Onko pyöräilijöitä ?

Matkapyöräilijä

Kiinnostaako ketään matkapyöräily ?

8

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse suunnittelen retkipyöräilyä ensi kesän loman osaksi,jos vain saan keväällä vähän treenattua.Ja on varaa huoltaa pyörä ...
      Ei mitään suurta,mutta vaikkapa pätkä Enonkoskelta pohjois-Savoon eli 3-4 päivää,tekisi jo eetvarttia...

    • polkuri-pekka

      Savolaisen kanssa en kyllä lähe mihinkään. Saat kuule ajella iteksesi. Sitä paitsi kyse oli pyöräilystä, ei leireilystä.

      • Hei

        Leireilystä on kyse paljolti;

        http://2.bp.blogspot.com/-2zwTCSUwMwc/TlGZYaqpUPI/AAAAAAAAB0A/K-w53tBid9c/s760/Loma 2011 nro I 141.JPG

        Kalajaisjärvi. Heinäkuussa 2011. Kurpan vuoren juurelta.
        Kantaisäni olivat kotoisin isääni myöten tästä paikasta. kts. Wikipedia/kurpansepät

        Postista tuli torstaina uusi alumiinirunkoinen pyörä kaksilla levyjarruilla. Niiden hinnat tulivat tänä vuonna alas. Olen hankkinut muutkin varusteet uudet, kaikki vedenpitävää ja entistä kevyempää. Jopa lukkopolkimet muuttuu teräksisistä alumiinisiin.

        Yhden vuoden vanha teräshybridi jää päiväretkipyöräksi kun tulen iltaisin kotiin ei panoa ole niin paljon matkassa. Pyöriä pitää olla aina kaksi. Toinen lomamatkoihin ja toinen saaristo- maakuntapäiväretkiä varten.
        Pyöräily on ollut intohimoni koko kesän kestävä useina vuosina. Joskus 1990 luvulla oli parhaan kesän saldo 6000 km. (kuusituhatta)
        Puoli- ja kokopakkauksilla voi tulla nyt 3000-3500 km.

        Hyvää leirelykesää
        jari


    • henriksoni720

      mua kiinnostais käydä haaparannassa systemabolagetissa ja pyöräillä takaisin oulusta.

      • henriksoni720

        toienn vaihtoehto pyöräillä oulusta helsinkiin missä iskä on siellä.
        tulla junalla takasin pyörän kanssa paljon ne velottaa pyöränkuletuksesta?


      • henriksoni720
        henriksoni720 kirjoitti:

        toienn vaihtoehto pyöräillä oulusta helsinkiin missä iskä on siellä.
        tulla junalla takasin pyörän kanssa paljon ne velottaa pyöränkuletuksesta?

        helsingin herrat


    • Hei

      Minua kiinnostaa kesällä 2013 Kilpisjärveltä tai Nuorgamista alas.

      Ensi kesänä suunnitelmissa polkea noin 3 000 km pakkaukset päällä Pohjanmaalla ja myös Keskisuomeen ja/tai Turun lähelle tästä länsisuomesta merenkurkun kohdalta lähtien.

      Olen polkenut yksin, mutta lapissa olisi ihan mukava olla joku seurana.

      yst. jari

    • ei heteron kanssa

      Tärkeä kysymys on kuitenkin että, oletko hetero?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe