Ihmiset jotka ei huomioi muita

marianna.....

Olin tuossa eilen kahden naispuolisen kaverini kanssa muutamalla.

He ovat olleet enemmän tekemisissä ja ovat ystävystyneet, minäkin olen kyllä kaverinsa eikä tässä nyt mitään "mustasukkaisuutta" ole että kun ne on läheisempiä keskenään.

Minua rupesi vaan kovasti kotimatkalla taas harmittamaan, kun olin niin hiljainen. Itse tuota tapaamista ehdotin, enkä sitten osaa puhua.:( Sanoin joskus väliin jotain ja varsinkin kun tämä toinen oli hiljaa (näppäili puhelintaan) aloin pikkuhiljaa keksimään enemmän puhuttavaa. Voi olla että hän on tottunut ihmisiin jotka avautuvat heti eikä osaa suhtautua minuun oikein. Olen kyllä ihan selväksi tehnyt ettei minulla mitään häntä vastaan ole, aina ollut ystävällinen ja silloin kun taas toinen kaveri lähti vessaan niin osasin kyllä pitää keskustelua yllä.

Minua vaan vituttaa tuollaiset ihmiset jotka eivät osaa ystävällisesti ottaa kaikkia paikallaolijoita huomioon! En tiedä onko se sitten vaan sosiaalisten taitojen puutetta vai tarvetta liittoutua jotenkin sen yhen kanssa ja jättää kolmas ulkopuolelle, huonoa itsevarmuutta.

Tällä tyypillä oli koko ajan katsekontakti vaan toiseen, ja ikäänkuin puhui koko ajan vain hänelle! Vielä kun puheenaiheet tuppasivat olemaan suurimmaksi osaksi juttuja joista minulla ei ollut aavistustakaan. Yritä siinä sitten jutella kun toinen ei huomioi ollenkaan! Kyllä hän välillä vilkaisi ja vähän kommentoi kun sanoin jotain, mutta sitten sama jatkui.

Olisi siinäkin säästänyt tuoppirahat jos olisi vaan ollut lähtemättä, ei tuollaisista "kaveri"tapaamisista jää mitään käteen...

4

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :/

      Kokemusta on samatenkin täällä, kun on porukassa minä ja kaksi tai enemmän muuta, ja henkilö katsoo kaikkia muita silmiin paitsi sitten minua, ihan kuin en siellä olisikaan.

    • tyttö vaan

      On mullekkin noin käynyt ja se on niin ärsyttävää -.-. Siinä tuntee itsensä niin riittämättömäksi ja rupee miettimään mikä on vialla. :/ kannattaa harventaa tapaamisia niihin ja yrittää etsiä niitä oikeita kavereita? Jos ne ehottaa tapaamisia niin sanot vaikka ettet pääse. Toisaalta onhan se paha jos on vaikka sukulainen tai muuten tosi läheinen ystävä jonka kanssa siihen asti on ollut tekemisissä..

      Niinhän se on että se vika on noissa ihmisissä ei sinussa kun kuitenkin keskustelet ja et oo kokoajan hiljaa.

    • sait olla mukana?

      Enpä tiedä onko kenessäkään "vikaa". Kolmistaan kun on liikkeellä on jonkun rooli olla "kolmantena pyöränä". Kahdestaan saa aina täyden huomion.

      Vaan ymmärrän kyllä että harmittaa, en minäkään halua mennä juhliin ja istua siellä yksistäni. Mutta pienemmässä porukassa pitää vaan yrittää osallistua jutteluun.

    • rintapala

      Jos työ muutamalla olitte. Se on vissiin niin,jotta kun parit ottanu ja hölösuut pölöttää niin tarvii hyväksyntää hölötyksille toiselta hölöltä.Siksi katseet.Elkää ottako itteenne.Hölö ruokkii hölöä.Ihan siis hyvässä mielessä.
      Osin voi jopa olla esityksen kaltaista.
      Rauha maahan ja hyvä tahto.Olemme erilaisia,silti pidämme toisistamme.
      Keskustelu ja etenkin toiminta olisi voinut olla typerää ilman sinua.Kaks hölöö kaksin,ei hyvä.
      Jos esiintyy ilmiö selvinkinpäin,niin sitten ehkä voit haistattaa maniafrendeille pitkät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe