Olenko liian lyhyt?

yksin kotona

Olen 166cm pitkä. katselin naisten treffi ilmoituksia ja siellä oli suurimmalla osalla ihannemiehen pituus vaatimuksissa yli 170cm vaikka nainen itse olisi 160cm.
Ei siis tälläsen lyhyt kasvuisen edes kannata vastata kenellekkään koska olen niin lyhyt. En siis saa koskaan naista itselleni ja treffi ilmoituksiin on turha vastata.

61

2240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin

      Minusta miehen pituudella ei ole paljoakaan väliä. Kaikki muu on paljon ratkaisevampaa.

      • Anonyymi

        Ai niinku peniksen koko🙄


    • ihmettelen vaan

      Minä taas joskus katsoin sinun S24-treffiprofiiliasi ja tein sellaisen havainnon, että ihannenaisesi pituus on siitä 160 sentistä ylöspäin. Kukakohan se täällä valittaa lyhyydestään ja samalla haikailee pitkien naisten perään, kun ei voi edes kuvitella huolivansa alle 160 senttistä naista? Miten olisi 152cm? Ei näköjään kelpaa. Kannattaisikohan katsoa peiliin?

      • asdglgkfopkfdm,f.dsf

        Unohditkohan lukea sen ensimmäisen sanan siitä yhdyssanasta ihannenainen?


      • lölö

        Laittakaa linkki "yksin kotona":n treffiprofiiliin


      • höh?
        asdglgkfopkfdm,f.dsf kirjoitti:

        Unohditkohan lukea sen ensimmäisen sanan siitä yhdyssanasta ihannenainen?

        Jäikö sinulta huomaamatta, että aloittaja puhui vastaavalla tavalla naisten IHANNEmiehestä ja siitä, kuinka naisille vastaaminen on turhaa kun niin lyhyt ei kelpaa kenellekään?


      • Pyh pyh. Naiset saa isolta osalta miehistä plussaa lyhyydestä, vaikka se noin keskimittainen... 165-170cm onkin ehkä "suosituin", tuokin on jotain alitajuista mahdollisuuksiensa maksimointia varmaan, kun kyselyissä niin vastaa...


      • pk..

        miestenkeskipituus nykyään 1.8 m..
        Pisimmät ihmiset hollannissa, jossa nuoruen keskipituus 1.9 m
        olet lyhyt, mutta on niitä lyhyitä misujakin.


      • 21
        pk.. kirjoitti:

        miestenkeskipituus nykyään 1.8 m..
        Pisimmät ihmiset hollannissa, jossa nuoruen keskipituus 1.9 m
        olet lyhyt, mutta on niitä lyhyitä misujakin.

        Olenkin miettinyt Hollantiin muuttoa. Eikös dinaaristen (?) alppien tienoilla myös korkea keskipituus?

        Ei ole pitkillä naisillakaan helppoa Suomessa. Jo ylipitkät raajat saa vaatteiden ostamisen vaikeaksi.

        Eurooppalaisilla pitkillä ihmisillä on joka kesä treffit, ensi kesänä Suomessa. Onko lyhyillä samanlaisia?


      • Anonyymi
        pk.. kirjoitti:

        miestenkeskipituus nykyään 1.8 m..
        Pisimmät ihmiset hollannissa, jossa nuoruen keskipituus 1.9 m
        olet lyhyt, mutta on niitä lyhyitä misujakin.

        Ei kai ihmisen pituus ole mikään mitta , silloin ollaan jo pinnallisella tasolla. Se millainen itse ihminen on luonteeltaan on se kaikista tärkein asia .
        Silloin ei kuljeta mittatikku kädessä jos viihtyy miehen kanssa,
        Sitten että hänen kanssaan voi keskustella kaikista asioista on myös tärkeää
        Ne tosi pitkät miehet eivät ole vetäviä mitenkään jos heillä ei ole hyvä luonne , sille pituudelle ei rakenneta mitään, ainoastaan hyvä suhde ihmiseen jonka kanssa viihtyy.
        Joten olen aina ihmetellyt niitä ilmoituksia missä mainitaan minkä pituinen pitäisi olla,
        Aika pinnallista


    • yksin kotona

      Kyllä mulle kelpais 152 cm nainenkin. Jo se sua häiritsee niin menen laittamaan ihanne naiseni pituudeksi vaikka sen 152cm. Harva mun ikäinen nainen on niin lyhyt kuin 152cm joten eikö se 160 ole sopiva. Enkä ole koskaan sanonut ettei mulle kelpais lyhyempi.

      • pätkä naista

        joo kyllä mullekin kävis pieni nainen ja kyllä isokin kävis vaikka oon vain 173cm ja naimisissa.


    • ihmettelen vaan

      "Unohditkohan lukea sen ensimmäisen sanan siitä yhdyssanasta ihannenainen? "

      Unohtikohan yksin kotona itse lukea sen ensimmäisen sanan naisten laittamista ehdoista IHANNEmiehen suhteen? Niih, aika typerää valittaa naisten vaatimuksista jos herra itse ei huoli alle 160cm pitkää naistaa. Ja kyllä, on myös olemassa alle 160-senttisiä naisia.

      • pinnallinenkana

        Kyllä. Olet liian lyhyt. Seurustelen 192cm miehen kanssa.


      • Anonyymi
        pinnallinenkana kirjoitti:

        Kyllä. Olet liian lyhyt. Seurustelen 192cm miehen kanssa.

        Aijjaaa
        Minulle pituudella ei ole väliä olen 16v 169.8cm ja yksi minun hyvä ystävä on 196cm ja 14v ollaan silti hyvissä väleissä
        eli kukaan ei ole liian lyhyt


    • öh

      Et ole liian lyhyt, mutta ainakin osan naisista karkotat jo sillä, kun aloitat tänne jatkuvasti keskusteluja noin lyhyillä ja mitäänsanomattomilla viesteillä.

      • Invisible boy

        Noo, mutta jos et näy, kukaan ei voi sinua huomata.


    • yksin kotona

      Haistakaa vittu vitun homot

      • :D

        Tuollainen haistattelu ja homoiksi haukkuminen se vasta kypsää onkin...


      • Anonyymi
        :D kirjoitti:

        Tuollainen haistattelu ja homoiksi haukkuminen se vasta kypsää onkin...

        Se on ilmeisesti ainoa tapa tälle kovisraukalle ilmaista itseään , ja alentaa vielä vähemmistö ryhmiäkin alentaa .
        Joten ei voi kauhalla ammentaa kun on saanut lusikalla,
        Toinen tuu koskaan kypsäksi vaan on jäänyt murrosiän tasolle


    • yksin kotona

      Mä olen tää alkuperäien yksin kotona ja en todellakaan ole tota viestii lähetänyt joka on lähetetty klo 03.07.
      Olin nukkumassa siihen aikaan meinaan jo.
      Enkä mä ikinä haistatteleisi täällä ketään, enkä muutenkaan.

    • y-m-yksin

      Suomi24 on ihan kumma saitti. Täällä tosiaan voi joskus kirjoitella toisen käyttämällä nimikerkillä. Joku voi tehdä pahaakin kiusaa toiselle.

      • y-m-yksin

        Jos käyttää vakituista nimimerkkiä eikä viitsi nähdä vaivaa sen rekisteröimiseksi, on syytä katsoa *myös* peiliin, jos joutuu sellaisen kiusanteon uhriksi. Siltä kun olisi niin helppo suojautua, jos vaan viitsisi rekisteröidä nimimerkkinsä...

        Täällä voi käydä niinkin, joku valitsee ihan sattumalta saman nimimerkin kuin joku toinen.


      • yksin kotona
        y-m-yksin kirjoitti:

        Jos käyttää vakituista nimimerkkiä eikä viitsi nähdä vaivaa sen rekisteröimiseksi, on syytä katsoa *myös* peiliin, jos joutuu sellaisen kiusanteon uhriksi. Siltä kun olisi niin helppo suojautua, jos vaan viitsisi rekisteröidä nimimerkkinsä...

        Täällä voi käydä niinkin, joku valitsee ihan sattumalta saman nimimerkin kuin joku toinen.

        No mie rekisteröidyn.


      • alone.home
        yksin kotona kirjoitti:

        No mie rekisteröidyn.

        nyt olen rekisteröinyt


    • yksin kotona

      Lähetin sittekki ton viestin yöllä, olin vain niin helvetin kovassa kännissä etten muistanut herätessäni koko yöstä mitään mut nyt muistuu mieleen anteeks vaa et vituttaa nää homot tää ! kyllä mä tää aika usein haistattelen et joo painukaa te vitun puusilmät vaa vittuu tästä ketjusta

      • yksin kotona

        Pitääkin vaihtaa nimimerkkii ku joku idiootti kirjoittelee mun alkuperäisellä nimimerkillä.


      • kaksin pihalla
        yksin kotona kirjoitti:

        Pitääkin vaihtaa nimimerkkii ku joku idiootti kirjoittelee mun alkuperäisellä nimimerkillä.

        Siisti suutasi, muiden keskustelijoiden haukkuminen on kielletty palstan säännöissä.


    • yksin kotona

      viikonloppuna pyysin yhtä tuttua naista siis treffeille, Oikein tosi hyvännäköinen ja olen kerran ennekin pyytänyt sitä. silloin se sanoi et olen muuten mukava ja täydellinen mutta olen liian lyhyt. Se itse on yli 170 ja pitää kuulemma pitkistä miehistä. Ajattelin et se on muuttanut miele muttä turha toivo.

    • bppp

      kannattaisikohan rekisteröitä nimimerkki?

    • Garole

      Itse olen 156 cm pitkä nainen. Koenko itseni lyhyeksi? En! Enkö muka saa itselleni tämän takia miestä? Pituudellesi et voi mitään, elä sen kanssa. Itselleni miehen pituudella ei ole mitään väliä, sama se onko 150 cm vai 180 cm. Pinnalliset!

      • 170cm

        Ihana..


      • Anonyymi

        Hahhaa meillä alle 160 senttisillä on oikeastaan aika kivaa. Kun istuu lentokoneessa niin tilaa riittää jaloille ihan hyvin. Kaupoissa jos ei ylety ottamaan tavaraa ylimmältä hyllyltä niin aina on joku auttamassa . Vaatteet sopii omalla numerolla ei siis tartte lyhennellä housun lahkeita heti ensitöikseen , ja paljon muita pieniä käytännön asioita jotka meille pienemmille naisille on helppoa .
        En haluais edes olla pidempi mitä olen, työkaverini oli 183 senttinen nainen ja joka sentti aiheutti useissa tilanteissa hankaluuksia , ja kengän numero oli niin suuri ettei löytänyt naisellisia kenkiä hakemallakaan niin että se näistä,pituuksista


    • Ei kannata vaivautua tutustumaan sellaisiin ihmisiin joilla on noin pinnalliset määritelmät mielessä ennen kuin voi tutustua toiseen.
      Tyyliin "olet todella mukava, mutta jäät 1,5 senttiä ihannepituuteni alle, ei kelpaa".

      • Anonyymi

        Sellaisen kanssa ei suhdetta synny joka hakee jotain pituutta silloin kun toiset hakee elävää ihmistä oli pitkä tai lyhyt, pääasia että viihtyy yhdessä


    • Ox

      Miehekkyys ei ole pituudesta kiinni! Esim. kiinalaiset miehet ovat suurimmaksi osaksi länsimaista naista lyhyempiä, mutta kyllä heissä maskuliinisuutta riittää. Ja onhan sitä monia menestyneitä pamppuja, jotka ovat lyhyitä, mutta näyttävät paljon suuremmilta, kun leveyttä on runsaasti.:)

    • Totuus on julma

      Joo kyllä se kuule on niin, ettei tuollaisella pätkällä ole mitään mahdollisuutta saada naista. Korkeintaan joku kehari voi kiinnostua lyhyestä miehestä, koska kaikki joilla on vähänkin järkeä päässä tajuaa, että pituus on yksi miehen tärkeimmistä ominaisuuksista. Alle 2-metrinen mies on pelkkä vitsi, jota päin yksikään itseään kunnioittava nainen ei vilkaise edes vahingossa.

      • Tipsy.

        Mun mielestä miehen pitää olla vähintään 175cm.
        Onhan pitkät miehet karismaattisemman näköisiä kuin lyhyet. Ja yleensä pitkillä miehillä on kaikki raajat suurikokoisia.. kröhöm..


      • mistä tiedät
        Tipsy. kirjoitti:

        Mun mielestä miehen pitää olla vähintään 175cm.
        Onhan pitkät miehet karismaattisemman näköisiä kuin lyhyet. Ja yleensä pitkillä miehillä on kaikki raajat suurikokoisia.. kröhöm..

        ai kikkeli vai


      • ehe ehe...
        Tipsy. kirjoitti:

        Mun mielestä miehen pitää olla vähintään 175cm.
        Onhan pitkät miehet karismaattisemman näköisiä kuin lyhyet. Ja yleensä pitkillä miehillä on kaikki raajat suurikokoisia.. kröhöm..

        tuo vika juttu ei pidä oman kliinisen tutkimuksen mukaan paikkansa. On ollut 200cm, 196cm, 194 ja 190. Lyhin kokemani pili oli 190 cm:lla, muilla pitkillä keskimittaset. Itseäni lyhyemmällä oli sitten jättiläisvehje.


      • dcfvbfdvbgfd
        Tipsy. kirjoitti:

        Mun mielestä miehen pitää olla vähintään 175cm.
        Onhan pitkät miehet karismaattisemman näköisiä kuin lyhyet. Ja yleensä pitkillä miehillä on kaikki raajat suurikokoisia.. kröhöm..

        Näytä ihmeessä jokin tieteellinen tutkimus väitteesi tueksi :D Eipä taida löytyä... Vaikutat muuten juuri sellaiselta bimbolta joita näkee usein tv-chateissa.


      • Anonyymi
        Tipsy. kirjoitti:

        Mun mielestä miehen pitää olla vähintään 175cm.
        Onhan pitkät miehet karismaattisemman näköisiä kuin lyhyet. Ja yleensä pitkillä miehillä on kaikki raajat suurikokoisia.. kröhöm..

        Voi tätä pinnallisuutta kun senttimetrit on tärkeitä . Mies kun mies sehän riippuu millainen hän on sitten se sama mikä pituus . Jotta kiinnostava mies omaa luonteen joka hurmaa naisen , oli pituus mikä hyvänsä


    • Tuskimpa oot lyhyt... ittestäni tuntuu siltä että olen liian pitkä, kun suurinosa naisista on mua vaan tuohon kaulan korkeudelle asti korkeintaan. Et menee ne asiat näinkin päin, et ei kohtaa tarpeeksi pitkää naista ettei tartteis kumartua nimittäin...

    • pitkä

      Ei pituudelle mitään voi.Olet lyhyt.Itse olen 170cm ja mieheni pituus pitää olla 180cm vähintään se on miehen mitta.

      • heh heh

        Ja ikää oli...? 15v?


    • Nainen saa aina miehen vaikka olis lyhytkin. Kyl mä tiedän et ei tälle pituudelle voi mitään. Kyllä mussa siltin joku iso vika täytyy olla kun naiset ei kiinnostu mitenkään.

      • j

        Vika on taatusti jossain muualla kuin pituudessasi. Pelkästään idiootit antaa noin normaaleissa mitoissa olevan pituuden häiritä pahasti, joten joko naismakusi on ihan omituinen tai tulet torjutuksi muista syistä.

        Jotkut naiset voi käyttää pituutta tekosyynä, jos ne ei kehtaa kertoa missä vika oikeasti on.


      • totuus
        j kirjoitti:

        Vika on taatusti jossain muualla kuin pituudessasi. Pelkästään idiootit antaa noin normaaleissa mitoissa olevan pituuden häiritä pahasti, joten joko naismakusi on ihan omituinen tai tulet torjutuksi muista syistä.

        Jotkut naiset voi käyttää pituutta tekosyynä, jos ne ei kehtaa kertoa missä vika oikeasti on.

        naamassa se vika on.


      • l
        totuus kirjoitti:

        naamassa se vika on.

        tai luonteessa.


    • M3302

      Ei pituudella ole minkäänlaista merkitystä parisuhdetta muodostettaessa, oli sitten mies taikka nainen. On totta, että kumpikin sukupuoli voi pitää jotain fyysisiä ominaisuuksia tärkeänä, mutta yksiselitteiseksi kriteeriksi niistä ei ole. Persoona merkitsee rakkaudessakin, sielun kanssa sitä seurustellaan eikä kuppikoon tai senttimetrien.

    • Pätkänainen
      • se 166 centtinen

        No harva näyttää tolta.


    • Lyhyesti

      Olet oikeassa. Olet liian lyhyt.

    • madra

      lyhyet miehet/pojat on suloisia..where's my people?

    • 9+11

      Ei se pituudesta kiinni ole, hyvä luonne korvaa paljon ulkomuodon puutteita. Monella lyhytkasvuisellakin miehellä (alle 150-senttisellä) on nainen, jopa ihan tavallisen pituinen.

      • Anonyymi

        Se ei ole puute jos on lyhyempi jonkin verran.
        En käsitä mistä se on lähtöisin että muka miehen pitäisi olla tietyn pituinen miten se suhteeseen vaikuttaa , ja kuja sen on keksaissut nämä pituus erot.
        Usealla tutulla miehellä pituus molemmin puolin 170, joten kaikki mukavia seura miehiä heidän vaimonsa ovat ihan tyytyväisiä , en usko että näillä ihmisillä on edes ollut pituus koskaan puheen aiheena , joten se on pinnallista ajattelua että ihmisen hyvyys on senteistä kiinni sellaisen naisen kanssa eineksiä mies edes haluaisi seurustella , kun kulkee mittakeppi taskussa


    • Eipä kukaan halua tutustua mun luonteeseen ikinä.!

    • Anonyymi

      Hoh hoijaa näitä "tosi miehiä" etsiskeleviä naisia. Pituudella ei ole mitään väliä, ei todellakaan! Jos tässä ollaan jotain opittu ihmisen historiassa on se että jokainen syntyy sellaisena kun on, ei sitä voi muuttaa. Olen itse aika pitkä mutta en enään koskaan alenna minua lyhyempiä ihmisiä koskaan.

    • Anonyymi

      Olen tyttö 141cm ja 17-V hieman yli, silti ylettää jalat maahan hyvin
      ei sillä pituudella väliä ole.

      • Anonyymi

        Aattele että saat normaali halvempia vaatteita lasten osastolta.Kun ei tartte asioida aikuisten osastoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattele että saat normaali halvempia vaatteita lasten osastolta.Kun ei tartte asioida aikuisten osastoilla.

        Ei lasten osastolla ole sen halvempia vaatteita , ja niin pituudessa kuin lyhyydessäkin on omat pahat ja hyvät puolet , joten annetaan kaikkien kukkien elää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe