Syökö kukaan metformiinin lisäksi berberiiniä ?

jkjkjkkkkkkkkkk

Jos syöt, niin kuinka paljon ?

3

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lettukin.

Yhden berberiinin otan aamuisin.

• mandariini

Kertokaa sitten ihmeessä teitä hoitavalle lääkärille jos syötte luontaistuotteita samaan aikaan,itse menin kerran syömään punariisiä kun kolesterolini kanssa on ollut ongelmia,luontaistuotekaupan täti sanoi että syöppä kuukausi maksimi määrää päivässä niin kyllä kolesteroli alenee,minä tein hölmö työtä käskettyä,no ehkä luotin vähän heidän tietämykseen,joo kyllä kolesteroli laski mutta varttenas minkä verenvuodon sain ensiapuun ja lujaa,ei tuo luontaiskaupan täti vissiin hoksaa sitä että kaikissa on vaaransa myös heidän rohdoissaan, olen kokeillut muitakin tuotteita niin kauan kun sain maksa-arvoni kolmeensataan sitten lääkäri hoksasi kysyä syönkö mitään luontaistuotteita,nyt haen kyseisestä kaupasta ainoastaan raakakaakaojauhetta! Kaikki toki olemme erilaisia toisille sopii toisille ei tämä minun tarinani!

• Tiedostava käyttäjä
        mandariini kirjoitti:

Kertokaa sitten ihmeessä teitä hoitavalle lääkärille jos syötte luontaistuotteita samaan aikaan,itse menin kerran syömään punariisiä kun kolesterolini kanssa on ollut ongelmia,luontaistuotekaupan täti sanoi että syöppä kuukausi maksimi määrää päivässä niin kyllä kolesteroli alenee,minä tein hölmö työtä käskettyä,no ehkä luotin vähän heidän tietämykseen,joo kyllä kolesteroli laski mutta varttenas minkä verenvuodon sain ensiapuun ja lujaa,ei tuo luontaiskaupan täti vissiin hoksaa sitä että kaikissa on vaaransa myös heidän rohdoissaan, olen kokeillut muitakin tuotteita niin kauan kun sain maksa-arvoni kolmeensataan sitten lääkäri hoksasi kysyä syönkö mitään luontaistuotteita,nyt haen kyseisestä kaupasta ainoastaan raakakaakaojauhetta! Kaikki toki olemme erilaisia toisille sopii toisille ei tämä minun tarinani!

Minä TIEDÄN ettei osa lääkityksistäni siedä samanaikaista määrättyjen luontaistuotteiden käyttöä. Siksi vältän niitä. Joskus tuntuu jopa kiusalliselta kun joku luontaistuotteiden käyttäjä tyrkyttää käyttämiään aineita minullekin kehuen kuinka hyviä ne on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      114
      5356
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      276
      2196
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      91
      1756
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1210
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      341
      1197
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1120
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1119
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      153
      1116
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      112
      1079
    10. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      82
      1022
    Aihe