Mulla on sekarotuinen uros ikä 10-vuotta, siinä on saksanpaimenkoiraa, dopermannia, hovavarttia ja suomenajokoiraa.
Koira on terve 100%:sesti, kiltti, hauska ja tottelee hyvin, välillä aika kärsimätön, tulee toimeen koiran kun koiran kanssa,itsepäinen (hyvällä koulutuksella siitä on saatu mitä ihanin koira)
Etsimme narttu koiraa tositarkoituksella, koirallani ei ole mitään lonkkavikoja eikä mitään sairauksia, eli siis tervepakkaus :)
. Rotuina haluaisimme että siinä olisi mahdollisesti eli siis että koirassasi oli jotain näistä roduista:
saksanpaimenkoiraa,
labratorinnoutajaa(musta),
hovavarttia,
karjalankarhukoiraa,
anatolianpaimenkoiraa,
lapinporokoiraa,
suomenpystykorvaa,
suomenlapinkoira,
valkoinen paimenkoira,
sileäkarvainennoutaja
rottweileria
Ja tämä ei ole mikään provo viesti!!!
Asiallisia vastauksia kiitos! Kerrothan minkä luonteinen koirasi on, ... en halua sitten kun pennut syntyy että niillä on jotain käytöshäiriöitä emon takia että omistaja ei ole kertonut kaikkea koirastansa. Koirasi on oltava täysin terve100%:sesti.
Niin ja asumme helsingissä.
Lähettäkää sähköpostia jos ilmoitus kiinnosti!
[email protected]
Astutukseen uroskoira!
3
228
Vastaukset
- "rotukoira"
Oletteko lonkkakuvauttaneet koiran, jotta olette voineet todeta sen olevan tervelonkkainen? Lonkkavikaa ei aina huomaa päällepäin edes hieman vanhemmalta koiralta, mutta kyllä se silti sitä periyttää ja pennuilla lonkat voivat yhtälailla alkaa oireilla tai pysyä oireettomina.
Täysin terve100%:sesti? Oletteko siis tutkineet myös selän, silmät, polvet, kyynärät & sydämen?
Muutoin en astutustarjoukseen jaksa nyt ottaa kantaa, mutta kehottaisin miettimään sitä vielä toisen kerran. - grgrrgrge3y
Vähässä ovat ne rotukoirat, joilta kaikki mainitsemasi tutkitaan ennen pennutusta. Osalta ei tutkita mitään, osalta 1-3 kohtaa. Se ei vielä kerro juuri mitään koiran kokonaisterveydentilasta.
- "rotukoira"
Testit kertovat kuitenkin tärkeän osan, ja viittasinkin kirjoituksellani siihen kun koiraa ilmoituksessa mainostetaan lonkkaviattomaksi ja täysin terveeksi100%:sesti. Mikäli testejä ei olekaan tehty, sehän on suoranaista valehtelua ja harhaan johtamista niille mahdollisille nartunomistajille. Ja sivumennen sanoen, olen omilta kolmelta rotukoiraltanikin tarkastanut virallisesti jo kaiken mahdollisen vaikken niitä jalostukseen aiokaan käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261882
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy541243Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521121Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38807Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798