Tom Tomiin tulee vaan logo ...
Mikä avuksi ...
Osaako joku neuvoa ...
Tom Tom One
13
361
Vastaukset
- takkari
Resetoi Tomppasi!
Onko toiminut aiemmin OK? Oletko tehnyt jotain toimenpiteitä, että tapahtunut tuo muutos (päivityksen jälkeen tms.)?- Tomppa
On toiminut ja ei mitään siinä vaiheessa muuta kun laitoin virran päälle eikä enää toiminutkaan .....
- Laita latausjohto...
Tomppa kirjoitti:
On toiminut ja ei mitään siinä vaiheessa muuta kun laitoin virran päälle eikä enää toiminutkaan .....
Tomppaan kiinni ja toinen pää auton pistorasiaan.
Et kertonut, olitko näin tehnyt...
- toinoinuhiisudgfhu98
Teki kans joskus saman. Sit käytin sen tietokonees kiinni niin se rupes toimimaan. Sitä en muista enää päivitinkö sitä mitenkään, mut kokeile totakin jos resetointi ei auta.
- Tomppa
Kaikki nämä kokeiltu ! Ei mistään apua ...
Kai se on viisasta heittää vesilintua eikä ole väliä vaikka ei osuiskaan ...
Kiitos vastauksista :)- Bitit poikittain
Kun sen kytkee tietokoneeseen, niin näkyykö vielä levynä? Jos niin oliko varmuuskopio otettu, sen palautusta voisi yrittää.
- c52007
Bitit poikittain kirjoitti:
Kun sen kytkee tietokoneeseen, niin näkyykö vielä levynä? Jos niin oliko varmuuskopio otettu, sen palautusta voisi yrittää.
Pidä sitä virtakytkintä pohjassa ainakin puoliminuuttia,kyllä lähtee.
- Tomppa
c52007 kirjoitti:
Pidä sitä virtakytkintä pohjassa ainakin puoliminuuttia,kyllä lähtee.
No ei lähde vaikka pitäs vuorokauden ....Ikävä kyllä ei mikään näistä neuvoista auttanut :)
- lisätietoja...
Et ole kertonut, kuinka vanha laitteesi on? Onko takuu vielä voimassa? Jos on, niin takuukorjaukseen.
Onko kartat laitteessa vai muistikortilla?
Jos on vanhempi laite, niin osta uusi! Pääset helpommalla.- Mot Mot
Kokeilepa super resettiä. Itsellä ainakin auttoi.
http://www.gps-waypoints.net/forum/viewtopic.php?f=16&t=884
- vakkiiri
Mulla One tekee aina silloin tällöin tuon tempun. Virta pois ja siellä pohjassa on pieni reikä josta mahtuu klemmarilla just painamaan, joskus toistan tempun pari kertaa. Se resetoi tompan. Virta päälle. On aina auttanut mulle.
- vk
tuota konstia olen yrittänyt, ei lähde käyntiin, tulee vaan ruksi sd kortin päälle vaikka kuinka usein resetoi. kun ei sitä varmuuskopiota ollut, täytynee ostaa uusi laite. Kesken ajon tuli jokin kumma hyväksyttämisviesti, ja siitä alkoi ongelma.
- MotMot
vk kirjoitti:
tuota konstia olen yrittänyt, ei lähde käyntiin, tulee vaan ruksi sd kortin päälle vaikka kuinka usein resetoi. kun ei sitä varmuuskopiota ollut, täytynee ostaa uusi laite. Kesken ajon tuli jokin kumma hyväksyttämisviesti, ja siitä alkoi ongelma.
Kokeilitko tuota " super resettiä " ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732