hei pidätkö

1.v

kynttiläillallisista sinä suloinen nainen?hyvä ruoka,viini,tunnelma.

17

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole hän

vaikka voisin pitääkin. Jos hän kokkaisi. :)

Sulta puuttuu sananvälit, taidat tulla liian iholle, jos olis mulle...

• 1.v

yleisesti kartoitan...itse pidän :) mutta en yksin.

• poltetta

romantiikka kynttilänvalossa ilman ruokaa ja juomaakin on ihanaa, jos hän tarjoaa sen.

• 1.v

wau,hienoo,pidä toi.

• käyn kierroksilla

Hmm... Sen yhden kanssa kävisi kaikki, kynttilänvalolla tai ilman

• 1.v

ehdota sille tuota...toimii.

• käyn kierroksilla
        1.v kirjoitti:

ehdota sille tuota...toimii.

En ole ehdottamassa mitään. Sori :)

• Kynttilän tunnelmaa

Rakastettava kumppani luo sen upean tunnelman. Kaikki muu on mukava lisä, mutta sivuasiaa. Romantiikkaa tekee arjesta unohtumattoman.

• 1.v
        käyn kierroksilla kirjoitti:

En ole ehdottamassa mitään. Sori :)

no mikäs on?

• 1.v
        Kynttilän tunnelmaa kirjoitti:

Rakastettava kumppani luo sen upean tunnelman. Kaikki muu on mukava lisä, mutta sivuasiaa. Romantiikkaa tekee arjesta unohtumattoman.

totta,mutta kumpi toteuttaa sen tunnelman?sinä vai hän?

• jatkoa..
        1.v kirjoitti:

totta,mutta kumpi toteuttaa sen tunnelman?sinä vai hän?

tarkoitin,kumpi tekee aloitteen romantiikalle?

• käyn kierroksilla
        1.v kirjoitti:

no mikäs on?

Liikaa olen ahdistellut. Nyt on hänen vuoronsa :)

• 1.v

Liikaa olen ahdistellut. Nyt on hänen vuoronsa :)

he miehiä saa ahdistellakin,sitä vartenhan me on tehtykin...tuskin liikaa oot ahdistellut,vai onks hän varattu?

• käyn kierroksilla
        1.v kirjoitti:

he miehiä saa ahdistellakin,sitä vartenhan me on tehtykin...tuskin liikaa oot ahdistellut,vai onks hän varattu?

Ei hän tietääkseni ole varattu. Olen silti päättänyt olla ahdistelematta - ja sen päätöksen aion pitää. Voi silti olla, että ahdistan hiukan tälläkin hetkellä. Miksi et muuten itse ahdistele? Kivaa illanjatkoa vaan sulle :)

• 1.v

Ei hän tietääkseni ole varattu. Olen silti päättänyt olla ahdistelematta - ja sen päätöksen aion pitää. Voi silti olla, että ahdistan hiukan tälläkin hetkellä. Miksi et muuten itse ahdistele? Kivaa illanjatkoa vaan sulle :)

ketäpä ahdistelisin?vai pitäisköhän lähtee baariin?löytämään ahditelun kohdetta?ei oikein jaksais tänään...

• käyn kierroksilla
        1.v kirjoitti:

ketäpä ahdistelisin?vai pitäisköhän lähtee baariin?löytämään ahditelun kohdetta?ei oikein jaksais tänään...

Ahdistelet tietenkin sitä, jolle tahdot sen kynttiläillallisen tarjota :) Paitsi jos pelkästään sellaista yhden yön ahdistelukumppania etsit, niin sellaisen löytää varmasti baarista. Itseäni ei tuollaiset lyhyet kumppanuudet kiinnosta, mutta jokainen tietenkin tyylillään. Yritä muistaa: ahdistelukin on kivempaa ja jännempää jos siihen liittyy vähän tunteita :)

• 1.v

Ahdistelet tietenkin sitä, jolle tahdot sen kynttiläillallisen tarjota :) Paitsi jos pelkästään sellaista yhden yön ahdistelukumppania etsit, niin sellaisen löytää varmasti baarista. Itseäni ei tuollaiset lyhyet kumppanuudet kiinnosta, mutta jokainen tietenkin tyylillään. Yritä muistaa: ahdistelukin on kivempaa ja jännempää jos siihen liittyy vähän tunteita :)

samaa mieltä kanssasi,ei kiinnosta ns.irtonaiset,vaan jotain aitoa pysyvämpää haeskelen,mutta baarista haen lähinnä puudutusta tunteille,en mitään muuta.ja mulla on naisten suhteen aina tunteet pelissä 100%:sti,etenkin jos nainen on sellainen...no söpö.hyvää yötä sulle,kuka oletkin,varmaan herttainen sinäkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe