muuttavat Eurooppaan,esim juuri Suomeen.Norjaan Saksaan,minka takia ,kun saisivay lahtomaissaan olla samanuskoisten seurassa,miksi te muutatte ?sanokaa!!
EN TODELLA YMMARRA ,MIKSI MUSLIMIT
7
105
Vastaukset
- Muslim
Miksi Suomalaiset muuttivat juuri Ruotsiin eivätkä Saksaan ja Ranskaan sodan puhjetessa?
Muslimeja syntyy Suomessa vaikka muslimeja ei Suomessa olisi. Olen itse ylpeä muslimi.
Muistelkaa talvisodan sankareita jotka taistelivat vapauden vuoksi ja toivokaamme että samanlaisia urheita sotureita syntyy muissakin kehitysmaissa.- samamummo
niin muuttivat tekemaan toita,mutta eivat muuttaneet Saudi- Arabiann tai muihin islamistisiin maihin!!
- ateisti.
Ei kukaan synny muslimiksi tai miksikään muuksikaan, on täysin vanhempien kusipäityyttä aivopestä kakaroitaan.
- YlpeäSuomalainen!
"Muistelkaa talvisodan sankareita jotka taistelivat vapauden vuoksi ja toivokaamme että samanlaisia urheita sotureita syntyy muissakin kehitysmaissa."
Totta he taistelivat mutta minkätakia muslimit eivät taistele oman maansa puolesta? Jos Suomeen syttyy sota niin taasko ne muslimit loikkivat pakoon?
Jos pakolaisia otetaan hyvää hyvyttään niin eikö heidän pitäisi sopeutua meidän kulttuuriin ja tapoihin eikä meidän niiden?- suomalainen mamu :D
Jos multa kysytään niin monet suomalaiset ovat ryhtyneet muslimeiksi omasta tahdosta. Olen itse nähnyt miten entinen nisti astui moskeijaan ja sanoi, että haluaa tieää enemmä tästä meidän uskonnosta. Ulkomaalaisilla on oikeus olla suomessa ja vaikka kuinka haukkuisitte muslimeja ja mamuja niin me ei yllä liikuta mihinkään. Ja muuten suomessa on muitakin kuin muslimeja. Miksi ette vittuile mustalaisista jotka tekevät enemmän vahinkoa suomelle kuin yksikään mamu suomessa. Jos totta puhutaan niin 20 v päästä suomi on monikulttuurinen maa ja 50 v päästä me kaikki olla yhtä suomalaisia. sitä soini yritti estää alunperin.
- 9+2
suomalainen mamu :D kirjoitti:
Jos multa kysytään niin monet suomalaiset ovat ryhtyneet muslimeiksi omasta tahdosta. Olen itse nähnyt miten entinen nisti astui moskeijaan ja sanoi, että haluaa tieää enemmä tästä meidän uskonnosta. Ulkomaalaisilla on oikeus olla suomessa ja vaikka kuinka haukkuisitte muslimeja ja mamuja niin me ei yllä liikuta mihinkään. Ja muuten suomessa on muitakin kuin muslimeja. Miksi ette vittuile mustalaisista jotka tekevät enemmän vahinkoa suomelle kuin yksikään mamu suomessa. Jos totta puhutaan niin 20 v päästä suomi on monikulttuurinen maa ja 50 v päästä me kaikki olla yhtä suomalaisia. sitä soini yritti estää alunperin.
Muslimimaahanmuuttajat aiheuttavat eniten ongelmia, siksi kritiikki kohdistuu ensisijassa heihin.
On totta, että pieni määrä suomalaisia on hurahtanut islamiin, mutta suurin osa heistä jättää uuden uskontonsa myöhemmin. Nimittäin yli 70% käännynnäismuslimeista hylkää islamin... - Pata ja kattila
suomalainen mamu :D kirjoitti:
Suomesta saa tietenkin tulla monikulttuurinen maa. Se on ihan hieno asia, mutta koska maahamme muuttaa esim. muslimeita eri puolilta islamin maista, niin heidän uskonkäsityksensä poikkeavat toisistaankin suuresti. Islam on jakautunut eri suuntiin, kuten sunneihin ja shiioihin ja moniin muihin. Kaikkien näiden suuntien edustajia tulee Suomeen. He eivät tule hyvin keskenäänkään toimeen, ja sitten pelätään uuden kotimaan kulttuuria ja sitä, että lapset omaksuvat omalle islamille vieraita ajatuksia.
Suomalaisilla on oikeus pelätä sulkeutuneita ryhmiä, jotka varjelevat itseään kaikelta uuden kotimaan vaikutuksilta.
Maahanmuuttajan ajatusmaailma tuntuu meistä vieraalta ja käsittämättömältä.
Myös muslimin tulisi ajatella elävänsä monikulttuurisessa maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837