Sellainen näkyy omatietokoneellani ja se on (g) asema. minun mielestäni minulla ei pitäisi olla mitään bluray-asemaa tässä koneessa? selvennyksiä kaipailen.
Mikä oikein on BD-asema?
5
2253
Vastaukset
- Koneita on monia.
No onhan monessakin koneessa varmasti BD asemia.
Pesukoneesta en ole varma saako siihen.
Vaikuttaisi kuitenkin että sulla on koneessasi bd, kokeile pyöriikö levyt siinä.- dallas-pulla
siis jos vaikka vuokraan bluray-elokuvan, ja se toistuu levyasemassani, niin silloin tiedän että minulla on bluray asemako?
- Koneita on monia.
dallas-pulla kirjoitti:
siis jos vaikka vuokraan bluray-elokuvan, ja se toistuu levyasemassani, niin silloin tiedän että minulla on bluray asemako?
no esimerkiksi näin, kannattaa kuitenkin ehkä katsoa se muullatavalla kuin vuokraamalla elokuva.
Vaikka ohjauspaneeli, järjestelmä ja suojaus, laitehallinta, dvd ja cd asemat.
Siis jos windows7.
- puhepakettit
mulla väittää windows kanssa että ois muka E-asema blue ray vaikka ei ole kuin dvd...
- Mälllerström Penrtti
Mulla taas näkyy virtuaaliasemat BD-asemina, DVD-asema ei näy ollenkaan kun on asetuksista ettei näytä tyhjiä asemia. On siis virtuaalinen BluRay-soitin tässä koneessani, kyl on hieno :D. Katselin sillä vähän aikaa sitten LOTRin extendedin uneenvaivutusversiot. Aivan upeita kuveja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760