Ihastunut Serkkuun

lokkipoika

Olen 15-vuotias ja serkkuni 14. Huomasin, että olen ihastunut häneen sen jälkeen, kun hän hieman lähenteli minua. Ja häntä ei haitannut kun pidin kättä hänen reitensä päällä. Minusta välillä tuntuu, että hän on ihastunut minuun, koska hän haluaa jäädä viikonloppuisin luokseni yöksi, ja joutuu nukkumaan vieressäni parisängyssä.Ja hän kysyy minulta välillä henkilökohtaisia kysymyksiä. ja hän välillä nappaa kädestäni kiinni ja olen ihan ymälläni, ja samall iloinen :) En tiedä onko tämä enää normaalia, että olen ihastunut häneen. Haluaisin vastauksia. Kiitos.

30

4370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ++++++++++++++++++++

      SUKURUTSAUSTAKO ? :DDDDDDDDDDDD nauran!

    • as i say

      Laillista kyllä, mutta suvun suhtautuminen on sitten tapaus erikseen. Ja ihastuminen on normaalia, ja sinun iässä välillä hyvin nopeasti ohimenevää

    • vapaudenkaipuu

      miks musta tuntuu etta suomessa serkukset voi mennä naimisiinkin?

      ei se mun mielestä paha ole, mut yleisesti varmaan vähän paheksuttavaa.

      • lokkipoika

        Oon kuullu et suomessa saa mennä serkun kanssa naimisiin.


      • Kyllä saa
        lokkipoika kirjoitti:

        Oon kuullu et suomessa saa mennä serkun kanssa naimisiin.

        kun ei mene sisarukset


    • Ei tuossa iässä tajua vielä elämästä mitään, joten turhaan nostat tunteita, koska heti kun, joku aikuinen, saa tietää teidän pikku lääkärileikeistä, niin ottavat he teiltä luulot pois ja kertoo muutamat raskaan faktan elämästä.

      • ?

        Miitäh? xD


      • Anonyymi

        Kiihottavinta olis varmaan lääkärileikki,
        kun kumpikin osapuoli semmoisia 15-25
        vuotiaita nuoria, ettei siinä leikissä olis
        mukana joku 50-60 vuotias läski karvanen
        äijä huohottamassa ja runkkaamassa, menee
        tällöin jo ihan sairaaksi touhu, ja rikoslakiakin
        rikotaan jo tällöin.


    • Kanssasisar

      Et ole ongelmasin kanssa yksin! Itse olen 17w ja olin hetkellisesti ihastunut serkkuuni. Olemme olleet pienestä pitäen läheisiä, ja yhtäkkiä se läheisyys lipsahtikin liian läheiseksi. Mitään vakaa (siis seksiä yms) ei tapahtunut, mutta ymmärsimme lopettaa touhun ennen kuin välimme menisivät totaalisesti rikki touhuilumme takia. Suosittelen sinua tekemään samoin!
      Tsemppiä!

      • jbäjkb

        Miten niin välinne olisivat menneet totaalisesti rikki jos olisitte alkaneet vaikka seurustelemaan vakavasti?

        Yritätkö selittää että olisit saanut siitä jotain traumoja kun pidätte kahdestaan ihan normaalia hauskaa?


    • juup

      eikse sanontaki mee niin että:
      "mitä serkumpi, sen herkumpi." :P

      • Jeespanderi

        Kyllähän se näin menee mutta ei sitä nyt yleensä serkkujen kanssa aleta :D


    • SHAMEFULTEENBASTARDS

      HYVIN HÄVYTÖNTÄ!

    • On normaalia.

    • annnnnnna

      Mäkin tykkäsin joskus mua vuotta nuoremmasta serkusta, ihan normaalia!! :)

    • kölli duunari

      laillista on, jyystä vaan menemään!

    • <333

      mäki tykkään mua 2 vuotta vanhemmasta serkusta

    • Kukin omalaa tavallaan :DD

      • agshdjshdhsjdfjdfjjfhfhf

        Ja omat kovalla tavallaan


    • Akikisani

      Joo mullakin on kokemusta tosta, siis että oon ollu ihastunut serkkuuni. En mä paheksu sitä että joku toinen tykkää omasta serkustaan mutta kun mä nyt aattelen sitä mun ihastumista serkkuuni niin mua ällöttää. Aattelin sanoa tän siksi ettet tunne olevas ainoa joka tykkää sukulaisistaan sillä tavalla, mutta joo en osaa sanoa mitään muuta tommoseen

    • insestiinsesti

      Sen ku vaa alatte tutkimaa toisianne.. ;) mut kannattaa pitää ne touhut aika tarkasti salassa.

    • ronks1

      sama juttu ollu mullaki XD se on vaa aika tyhmää ku vanhemmat sai tietää suhteesta serkkuun :o siinä meni serkkuun välit kokonaa :(

    • Aähvcbdpdl

      Mä en oikei voi ihastuu serkkuihi ku molemmat o tyttöi!:D

      • Anonyymi

        Hmm mikset


    • Anonyymi

      Itekkin oon ihastunu omaan serkkuun. Ja hän on kyllä sanonut tykkäävänsä minusta.
      Ja jos tykkäätte toisista tai haluutte olla yhes niin se on kyl laillista 🙂❤️

    • Anonyymi

      Oon rakastunut mun serkkuun mutta sen vanhemmat on sellasia että ne ei ikinä hyväksyis sitä. En viitti sanoo kellekkää koska se olisi aivan liian noloa :( Ja ajatus että en vois ikinä olla sen kanssa saa mut itkee

    • Anonyymi

      Olin ihastunut serkkutyttöön, mutta siitä on tänä
      vuonna kulunut jo 30-31 vuotta aikaa, hänellä on
      nykyään oma elämä ja perhe Brysselissä, Belgiassa.
      hänen isänsä on mun eno, äitini veli.

    • Anonyymi

      Olet ihastuneet häneen rakkautta ei estä mikään. Kysy häneltä että pitääkö hän sinusta. Oot rohkea jos kysyt sä tykkäät siitä vaikka se on sun serkku se on MAHTAVAA. Ja jos se sanoo että se ei tykkää susta niin se on sen menetys ei sun 😀❤️ Muista rakkautta ei estä mitään.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus on vuodelta 2012.


    • Anonyymi

      Ei vittujen vittu

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe