Alpeille laskemaan

Alppitähti

Hei, kolmekymppinen laskettelemaan kaipaava nainen etsii samanhenkistä naisseuraa Alpeille (Itävalta) kaveriksi. Kaverit pariutuneet tai sitten eivät tykkää lasketella ja olisi kiva lähteä rinteeseen vielä tässä tammikuussa. Kerran olen käynyt Alpeilla Sveitsissä ja tykkään sinisistä ja punaisista rinteistä ja tarkoitus on viettää koko päivä rinteessä ja iltaisin menen mielummin ajoissa nukkumaan kuin after skiihin.

34

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Alps

Moi, täällä yli 30 v naisella samanlainen suunnitelma. Mustat rinteet ei tuota ongelmia Suomessa. Matkalle pääsisin 27.1. jälkeen.

• Alppitähti

Hei The Alps, saanko yhteystietosi niin voidaan vaihtaa ajatuksia privatisti?

• The Alps

Moi, mail: qaze123 at suomi24.fi.

• Alppitähti
        The Alps kirjoitti:

Moi, mail: qaze123 at suomi24.fi.

Hei, kirjoittelin mailia postiisi...

• NinaA71

Mulla ois samanlainen tilanne! Mulla on hyvatasoinen 2 hh majotus St Antonissa 21.-28.1. (1 km st antonin keskustasta, 500 m paahisseille, Gastehaus Krammer) la-la ja mulla lennot siis jo ens lauantaille Zurichiin. Mun kaveri perui yllattaen ja nyt taytyy maksaa koko majoitus itse. Hinta vkolle 370 eur per hlo (hotellista). Mua kylla kiinnostaa after skikin mutta jos se ei sinua haittaisi, niin voisin myyda huoneesta puoliskon :) jos kiinnostaa niin soita 0400415114. Olen Dubaissa (huomenna Suomessa) joten siksi nama aakkoset puuttuu...tonne paasee myos Munchenin ja Innsbruckin kautta mut Zurich taitaa olla halvin ja katevin. Sielta menee bussi 3 h st antoniin

Nina

• Hei! Joko olitte reissussa vai vieläkö laskuseuraa kaipaillaan? Täällä yksi naispuolinen laskija haaveilee lumille ja mielellään Alpeille vielä tämän kevään aikana.

• MarjoKoo79
        skimbailija kirjoitti:

Hei! Joko olitte reissussa vai vieläkö laskuseuraa kaipaillaan? Täällä yksi naispuolinen laskija haaveilee lumille ja mielellään Alpeille vielä tämän kevään aikana.

Olis 4 hengen kämpässä paikka vapaana StAntoniin 10-17.3. jos kiinnostaa??

• MarjoKoo79 kirjoitti:

Olis 4 hengen kämpässä paikka vapaana StAntoniin 10-17.3. jos kiinnostaa??

Millaisella konseptilla olette liikenteessä? Ehdin kyllä varata jo pääsiäisreissun, joka syö melkein kaikki lomat mutta toisaalta kyllä kovasti polttelee. ;) Onko sulla mailiosoitetta, jonne voisi kirjoitella?

• Vauhti1
        skimbailija kirjoitti:

Hei! Joko olitte reissussa vai vieläkö laskuseuraa kaipaillaan? Täällä yksi naispuolinen laskija haaveilee lumille ja mielellään Alpeille vielä tämän kevään aikana.

Hei, samoin kevään aikana olisi tarkoitus lähteä laskettelemaan, vastailehan jos olet vielä suunnittelemassa reissua

• Alppitähti

Moi,
      Reissussa oltiin ja palattiin viime viikolla. Tämän vuoden laskut varmaankin jo laskettu, mutta ensi talvena voisi miettiä uudestaan laskemista.

• Moi,

Minulla ajatuksissa jo ensi kevään alppireissu:) Olen ollut 4 kertaa ja ensi kevättalvella pitäisi päästä taasen. Olen 40-kymppinen ja lasken kaiken mieluiten punaisia, joskus kyllä joitain mustiakin ja tietty sinisiäkin, ainakin jos eivät ole sohjon peitossa:) Aamulla on ihana herätä aikaisin ja päästä heti rinteeseen, eli viime vuosina on kyllä after skiit jääneet väliin. Ei ole mikään ehdottomuus, etten voisi mennä, mutta kyllä sieltä tulisi lähdettyä jo varmaan kasin aikoihin kämpille. Jos jotain kiinnostaa tällainen iloinen alppiseura, laita viestiä tänne.

