Astutukseen uroskoira!

Jami_hki

Mulla on sekarotuinen uros ikä 10-vuotta, siinä on saksanpaimenkoiraa, dopermannia, hovavarttia ja suomenajokoiraa.
Koira on terve 100%:sesti, kiltti, hauska ja tottelee hyvin, välillä aika kärsimätön, tulee toimeen koiran kun koiran kanssa,itsepäinen (hyvällä koulutuksella siitä on saatu mitä ihanin koira)
Etsimme narttu koiraa tositarkoituksella, koirallani ei ole mitään lonkkavikoja eikä mitään sairauksia, eli siis tervepakkaus :)
. Rotuina haluaisimme että siinä olisi mahdollisesti eli siis että koirassasi oli jotain näistä roduista:

saksanpaimenkoiraa,
labratorinnoutajaa(musta),
hovavarttia,
karjalankarhukoiraa,
anatolianpaimenkoiraa,
lapinporokoiraa,
suomenpystykorvaa,
suomenlapinkoira,
valkoinen paimenkoira,
sileäkarvainennoutaja
rottweileria


Ja tämä ei ole mikään provo viesti!!!
Asiallisia vastauksia kiitos! Kerrothan minkä luonteinen koirasi on, ... en halua sitten kun pennut syntyy että niillä on jotain käytöshäiriöitä emon takia että omistaja ei ole kertonut kaikkea koirastansa. Koirasi on oltava täysin terve100%:sesti.

Niin ja asumme helsingissä.
Lähettäkää sähköpostia jos ilmoitus kiinnosti!
[email protected]

3

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "rotukoira"

      Oletteko lonkkakuvauttaneet koiran, jotta olette voineet todeta sen olevan tervelonkkainen? Lonkkavikaa ei aina huomaa päällepäin edes hieman vanhemmalta koiralta, mutta kyllä se silti sitä periyttää ja pennuilla lonkat voivat yhtälailla alkaa oireilla tai pysyä oireettomina.

      Täysin terve100%:sesti? Oletteko siis tutkineet myös selän, silmät, polvet, kyynärät & sydämen?

      Muutoin en astutustarjoukseen jaksa nyt ottaa kantaa, mutta kehottaisin miettimään sitä vielä toisen kerran.

    • grgrrgrge3y

      Vähässä ovat ne rotukoirat, joilta kaikki mainitsemasi tutkitaan ennen pennutusta. Osalta ei tutkita mitään, osalta 1-3 kohtaa. Se ei vielä kerro juuri mitään koiran kokonaisterveydentilasta.

    • "rotukoira"

      Testit kertovat kuitenkin tärkeän osan, ja viittasinkin kirjoituksellani siihen kun koiraa ilmoituksessa mainostetaan lonkkaviattomaksi ja täysin terveeksi100%:sesti. Mikäli testejä ei olekaan tehty, sehän on suoranaista valehtelua ja harhaan johtamista niille mahdollisille nartunomistajille. Ja sivumennen sanoen, olen omilta kolmelta rotukoiraltanikin tarkastanut virallisesti jo kaiken mahdollisen vaikken niitä jalostukseen aiokaan käyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe