisessa LG:ssä.
        Tämä oli hyvä tieto. Eli siirrän vanhan makkariin levyineen kaikkineen ja uuteen töllöön sitten uusi levy.

        PHILIPS 55PFS6609/12 http://tinyurl.com/lpse9cd

        ^ Onko tuo android pohjainen töllö?


      • smarttv
        L G kirjoitti:

        PHILIPS 55PFS6609/12 http://tinyurl.com/lpse9cd

        ^ Onko tuo android pohjainen töllö?

        Miten philipsiin saa katsomon ja ruudun sovellukset, tai ylipäätään miten saadaan sovelluksia lisää hankittua?


    • Toimiihyvin

      Mulla ollut nyt Samsungin 55" 3D led tv melkein 4 vuotta ja alusta asti toiminut hyvin Areena, Ruutu ja Katsomo sovellukset. Aina oon tv:n kautta niitä käyttänyt. Myös Netflix ja Ruutu ollut aina ahkeralla käytöllä. Olen kytkenyt 320 Gt ulkoisen kovalevyn kiinni telkkariin ja pystyy aina tarvittaessa tallentamaan ohjelmia. Ei koskaan ole ollu mitään ongelmaa!

    • Jättää_pois_kokonaan

      Smart tv:n voi jättää pois kokonaan ja hankkia erillinen smart tv toiminnallisuus muutamalla kympillä päivitettävällä smart tv tikulla:

      "A-LINK smartTVD :

      Pieni ja tehokas Dual-Core multimedia tietokone televisioosi.

      Suosituimmat käyttötavat ovat internet, pelit, sähköposti, kuvat, videot ja sosiaalinen media.
      Käyttöjärjestelmä :
      Android OS™ 4.0.3
      Tukee OTA -päivitystä
      Google Play (Android Market)
      Widget -tuki
      • Liitännät :
      HDMI 1.4 (1080p asti)
      1x USB-A
      microSD korttipaikka (32GB asti)
      1x microUSB (virta)"

      http://www.a-link.com/index.php/fi/kauppa/kauppa/smarttv,-dvb-t,-bt-and-ktv/smarttvd-1-detail

      .

      • Tuotekuvaus

        Samsung 48 J6275, viikko sitten hankittu.

        Areena toimii loistavasti. Ulkoisen kovalevyn asennusmahdollisuus.


      • aloittajaaketuttaa

        Ainut merkki missä Areena toimii kiitettävästi.


      • TuntuuRahastukselta
        Tuotekuvaus kirjoitti:

        Samsung 48 J6275, viikko sitten hankittu.

        Areena toimii loistavasti. Ulkoisen kovalevyn asennusmahdollisuus.

        Arena ja ruutu tarvii erillisen maksullisen sovelutuksen "Adobe Flash" joka on maksullinen Samsung TV:ssä. Kone ei edes suostu ottamaan muita sovelutuksia kuin mitä se itse ehdottaa mitä tuo Adoben maksullinen on.


    • totuuss

      Eipä sillä mitään tee niin harvoin tulee käytettyä youtubea silloinkin katso myöhemmin kappaleet mitä oon tietokoneel laitellu muuten sen käyttö yhtä tökköä.. 98,5% uusista tv se on valmiina.

    • Angry1234456789

      Meillä 3kk vanha lg:n smart tv, eikä saada siihen muka päivitettyä Flashiä???? Mitä hittoa? Katsomo, YLE areena, netflix ym toimii mutta ruutu ei😡😡 saakeli ja juur tilattu ruutu plus ja nyt sitä ei näy tosta uudelta töllöltä😞

    • LGTV

      juu sama probleema. Ruudun saan kyllä näkymään hieman vanhemman Win koneen kautta mutta en tiedä johtuuko näytönohjaimesta vai mistä mutta kuva ei oo kovin häävi. Uudempi Apple ois mutta siihen ainakaan vielä sopivaa kaapelia. Voisko joku kertoa että riittääkö Appleen pelkkä kaapeli vai onko siinä vielä jonkun ohjelman hankinnan muodossa jotai lisärahastusta???

    • Mauri19822

      Hankkikaa hyvät immeiset Philipsin Android TV ja kaikki toimii - ja loput castaamalla puhelimesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe