Tom Tom One

Tomppa

Tom Tomiin tulee vaan logo ...
Mikä avuksi ...
Osaako joku neuvoa ...

13

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkari

Resetoi Tomppasi!

Onko toiminut aiemmin OK? Oletko tehnyt jotain toimenpiteitä, että tapahtunut tuo muutos (päivityksen jälkeen tms.)?

• Tomppa

On toiminut ja ei mitään siinä vaiheessa muuta kun laitoin virran päälle eikä enää toiminutkaan .....

• Laita latausjohto...
        Tomppa kirjoitti:

On toiminut ja ei mitään siinä vaiheessa muuta kun laitoin virran päälle eikä enää toiminutkaan .....

Tomppaan kiinni ja toinen pää auton pistorasiaan.
        Et kertonut, olitko näin tehnyt...

• toinoinuhiisudgfhu98

Teki kans joskus saman. Sit käytin sen tietokonees kiinni niin se rupes toimimaan. Sitä en muista enää päivitinkö sitä mitenkään, mut kokeile totakin jos resetointi ei auta.

• Tomppa

Kaikki nämä kokeiltu ! Ei mistään apua ...
      Kai se on viisasta heittää vesilintua eikä ole väliä vaikka ei osuiskaan ...
      Kiitos vastauksista :)

• Bitit poikittain

Kun sen kytkee tietokoneeseen, niin näkyykö vielä levynä? Jos niin oliko varmuuskopio otettu, sen palautusta voisi yrittää.

• c52007
        Bitit poikittain kirjoitti:

Kun sen kytkee tietokoneeseen, niin näkyykö vielä levynä? Jos niin oliko varmuuskopio otettu, sen palautusta voisi yrittää.

Pidä sitä virtakytkintä pohjassa ainakin puoliminuuttia,kyllä lähtee.

• Tomppa
        c52007 kirjoitti:

Pidä sitä virtakytkintä pohjassa ainakin puoliminuuttia,kyllä lähtee.

No ei lähde vaikka pitäs vuorokauden ....Ikävä kyllä ei mikään näistä neuvoista auttanut :)

• lisätietoja...

Et ole kertonut, kuinka vanha laitteesi on? Onko takuu vielä voimassa? Jos on, niin takuukorjaukseen.
      Onko kartat laitteessa vai muistikortilla?
      Jos on vanhempi laite, niin osta uusi! Pääset helpommalla.

• Mot Mot

• vakkiiri

Mulla One tekee aina silloin tällöin tuon tempun. Virta pois ja siellä pohjassa on pieni reikä josta mahtuu klemmarilla just painamaan, joskus toistan tempun pari kertaa. Se resetoi tompan. Virta päälle. On aina auttanut mulle.

• vk

tuota konstia olen yrittänyt, ei lähde käyntiin, tulee vaan ruksi sd kortin päälle vaikka kuinka usein resetoi. kun ei sitä varmuuskopiota ollut, täytynee ostaa uusi laite. Kesken ajon tuli jokin kumma hyväksyttämisviesti, ja siitä alkoi ongelma.

• MotMot
        vk kirjoitti:

tuota konstia olen yrittänyt, ei lähde käyntiin, tulee vaan ruksi sd kortin päälle vaikka kuinka usein resetoi. kun ei sitä varmuuskopiota ollut, täytynee ostaa uusi laite. Kesken ajon tuli jokin kumma hyväksyttämisviesti, ja siitä alkoi ongelma.

Kokeilitko tuota " super resettiä " ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2017
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1932
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1475
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1281
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1239
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe