Kamalan

butsblan

mustat sukat, onks meitin lattiat jääny pesemättä?

7

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kustat pohjalliset

On mä just imuroin uudel hyvää jälkeä tuli. Imee mukavasti voi tulla punasii jälkii kaulaan. Yritän oppia suuntaamaan aisan tarkemmin ettei heilahtele vääriin paikkoihin. Pesen kuumal vedel ja viledal läikät kyllä lähtee. Kamalan mukava liikunta muoto saa muuta pohdittavaa kun hyökkää bakteerien kimppuun ja etsiskelee niitten kekoja.

• Tolulla lähtee

Kamalaa on jos vessanpytty on niin likainen, ettei siihen uskalla istahtaa.
      Haluan sen välittömästi puhtaaksi suit sait sukkelaan

• thats it.*

No mä ostin , kun halvalla sain..:)

• harmaat villasukat

Lattiastahan ne negatiiviset ajatukset johtuu. Voihan se likainen lattia olla metafora.

• Rieputettu

Syytä ois putsata mulla on pahamieli kun turhaan ryhdytään mustasukkaisiksi. käytän yleesä sinisiä sukkia nyt ei näy kuinka harmaat mun sukat on. Mieli on saatava kirkastumaan puhtaat sukat ois ihan oleellinen asia siinäkin suhteessa. Ilmakin on ihan sakeanaan mustasta pölystä sitä pitäis yrittää suodattaa niin jopas alkais henki kulkemaan taas mukavasti. Nyt ei pyttyily kannata ellei peitä "lauteita" jollain hygieenisellä. Hyvää päivän jatkoa ja aurinkoista päivää ulkoilu innostuksen puremille. ; ) M > --------------....------------ n

• thats it.*

En suosittele ulkoilemaan, jos ei tykkää pakkasesta, itseä paleltaa muutenkin ja ei ole turhaa läskiä mulla nyt muutenkaan..

Sukista viis, ihmiset ne ihmisiin vaikuttaa, niidenkään kaikkien kans ei onneksi tarvitse olla tekemisissä.
      Se jos mikä tekee päivistä aurinkoisia ja hyviäkin..:)

• tätähän sä kysyit

Otinkin sukat kokonaan pois, kun ne rupes muuttamaan väriään ihan ittellään. Ensialkuun ne ol valkoiset, sitten harmaat ja nyt kun heitin ne pyykkikoriin, nii ihan mustia täpliä ja viunaleita täynnä. Syykin selkis, kahvikupin kanssa ei auta kävellä pitkin huushollia ja samaan aikaa puhella kännyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe