Mulla on 2.v steriloitu tyttö hermeliini, aikeissa ois ottaa sille kaveri. Pitääkö sen olla tyttö/poika leikkattu... Mikä? Totuttamisesta toisiinsa tiedän jo jotain. Mulla on vain yksi häkki pieni marsuhäkki(ei riitä kanille), niin että miten pärjään yhellä häkillä? Vai en mitenkään?
Kanille kaveri!
1
60
Vastaukset
- Sedä
Kannattaa ottaa luovutusikäinen uros ja leikata sekin kun se on sopivan ikäinen. Uroksen tuominen naaraan reviirille on vaikeampaa kuin toisin päin, mutta jos voit totuttaa kaneja jossakin toisessa huoneessa joka ei ole naaraan reviiriä on helpompi onnistua. Totuttamiseen tarvitset väistämättä toisen häkin sillä et tule yhdessä päivässä niitä yhteen luultavasti saamaan, eikä kannata heti yrittääkään vaan antaa niiden ensin rauhassa totutella toistensa läsnäoloon. Yhteiselo on luultavasti sävyisempää jos voit liittää häkkiin aitauksen tai pitää kaneja lähes kaiken aikaa vapaana, niin ei tarvitse kiistellä tilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760