150cc mönkijä pätkii?

missä vika nyt

150cc neltahti mönkijä kiinasta.
Tyhjäkäyntiä käy joten kuten(tyjäkäyntiä piti kyllä nostaa vivustosta) tyhjäkäynnin ja liki täyskaasun väli puuttuu kokonaan???? Eli täyskaasulla menee mutta taitaa hieman pätkiä silloinkin. Pätkii tai mooaa... Missähän vika saattaisi olla?
Kaasarin tyhjäkäynti suutin tukossa? Tulppa ok.

4

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinuski sontaa

Eipä noista kiinan paskoista ikinä tiedä, suuttimia vaihtamaan.Tai kunnon kaasari.

• 300cc China

Tuosta käynti ongelmasta paha sanoo mitään. Kaasari tai sytytys. Jos kunnolla pätkii niin ehkä se sytytys? Osat ovat halpoja joten kannattaa melkein ostaa osia ja kokeilla. Satasella saa osia repullisen

• kiinasta laatua?
        300cc China kirjoitti:

Tuosta käynti ongelmasta paha sanoo mitään. Kaasari tai sytytys. Jos kunnolla pätkii niin ehkä se sytytys? Osat ovat halpoja joten kannattaa melkein ostaa osia ja kokeilla. Satasella saa osia repullisen

Ja kohta satasia mennyt repullinen!Sitten vasta tajutaan miksen ostanut sitä merkki vehettä kuitenkin?

• Halpaa menoo....
        kiinasta laatua? kirjoitti:

Ja kohta satasia mennyt repullinen!Sitten vasta tajutaan miksen ostanut sitä merkki vehettä kuitenkin?

Olisinkohan ajanut omalla kiinan ihmelläni nyt jotain 50-100tuntia ja rikki mennyt kaksi osaa. Yhteishinta alle 50euroa.
        Jos tämä kestää vielä vuoden pari ennen konerikkoa tai jotain muuta vakavaa niin olen enmmän kun tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe