Tom Tom One

Tomppa

Tom Tomiin tulee vaan logo ...
Mikä avuksi ...
Osaako joku neuvoa ...

13

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkari

      Resetoi Tomppasi!

      Onko toiminut aiemmin OK? Oletko tehnyt jotain toimenpiteitä, että tapahtunut tuo muutos (päivityksen jälkeen tms.)?

      • Tomppa

        On toiminut ja ei mitään siinä vaiheessa muuta kun laitoin virran päälle eikä enää toiminutkaan .....


      • Laita latausjohto...
        Tomppa kirjoitti:

        On toiminut ja ei mitään siinä vaiheessa muuta kun laitoin virran päälle eikä enää toiminutkaan .....

        Tomppaan kiinni ja toinen pää auton pistorasiaan.
        Et kertonut, olitko näin tehnyt...


    • toinoinuhiisudgfhu98

      Teki kans joskus saman. Sit käytin sen tietokonees kiinni niin se rupes toimimaan. Sitä en muista enää päivitinkö sitä mitenkään, mut kokeile totakin jos resetointi ei auta.

    • Tomppa

      Kaikki nämä kokeiltu ! Ei mistään apua ...
      Kai se on viisasta heittää vesilintua eikä ole väliä vaikka ei osuiskaan ...
      Kiitos vastauksista :)

      • Bitit poikittain

        Kun sen kytkee tietokoneeseen, niin näkyykö vielä levynä? Jos niin oliko varmuuskopio otettu, sen palautusta voisi yrittää.


      • c52007
        Bitit poikittain kirjoitti:

        Kun sen kytkee tietokoneeseen, niin näkyykö vielä levynä? Jos niin oliko varmuuskopio otettu, sen palautusta voisi yrittää.

        Pidä sitä virtakytkintä pohjassa ainakin puoliminuuttia,kyllä lähtee.


      • Tomppa
        c52007 kirjoitti:

        Pidä sitä virtakytkintä pohjassa ainakin puoliminuuttia,kyllä lähtee.

        No ei lähde vaikka pitäs vuorokauden ....Ikävä kyllä ei mikään näistä neuvoista auttanut :)


    • lisätietoja...

      Et ole kertonut, kuinka vanha laitteesi on? Onko takuu vielä voimassa? Jos on, niin takuukorjaukseen.
      Onko kartat laitteessa vai muistikortilla?
      Jos on vanhempi laite, niin osta uusi! Pääset helpommalla.

    • vakkiiri

      Mulla One tekee aina silloin tällöin tuon tempun. Virta pois ja siellä pohjassa on pieni reikä josta mahtuu klemmarilla just painamaan, joskus toistan tempun pari kertaa. Se resetoi tompan. Virta päälle. On aina auttanut mulle.

      • vk

        tuota konstia olen yrittänyt, ei lähde käyntiin, tulee vaan ruksi sd kortin päälle vaikka kuinka usein resetoi. kun ei sitä varmuuskopiota ollut, täytynee ostaa uusi laite. Kesken ajon tuli jokin kumma hyväksyttämisviesti, ja siitä alkoi ongelma.


      • MotMot
        vk kirjoitti:

        tuota konstia olen yrittänyt, ei lähde käyntiin, tulee vaan ruksi sd kortin päälle vaikka kuinka usein resetoi. kun ei sitä varmuuskopiota ollut, täytynee ostaa uusi laite. Kesken ajon tuli jokin kumma hyväksyttämisviesti, ja siitä alkoi ongelma.

        Kokeilitko tuota " super resettiä " ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe