jk:lle!!!!!

Just näin

Osaatto kommentoida muuten kuin vai niin ym. paskaa? Jos sulla ei oo parempaa kommentoitavaa, ni älä kommentoi!!!

39

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aattelepa ihan ite

Ootko ihan hassu ?Antaa jokaisen - myös nimimerkki jk:n kommentoida ihan rauhassa.

Kaikille ei ole välttämättä helppoa tuottaa tekstiä tai puhetta, niin on kiva että hän osallistuu ja kommentoi osaltaan. Etkö nimimerkki "just näin" tosiaankaan ymmärtänyt mistä kysymys hänen vain niin-kommentoinnissaan.

• joskususku

jk ei tuota ole itse keksinyt. yks tuttu vuosia sitten heitti nauraen "vai niin". apinoitu sieltä ja jäänyt päälle.

• kj

VAI NIIN

• Repo Ranka

no on sullakin murheet :)

• jk

vain iin ynnä muuta paskaa.

• vai nin!!!

jk on hauska :)

• Runoraatilainen

Jokainenhan saa kommentoida niinkun haluaa.

Itse en ymmärrä jk:n huumoria ollenkaan. Eihän tuo nyt ketään naurata, tuntuu että levy on jäänyt paikalleen pyörimään ja päänupissa pari hernettä törmäilee välillä toisiinsa luoden 2 sanaa... "vai niin".

No kaikille ei ole luotu samoja lahjoja, ja joku saa tyydytyksen kommentoimalla kaikkeen samalla tavalla. Annetaan ihmisten kuitenkin tehdä sitä mistä nauttivat.

• KiinteistöGuru

Eiköhän lähdetä kaikki nyt töihin.....jatketaan sitten väittelyä illalla..?!

• JK

VAI NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
      VAI NIIN?
      VAI N IN
      EI OLE TUKSU KAUNIS.
      VAI NIN.
      VA IN IN
      VAI NIIN
      VAI NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
      GRANLUNDIN ILMAVEIVIVIDEO.
      VAI N IN.
      SOININ ISO JYTKY,
      VAI NII N.
      ILMAJYTKYVEIVI.
      TUKSU
      SAANA
      JUSSI
      MARTINA
      KOLA-OLLI.
      VAI NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN
      VAI IN.

• jk

en tiedsä

• Kanavajohtajat

Jk kuuluu ylläpitoon ja nostaa tiettyjä aiheita ylös. Se on hänen duuninsa.

• jk

jk on lyhennys pojan nimestä: Jalmari Kananen

• KjJk

ninnkö

• jk

e ntiedä

• murrrrrh

nyt tuo sekopää on ruvennut nosteleen jotain ikivanhoja keskusteluja pintaan, kommentoimalla niitä tuttuun tyyliinsä...

eikö tätä häirikköö saa millään pois??

• jk

ei

• jk
        jk kirjoitti:

ei

va ininn

• jk

enn ntiedsä

• Nyt v*ttu oikeesti.

Tällä palstalla pitäisi olla ns. sheriffi, joka poistaisi kaikki tuollaiset turhat "niinkö" tai "vai niin"-kommentit!! Ihan oikeesti tuo JK terrorisoi joka hemmetin palstalla ja kommentoi jokaista viestiketjua. Ei ole mitenkään hauska! Joku keskenkasvuinen teini toivottavasti kyseessä, huolestuttavaa jos tuo on aikuinen ihminen..

• jk

kyllä

• jk

en

• jk

vai nin

• fiiafani

Supermarjosta tutun Sofian (FIIAN) sinkku biisi nyt kuunneltavissa osoitteessa http://www.youtube.com/watch?v=gptc4h_-jKQ myös fanisivut löytyvät facebookissa FIIA nimellä :) käykäähän kuuntelemassa ja tykkäämässä :) -kiitos!

• ninnkö

Kaksi p a s k a a jk ja fiiafani

• lm

luulen niin

• jk.

Ettäsilaila

• että sillai

Moi taas jk!!!!! Olen alkuperäisen/ensimmäisen viestin lähettäjä. Olet nykyään vastannut muutakin kuin en tiiiiäde ym. Ja kerran kiitin sua siitä, ja vastasit mulle tosi kauniisti. Kiitos siitä, tuli hyvä mieli. Hyvää yötä.

• jk
        että sillai kirjoitti:

Moi taas jk!!!!! Olen alkuperäisen/ensimmäisen viestin lähettäjä. Olet nykyään vastannut muutakin kuin en tiiiiäde ym. Ja kerran kiitin sua siitä, ja vastasit mulle tosi kauniisti. Kiitos siitä, tuli hyvä mieli. Hyvää yötä.

oel hyvä

• jk

e n t iedä

• nin kö

Kyllähän jk;oon saa pois,ilmiantamalla ylläpidolle. So what???? ei mua haittaa. jatka vaan :ninkö:)))

• jk

niin

• jk.

Hyvätjat kotkot

• jk

ktiitos

• ampulanssi

jk:

Väitit tietäväsi että Pitkämäen sijoitus on 4.

Oli 5. Et sinäkään siis kaikkea tiedä.

• jk

tie dänn

• jk

valehtelin

• mr. lothar

tuli iso jytky

• j k

niinkö

• Anonyymi

Vai niiin.

T: jk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe