MIssä myyjät?

Kirppariostoksille?

Tuli uusi hieno kirppari keskustaan, mutta missä myyjät???
Kirppari on tyhjää täys!

19

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+12

      tarkoitatko minimanin vieressä olevaa kirppistä?

      Paljonko muuten siellä on pöytävuokra/vko?

    • vääräpää arvi

      se on jo konkurssissa,,,, ja siellä kun ostaa pääsee rikosrekisteriin varastettuun tavaraan ryhtymisestä... ( mini.kani vieressä )




      Imtralla on hyviäkin kirppiksiä:

      • Eikait

        Muuten mistäs tiedät? Vastahan se avattiin.


    • Käviä

      Kallis paikka, suhteessa pöydän kokoon. Henkarissa olevat vaatteet, peittää pöydällä olevat. Varmaan hyvällä paikalla, mutta pöydät huonon malliset. Kian kirppiksellä saa tavaran hyvin esiin.

      • Tavarat kiertoon

        Rajapatsaallakin tavarat hyvin esillä ja sinne oli nyt viime viikolla tullut paljon uusia pöytiä ja uutta tavaraa. City-kirppiksellä myös tavarat selkeästi esillä.


    • höpsishöp

      Höpö höpö juttuja taas, kirppis voi varsin mainioasti. Tammikuussa hiljaista ihan marketeissakin!!

      • jouluton

        hiljaisuus johtuu siitä,,,joillekin pamahtaa kohta visa-lasku jouluhässäkästä :)


      • ;)
        jouluton kirjoitti:

        hiljaisuus johtuu siitä,,,joillekin pamahtaa kohta visa-lasku jouluhässäkästä :)

        :)


    • Talvituulella

      Rajapatsaan kirppiksellä täysi meininki päällä! Ei ainakaan hiljaista!
      Lapsille kävin tänään ostamassa luistimet ja kypärän!

    • oma pussi mukaan!

      Paljonkohan maksaa kaupassa uusi muovinen ruokakassi siitä kassalta?

      Minimanin viereiseltä kirpparilta saa ryppyisen käytetyn muovipussin ostetuille tavaroille hintaan 20 centtiä...

      • asiakas123

        Kyllä minä olen aina saanut sieltä uuden pussin. Missähän kirpparilla ootte käyneet?


    • k.i.rppu22

      KIRPPUTORIT PITÄIS LAILLA KIELTÄÄ S...TANA

      • eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

        ddddddddddddddddddddddddddddd


      • pööööööööööööööööööö
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        ddddddddddddddddddddddddddddd

        Onks´ siel kaikki kotona???????


    • EKONOMIST

      Juu! Tyhjää uudella kirppiksellä on!!! Ja kallista niilläkin missä on!!!

    • aarteenmetsästäjä ?

      Kaikilla kirppiksillä tyhjää täys! Samat vanhat tavarat "roikkuvat" pöydillä.
      Ei mitään uutta!

    • ?
    • BranNewMama

      Itse lopetin kirppareilla käynnin kun myytävät tuotteet ovat ylihinnoiteltuja. Luulisi että jos haluaa päästä eroon esim vanhoista vaatteista laittaa hinnan sen mukaisesti. Monet naurut kyllä sain esimerkiksi marimekon paidoista. Kulahtaneista, jopa resoreista reikäisiä, mutta hinta hipoo kymppiä. Mutta onhan se rätti sentään marimekkoa!

      • Reikä Per Siissä

        Joo, Imatran kirppiksillä on huonot tavarat ja kalliit hinnat. Kannattais ajella junalla Helsinkiin ja koluta kirppikset siellä, tulis ehkä halvemmaksi, sekä sais kunnon tavaran kunnollisista valikoimista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe