150cc neltahti mönkijä kiinasta.
Tyhjäkäyntiä käy joten kuten(tyjäkäyntiä piti kyllä nostaa vivustosta) tyhjäkäynnin ja liki täyskaasun väli puuttuu kokonaan???? Eli täyskaasulla menee mutta taitaa hieman pätkiä silloinkin. Pätkii tai mooaa... Missähän vika saattaisi olla?
Kaasarin tyhjäkäynti suutin tukossa? Tulppa ok.
150cc mönkijä pätkii?
4
415
Vastaukset
- kinuski sontaa
Eipä noista kiinan paskoista ikinä tiedä, suuttimia vaihtamaan.Tai kunnon kaasari.
- 300cc China
Tuosta käynti ongelmasta paha sanoo mitään. Kaasari tai sytytys. Jos kunnolla pätkii niin ehkä se sytytys? Osat ovat halpoja joten kannattaa melkein ostaa osia ja kokeilla. Satasella saa osia repullisen
- kiinasta laatua?
300cc China kirjoitti:
Tuosta käynti ongelmasta paha sanoo mitään. Kaasari tai sytytys. Jos kunnolla pätkii niin ehkä se sytytys? Osat ovat halpoja joten kannattaa melkein ostaa osia ja kokeilla. Satasella saa osia repullisen
Ja kohta satasia mennyt repullinen!Sitten vasta tajutaan miksen ostanut sitä merkki vehettä kuitenkin?
- Halpaa menoo....
kiinasta laatua? kirjoitti:
Ja kohta satasia mennyt repullinen!Sitten vasta tajutaan miksen ostanut sitä merkki vehettä kuitenkin?
Olisinkohan ajanut omalla kiinan ihmelläni nyt jotain 50-100tuntia ja rikki mennyt kaksi osaa. Yhteishinta alle 50euroa.
Jos tämä kestää vielä vuoden pari ennen konerikkoa tai jotain muuta vakavaa niin olen enmmän kun tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027