Miten osoitatte olevanne ihastuneita? Oon ihastunu yhteen mieheen, mutten oikeen tiedä onko mies kiinnittänyt minuun sen enempää huomioita..
Miehet kertokaa!!
6
373
Vastaukset
- ....
jos et huomaa , miehet saattaa olla huonoja näissä tunne asioissa, mutta jos mies ei ota kontaktia. Niin unohda playari kokonaan...
- sika limppuun kiinni
Suutelet heti ihan pirun kovaa :) tai ei ehkä ihan heti mutta hetkenpäästä ;)
- moneen junaan
kai meitä on moneen junaan, riippuen ujous-avoimuus -akselista. Avoimet menevät tykö ja lepertelevät jonnejoutavia, kun taas ujot yrittävät saada itsensä huomioiduksi edes jotenkin hänen silmissään.
- vastaus sulle
Olen kyllä huomannut sinut mutta en ole ihastuvaa tyyppiä. Näytät muuten ihan mukiin menevältä naiselta mutta en pidä joistakin luonteenpiirteistäsi. Luulen, etten jaksaisi sinun kanssasi kovinkaan pitkään.
- ryjet567j
Katse ainakin kertoo kiinnostuksesta.
Kaikki riippuu tilanteesta yms, ei ole mitään tiettyä tyyliä kenelläkään.
Neuvoisin ainakin moikkaamaan ja katsomaan ihastustasi, jos et ole jo niin tehnyt. Ainahan voi jotain tilanteeseen osuvaa läppää heittää. - eräs nuorimies
Itse olen vaan niin hemmetin ihastunut erääseen tyttöön, ja hänen paikoin oudosta käytöksestä koitan pähkäillä onko hän minuun ihastunut vai vaan kaveri. Hyviä kavereita siis ainakin olemme. Itse pidän sitä ihastuksen tunnustamista jotenkin nolona ja koitan silleen "kovista" esittäen olla niin kuin se ei kiinnostaisi minua "silleen" ollenkaan ja enemminkin odotan siltä aloitetta. Tiedän, ettei näin pitäisi tehdä mutta kun asialle en vaan voi mitään. Ja monet tuttuni tekevät aivan samalla tavalla. Suomalaisilla miehillä voi olla tämmöistä jöröjukkameininkiä välillä, että ollaan koviksia ja peitellään tunteita. Mutta jos naiselta tulee aloite, niin kyllä mies on aivan myyty, niin sanotusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208