Kolme päivä sitten, päätin etten halua enää viiltellä. Sepä on hienoa, mutta nyt olen ajamassa itseäni hulluksi. Melkein jokaisessa esineessä näen työkalun itseäni vahingoittamista varteen ja se ahdistaa/pelottaa/jännittää tosi paljon. Jotenkin turvaton olo. Nytkin piileskelen peiton alla sikiö asennossa. En saa nukuttua kuin tunti tai pari kerralla ja tuntuu, että on koko ajan kylmä, vaikka huoneessa on normaali lämpötila.
Tuo alkoi eilen päivällä, kun teki mieli viiltellä, enkä tehnyt sitä. Tuntuu, että tilanne vain pahenee tunti tunnilta. Eniten mua pelottaa, etten huomenna uskalla tai jaksa mennä luennoille, tänään saan pelätä, mutta huomenna pitää lähteä ihmisten ilmoille.
Anteeksi että viestistä tuli näin sekaava, mielessäni kummittelee mattoveitsi ja muut ilkeät esineet tälläkin hetkellä. Eikä sekään helpota, että solun kämppikset ovat jossain ja eivät kaverit vastaa kännykkään, meseen tai facebook viesteihin, tai ovat offlinessä.
Kellään idoita mitä pitäisi tehdä?
Vaikeudet lopettaa viiltelyn
downwithlife
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944