Tein niin, koska olin vihanen ja hajalla.. Ei olis saanut tehdä vihasia johtopäätöksiä, vaikka olihan mulla aihetta. Olis pitänyt ajan kulua ja jutella sitten.
Tai sitten kaikki meni oikein? Et oo mun arvonen. Jos olisit ollut, oisit halunnut mut takasin.
Ei olis pitänyt luopua
14
1328
Vastaukset
- susta....
Pitäiskö ottaa se mitä halua... Nyt tosin liian myöhästä. Ei sais luovuttaa?
- Älä luovuta
Pitää ottaa.
- susta....
Älä luovuta kirjoitti:
Pitää ottaa.
Tiedän sen nyt, mutta kaikki voi olla liian myöhästä. Hänellä on uusi ihastus... Vaikeeta kun itse oli halunnut pitää sen...
Luovuin suutuksissa. - pettynyt M nainen
susta.... kirjoitti:
Tiedän sen nyt, mutta kaikki voi olla liian myöhästä. Hänellä on uusi ihastus... Vaikeeta kun itse oli halunnut pitää sen...
Luovuin suutuksissa.Rakkaalle ei kannata lähettää rumia viestejä, vaikka olisit kuinka vihainen. Olet tehnyt virheen.
- nööks
pettynyt M nainen kirjoitti:
Rakkaalle ei kannata lähettää rumia viestejä, vaikka olisit kuinka vihainen. Olet tehnyt virheen.
mä vieläkin elättelen toivoa että jossain merkeissä tavattais. suhde on ohi ja olis mun pitäny tajuta että susta ei siihen hommaan ole. mutta... jos keksittäis jotain muuta. toivoisin että ottaisit yhteytyä. mä yritin mutta ehkä oli liian aikaista...
M naiselle. - M -nainen
nööks kirjoitti:
mä vieläkin elättelen toivoa että jossain merkeissä tavattais. suhde on ohi ja olis mun pitäny tajuta että susta ei siihen hommaan ole. mutta... jos keksittäis jotain muuta. toivoisin että ottaisit yhteytyä. mä yritin mutta ehkä oli liian aikaista...
M naiselle.No, aikaahan mä tarttin silloin. Odotin sun siirtoja, ja teinkin omalta osaltani pari, mutta ei hänestä sitten kuulunut mitään. Nyt sitten kaipaan ja ihmettelen.
- nööks
M -nainen kirjoitti:
No, aikaahan mä tarttin silloin. Odotin sun siirtoja, ja teinkin omalta osaltani pari, mutta ei hänestä sitten kuulunut mitään. Nyt sitten kaipaan ja ihmettelen.
hmmm... ei kuullosta häneltä. jos haluis ottaa yhteyttä niin en usko että arkailisi. tekstarilla, soittamalla tai vaikka mesessä. mä yhden viestin kyl lähetin tuos pari vkoa sitten...
- M -nainen
nööks kirjoitti:
hmmm... ei kuullosta häneltä. jos haluis ottaa yhteyttä niin en usko että arkailisi. tekstarilla, soittamalla tai vaikka mesessä. mä yhden viestin kyl lähetin tuos pari vkoa sitten...
mä otin yhteyttä, mutta en saanut viimeiseen viestiini vastausta, aloitin siis arkailemaan, ja se ei ole mitenkään ominaista mulle... kait sitten on niin, että elämän tärkein nostaa rimakauhua.
- Eiks ollutkaan hyvä
susta.... kirjoitti:
Luovuin suutuksissa.Et kestä poikittaista sanaa heti karvat pystyssä äärinmäisyksiin menit . Ei kaikkea voi saada kukaan aina joutuu valitsemaan jossain vaiheessa .Sinun valintasi
- minä
Mitä vihaisia johtopäätöksiä?
- espofl
sinä et ole toisen arvoinen, jos vihasi vuoksi toisesta luovuit... sitä paitsi oletko asiasta irl keskustellut toiselle "oisit halunnut mut takasin".?
- Pyöri vain ympyröiss
.Et minusta välittänyt tarpeeksi annoit minun mennä koska luulit itsestäsi liikoja. Toisen takia minut hylkäsit siitä ei pääse mihinkään . Sulla oli valinnan paikka valitsit hänet. Et pystynyt sitoutumaan minuun miten olisit siihen pystynyt jälkikäteen .Luovuit minusta siksi kun sulla oli toinen nyt kun sulla ei enää ole sitä toista nyt siis kelpaisin sinulle korvikkeeksi .Arvaa pystyisinkö sinuun enää luottamaan pystyisitkö sinä minun asemassani .Hän tuli ja näytti minulle mikä sinä olet teki tavallaan mulle palveluksen elin harhoissani kun sinuun luotin .
- Kun molemmilla on
aihetta riidellään. Pitääkö sittenkään antaa periksi ja luopua, kun voisi riidan sopiakin, varsinkin kun kummallakin on tunteita toisiaan kohtaan.
- Odotan vastausta
Kaikki meni väärin!! Ei keretty onnessamme juttelemaan tärkeistä asioista. Voi olla että minä en ole sun arvoinen mutta sinä olet mun arvoinen! Olenhan suhun ollut yhteydessä parikin kertaa....no ratkaisu on nyt sinulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713