Meillä on läppärillä soneran nettitikku. Netti toimii talossamme vain yhdessä huoneessa niin, että tikku osoittaa tv-mastoa kohti. Missä on siis ongelma?
missä ongelma?
2
104
Vastaukset
- Siinä se pieni ero
Ongelma on siinä, että Soneran 3G ei ole kattavin.
Luultavasti niissä muissa huoneissa ei yksinkertaisesti ole kuuluvuutta.
Kannattaa tehdä vikailmoitus tai kokeilla sitä kattavinta. ;) - mummeli 67
En tiedä missä vika,niitä Soneran kanssa riittää.En pääse edes irti kun on määräaikainen sopimus.Sitäkin oli jatkettu vuodella ,mistä en tiennyt mitään.Tein sopimuksenheinäkuussa 2010 joka piti jatkua heinäkuuhun2012.Nyt olikin laskussa vuosi 2013.Minulle tuli myös tikku 2012 sekä minulla oli jo ennestään ADSL yhteys.Luvattiin 8 megan nopeus.Alussa toimi joskaan ei sillä nopeudella,mutta ihan hyvin.Sitten alkoi tökkiä ja pätkiä joten otin yhteyttä Soneralle ,joka ei helpolla onnistu.Minulle sanottiin ettei tänne saada kuin 1 megan nopeus ja ettei tänne ole koskaan muuta saatukaan.Poikani kuitenkin maksoi ennen pois muuttoaan monta vuotta 2 megan nopeudesta ja meillä on siitä laskut.En tiedä kuinka paljon meitä sumutetaan.Tällä hetkellä iltalehti ei näy ollenkaan,näköislehdestä puhumattakaan.Ilta sanomat kyllä näkyy.Mikään video ei toimi ,koska pätkii eikä muuta.Välillä pois koko netti,eli mä alan olla täysi koko Soneraa ja sen yhteyksiä.Tilanne on huonontunut koko ajan ja kehityksen pitäisi kuitenkin mennä jollakin tavalla eteenpäin.Ei kylläkään Soneralla.Tikku on tikku.Se on niin hidas että en jaks senkään kanssa pelata.109.01.2012 vaihdoin plus tv verrattoman(se siis lopetettiin)canalin totaliin.Verraton loppui näkymästä,mutta ei näy canalikaan.Onkohan näillä kahdella singnaalit sekaisin .Kaikkihan on mahdollista.Taidan hävittää kaikki vimpaimet niin ehkä mielenrauha edes säilyy.Että älä sure ei se Sonera toimi.Ikävä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876