tänään menin sitten ahimaan, 2000 cal tuli täyteen. ihan normaalia ruokaa vähän piirakkaa ja 50g karkkia. piti syödä kun oli vieraita ja ei onnistunu kieltäytyminen. edellisen viikon elin 600 kalorilla päivä ja paino pysyi samana vaikka liikuin. meinaako siis että 600 on mun normaalikulutus, ja nyt kun tänään lihon, onko se läskii mikä siit tulee 1400 cal edestä? pitääks mun syyä alle 600 et laihun?!? ahdistavaa...
söin 2000 kcal!!!
5
344
Vastaukset
- jjdjdnd
ei sun peruskulutus voi olla vaan 600kcal, vaa olet ollu säästöliekillä sen takia painos ei oo putonu.. saattaa olla ettet liho vaa pistät aineenvaihdunnas vaa käyntiin ja saattaa olla jopa et painos putoaa ku oot nii niukkia kalorimääriä syöny edellisenä viikkona:)
- AP ohdojsmööö
tosissaan? huh, tuo helpotti! :) eli voin hyvällä omallatunnolla syödä enemmän kerran viikossa (en nyt ihan noin paljon mut sellanen 1500)? tää laihtuminen ei tosiaan mee yks yhteen sen mukaan paljon on sinä päivänä syöny. that's complicated...
- kelluvatmarkkinat
siis voi APUA, 2000 kaloria!!??? ei helvetti... sehän on luultavasti sun perus energiatarpees päivässä. itselläni on epätyypillinen ahmimishäiriö, ja toisinaan ahmin 10 000 kaloria, että mietipä sitä.
._______________. - epätoivoinen
Itse syön joka toinen päivä n 600 kcal. Näin olen saanut pidettyä painoni kurissa. Haluaisin kyllä laihtua koska painoindeksini on 17
Pitäisikö minun liikkua enemmän tai syödä vähemmän? - kekkoonen
kuolet välittömästi noin suuren ruokamäärn ahmittuasi:::O varo vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311655
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485423Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434397Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392718Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?951489Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431