11kertaa käynnyt ja jokaisella kerralla mennyt maha aivan sekaisin. Pahin reissu oli viime kesänä kun jouduin tiputukseen ja letkuihin. 2viikkoa paikallisessa paskasairaalassa ritti. Tosin tällä viimeisellä kerralla tuli myös dengue kuume joka on todella yleinen nykyisin egyptissäkin, ei vielä edes rokotetta tai lääkkeitä tuohon vitsaukseen!
Ja denguetta ei kannata saada 2 kertaa vuoden sisällä tai se on menoa.
Vatsaongelmat ja dengue!
3
349
Vastaukset
- Hohhoijaaa
Missäköhän olet mahtanut olla. Itse olen käynyt monesti egyptissä eikä kukaan seurueesta ole sairastanut vatsatautia. Kun muistaa desinfioida kädet aina ennen syöntiä. Ja katsoa ettei syö sellaisessa ravintolassa jossa ei ihmisiä käy!!!!
Tuosta denguekuumestakin on turha lietsoa täällä. Se on vielä niin harvinainen juttu egyptissä. - Matkaaja.
Paikallisessa paskasairaalassa? Et siis ollut turistikeskuksessa, sillä näissä sairaalat ovat täysin länsimaista tasoa.
Rahan käsittely ja käsihygienia sekä liian vähäinen veden juominen ovat ne yleisimmät turistiripulin syyt. - 10+8
Ketjun avaaja ei ole todellakaan käynyt Egyptissä!
Arvelen, että ehkä kerran, jolloin joku on päässyt hieman huiputtamaan, tekemään "silmänkääntö-temppuja" ja nyt provosoi siksi jutuillaan täällä tällaisia.
Näitä mahtuu joukkoon :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862