• Moi,

Laitan vielä uuden viestin, joka toimii varmaan paremmin hauissa:)

Etsin naispuolista matkaseuraa Alpeille ensi kevääksi tai kevättalveksi. Olen 40-kymppinen nainen. Alppitähti, skimbailija ja NinaA71 tai muut, laittakaa viestiä tänne tai nimimerkkini mukaiseen suomi24 sähköpostiin.

• Alppitähti

Hei kauris, sun sähköpostiosoite ei toiminut, kun yritin laittaa viestiä.. laitatko toimivan osoitteen?

• Hei laskijat! Joko tulevan talven reissut ovat suunnitteilla? :)

• Skimbataan

Sunnitteilla on , mihis emailiin voi viestiä laittaa?

• chamonix12
        Skimbataan kirjoitti:

Sunnitteilla on , mihis emailiin voi viestiä laittaa?

Täälä reissuseuraa Alpeille ensi keväälle myös haussa :) Ja ihan laskuseuraa muuallekin..

• Skimbataa
        chamonix12 kirjoitti:

Täälä reissuseuraa Alpeille ensi keväälle myös haussa :) Ja ihan laskuseuraa muuallekin..

Laita viestiä

[email protected]

• Laitoin viestiä sinulle Skimbataa. Entä chamonix12, onko sinulla email, johon voisi viestitellä?

• Alpeille

Sekoilin jotain. Laitetaan vielä uudestaan... :D
      Olen sama kirjoittaja kuin tuo tammikuun kauris.
      Haen NAISpuolista seuraa Alpeille.

Minulla on tosiaan ajatuksissa jo ensi kevään alppireissu:) Olen ollut 4 kertaa ja ensi kevättalvella pitäisi päästä taasen. Olen 40-kymppinen ja lasken kaiken mieluiten punaisia, joskus kyllä joitain mustiakin ja tietty sinisiäkin, ainakin jos eivät ole sohjon peitossa:) Aamulla herään aikaisin mäkeen, eli viime vuosina on after skiit jääneet väliin. Ei ole mikään ehdottomuus, etten voisi mennä. Jos jotain naispuolista kiinnostaa tällainen iloinen alppiseura, laita viestiä [email protected].
      Isommallakin porukalla olisi ihan hauska lähteä, sitten voisi mennä välillä mäkeen vaikka itsekseenkin tai eri kokoonpanoilla.

• Alppitähti

Hei Alpeille ja Skimpataa!

Laitoin teille sähköpostia ensi talven alppireissusta, onko matkasuunnitelmat jo tehty?

• CarvingStar

Hei laskunaiset,

Syksy on vasta alussa, mutta joko olisi aika alkaa katsella ja suunnitella talven laskettelureissua Alpeille?

Täällä olisi 35-v nainen innokas lähtemään laskemaan alpeille, mutta kaveri puuttuu.
      Olen ollut 01/2012 Italiassa Champolucissa. Upea paikka, mutta nyt joku muu.
      Punaiset rinteet ovat minua varten ja suksilla päästelen alas. Offarit ei ole tuttuja.

Olen savuton ja samaa toivoisin matkaseurueeltani.
      Viime reissulla yhen kerran oltiin heti rinteestä tullessa afterissa yhdellä minttukaakolla. :D
      Joka aamu ajoissa ylös ja aamupalan kautta rinteeseen jo heti klo 9:30-10.
      Päivä rinteissä kunnes hissit menevät kiinni. Nukkumassa raikkaan ulkoilman jälkeen joka ilta klo 22 tietämillä, joten iltaelämään en kaipaa.

Löytyykö samanhenkisiä laskunaisia lähtemään reissuun? Ja nyt siis etsitään naisia!

• MGSA

Hei laskijanaiset ja -miehet

Olen etsimässä laskuseuraa keväälle 2014 ulkomaille esim. Alpeille. Olen 35-vuotias helsinkiläinen nainen. Lasken itse suksilla, mutta ei ole väliä, millä laskuseura menee. Alpit ovat entuudestaan tutut aikaisemmilta reissuilta.

Kohde ja tarkempi ajankohta on vielä avoinna. Sovitaan yhdessä!

• -Jii

Heippa MGSA. Laskuseuraa haen. Itsel pisti silmään tollainen reissu. Onko liian aikaisin? Ite sua pari vuotta vanhempi mies ja laskukokemusta suomen rinteistä:). Ajattelin kerrankin lähteä, kun usein olen sitä miettinyt.
        -Jii
        http://www.blitztours.fi/88

• jii

• olga63

Hei,

Olisin kiinnostunut lähtemään eka kertaa Alpeille. Peruslaskija, joskin mustat rinteet eivät ole minua varten. Lähtö viikon reissulle voisi olla 1-3/2014, mikä nyt on paras ajankohta alpeille matkustaa. Olen Pohjanmaalta, urheilullinen 50 vee nainen.

