Suunnittelen äkkilähtömatkaa Playa de las Americakseen. Kertokaa kokemuksianne ko. kohteesta, kaikkea mahdollista. Onko yleensäkin turvallista lähteä naisihmisen yksinään? Millainen sää helmikuun alussa? Onko vinkkejä shoppailupaikoista? Entä olisiko joku ollu hotelli Laguna Parkissa? Ei varmastikaan mikään huippuhotelli, mutta en sellasta haekaan vaan nopeaa ja halpaa extempore -lähtöä, kunhan hotelli olisi suht siisti ja ok-paikassa. Entä millaista maasto Playa de las Americaksessa on? Ainakin jotkut kanariansaarten kohteet on ilmeisesti aika vaihtelevia maastoltaan ja on paljon rappuja ja mäkiä. Odotan innolla kokemuksianne ko. kohteesta!
Playa de las Americas
2
242
Vastaukset
- hyvää lomaa
Itse olin mummon ja pojan kanssa matkalla vuosi sitten. Iltaisin/öisin liikuin yksin baareissa ilman huolen häivää mutta järki päässä tietty. Ei mitään ongelmia. Olen tosin keski-ikäinen enkä liiku provosoivissa vaatteissa iltamyöhällä yksin.
Vuodenvaihteessa ilmat olivat leppoisat. Rannalla voi olla ja uida tyynemmällä tai aallokkoisemmalla rannalla. Poika viihtyi meressä tuntikausia. Illalla huivi harteille.
Bulevardit olivat leveitä ja tasaisia. Sen huomasi sähkötuoleilla huristelevien ihmisten määrästä. Meno maittoi :) Aika tasaista maastoa.
Ostaria on vieri vieressä. Itse kävin bussilla lähikylässä ostoksilla. Kivoja vaate- ja kenkäliikkeitä. Tai sitten Los Christianos.
Kiva paikka!- Matkaaja
Kiitos vastauksestasi!! Nyt on paljon mukavampi ja varmempi mieli varata matkaa. Olen itsekin keski-ikäinen enkä mikään bilehile, mutta tykkään valvoa ja kulkea katuja iltasella. Matkan tarkoituksena vaan mennä nauttimaan mukavammasta kelistä kun täällä, ehkä ;) ja hyvästä ruuasta ja shoppailusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan1135281Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan403612- 163039
- 1773013
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281562Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631426Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj141247- 781092
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää381020Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13972