MIkä on laulussa Mind is the Magic toistuva Siegfried & Roy? Oon miettiny pääni puhi tätä asiaa miettiessä :P
http://www.youtube.com/watch?v=rWGUuXF-hHw
Mind is the Magic
7
116
Vastaukset
- tequiilä
"Siegfried & Roy ovat kaksi saksalais-yhdysvaltalaista viihdyttäjää, jotka tunnetaan pitkäaikaisesta taikuus- ja illuusioshowstaan Las Vegasissa."
Michael oli Siegfriendin ja Royn ystävä ja piti kovasti heidän show'staan, joten hän päätti säveltää tuon kappaleen Siegfriendin ja Royn Beyond Belief Show'n tunnariksi. - Näin se käy
- iPOP
Mä ootin jo että S&R ois laulanut tuossa,oonpa mäkin hupsu.
Joo,onhan noi Roy ja kumppanit mulle tuttui.
Tiesittekö että MJ oli suuri taikuuden ystävä?
Hän mm. kävi Criss Angelin Believe teatterissa.- fdeaq
Kyllä, kaikki tiesivät että Michael oli suuri taikuuden ja sirkuksen ystävä..
- Vaikniin
selvä
- Googelii
Google kertoo...
- Näin ON
Michael rakasti taikuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846855- 353661
- 443218
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402452Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282241- 2032162
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292069- 402052
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241758