• Marjuska
        olga63 kirjoitti:

Hei,

Olisin kiinnostunut lähtemään eka kertaa Alpeille. Peruslaskija, joskin mustat rinteet eivät ole minua varten. Lähtö viikon reissulle voisi olla 1-3/2014, mikä nyt on paras ajankohta alpeille matkustaa. Olen Pohjanmaalta, urheilullinen 50 vee nainen.

Hei!

Samanikäinen nainen Etelä-Savosta voisi lähteä myös laskettelureissulle. Olen aina haaveillut laskettelusta Alpeilla ja vain seuran puute on estänyt lähtemästä vaikka muutoin olen matkaillut yksinkin paljon ulkomailla. Erään kesänä olin interraililla Itävallassa ja rakastuin silloin Itävaltaan kerta kaikkiaan. Täällähän on paljon laskettelusta kiinnostuneita! Ihanaa, ehkä vihdoin toiveemme toteutuu!!!! :)

• olga63
        Marjuska kirjoitti:

Hei!

Samanikäinen nainen Etelä-Savosta voisi lähteä myös laskettelureissulle. Olen aina haaveillut laskettelusta Alpeilla ja vain seuran puute on estänyt lähtemästä vaikka muutoin olen matkaillut yksinkin paljon ulkomailla. Erään kesänä olin interraililla Itävallassa ja rakastuin silloin Itävaltaan kerta kaikkiaan. Täällähän on paljon laskettelusta kiinnostuneita! Ihanaa, ehkä vihdoin toiveemme toteutuu!!!! :)

Hei Marjuska,

Olisin tiedustellut että tarkoititko samanikäisellä niitä jotka tässä keskustelussa ovat noin 30 vee vai 50 vee?

• Marjuska
        olga63 kirjoitti:

Hei Marjuska,

Olisin tiedustellut että tarkoititko samanikäisellä niitä jotka tässä keskustelussa ovat noin 30 vee vai 50 vee?

Hei Olga! Sorry, jäi tuo tarkennus pois, että viiskymppinen olen (vaikka ei uskoisi ;))

• Scrat

Hei!

Urheilullinen 26-vuotias mies hakee lasketteluseuraa mieluiten suunnilleen samanikäisestä naisesta. Matkustusajankohta tammi- helmikuu. Myös Suomen ja pohjoismaiden kohteet käyvät.

• kutriinia

Hei kaikki, etsin myös alppiseuraa kevättalvelle 2014, mieluiten naispuolista. Olen nelikymppinen sporttinen nainen, Alppireissuista on kokemuksia. Ja Suomen Lapista toki.
      En ole mikään erityinen iltarymyäjä, ei haittaa jos sinä olet, jos annat minun nukkua ;)

Mutta noin niin kuin periaatteessa haluan ottaa kaiken irti ja herätä ajoissa rinteeseen, tietty rinteessähän voi sitten pitää taukoa fiiliksen mukaan :) Ja eikä matkalla nyt tietenkään muutenkaan tarvitse jatkuvasti kylki kyljessä nyhjätä.
      Mutta siis ihan rento ja positiivinen tyyppi täällä siis kirjoittelee, jos olette saanut porukan kasaan niin ottakaahan minut vielä mukaan!

Oma ystäväpiirini koostuu 25-65-vuotiaista, joten matkaseuran iällä ei ole minulle väliä. Asenne ratkaisee.

Itse lähtisin matkaan mieluiten maaliskuun puolivälin jälkeen, silloin on yleensä ollut ainakin mukavan lämpimät ja aurinkoiset kelit Itävallassa.

• kutriinia

• Vauhti1

Hei, täällä myös laskettelusta kiinnostunut nainen, nyt menoksi, ihanaa kun löytää ihmisen joka tykkää lasketella. Olen 48 vuotias nainen ja innokas rinne hullu. Mailataan ...

• Vvauhti1

Hei, vieläkö etsit lasketteluseuraa, täällä intohimoinen laskettelun ystävä, 48 - vuotias nainen. Olisi ilo suunnitella laskettelu matka. Sama ongelma minun ystävissä, eivät tykkää lasketella tai sitten vaan on homma uunohtunut. Laitahan vastausta...suunnitellaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe