Mä en oo vihainen, jos sä sitä ajattelet. Oon joskus ollut vähän, aikoja sitten. Mutta muistin, että sä oot kumminkin kiltti ja ei pidä olla. Ja ihan tosi lievästi mustasukkainen, mutta en oikeastaan kovinkaan paljon enää. Otan aika rauhallisesti asioita. Oon tottunut aika paljoon ja välitän myös paljon ja yritän olla rauhallinen, niin siksi vihaa nousee aika harvoin. Kyllä mä sanoisin "suoraan" sulle, mikä mieltä painaa. Toivottavasti rakentavasti. Tai kuumentuvasti. Oon aika paljon käsitellyt niitä tunteita. Myönnän, että niitä on, mutta ne ei nyt ainakaan kauheasti purskahtele.
Enkä halua muita miehiä enkä halua keräillä mieskokemuksia. En ole tehnytkään niin. Jos haluat, niin voit olla mun 2 ja jossain asiassa ensimmäinen. Mua ei kiinnosta nostaa noita lukuja.
Voi olla, että kohta tuntuu siltä, että kaikki uudet asiat saa jäädä ihan pois. Ellei tunnu jo. En halua laittaa liikaa meidän varaan, mutta ei mua kiinnosta kukaan uusi (tai vanha). Sulla on vähän sellainen vaikutus.
Mutta voisit suhtautua vähän tasa-arvoisemmin. Sä olet puhdas ja arvokas. Ihan sama vaikka et omasta mielestäsi olisi tai vaikka olisi joitain syitä, että et koe niin. Mun mielestä olet ja mun sydämen mielestä olet. Eikä se muutu, vaikka olisi mitä syitä.
Hyvää yötä.
Turhaa vai ei?
13
201
Vastaukset
- tänäänkin...
Hieno kirjoitus mutta pitäisi varmaan kohdistaa sille kenelle se kuuluu eli copy paste ja jonkin semmoisen median kauttaa liikkeelle että menee oikealle ihmiselle.
Parempi olis vielä jos kertoisit tuon kasvotusten. ;)- tänään''
Yritän :) En varmaan ihan copy pastella, mutta jotenkin uudelleen muotoiltuna joskus tai lähiaikoina. Kasvotusten ois myös kiva :)
- toivoomus
Juu, ja ekaan lauseeseen selväksi onko pojalle vai tytölle. Ei väärä supolvi jaksa lukea tuommoisia pitkiä jaaritelmiä.
Kiitos, - Ja eilenkin, ja...
Vakuttaa kovin, KOVIN tutulta, mutta kun eihän sun...koskaan...täällä.
- ed
...Ja sormet ei osaa oikeille näppäimille, no, hyvää yötä sinnekin.
- tänään''
Ja ja ja ja... mitä :) En tajuu :)
- tänään''
ed kirjoitti:
...Ja sormet ei osaa oikeille näppäimille, no, hyvää yötä sinnekin.
Ei se mitään, ei mullakaan ja yhteenlaskutkin menee tätä aikaa pieleen :)
- Ja eilenkin, ja...
tänään'' kirjoitti:
Ja ja ja ja... mitä :) En tajuu :)
Ja ja ja...mitä et tajuu?
- Kuulostaa myös
tutulta tähän korvaan. Mutta annan sen vain jäädä soimaan. Turhaa jatkaa samaa liian pitkään, ehkä.
Kauniita unia.- tänään''
Mitäköhän samaa tarkoitat, sitä vaan mietin. Toivottavasti et mitenkään pahalla. Soimaan sen oli tarkoituskin jäädä. Kauniita unia :)
- Kuulostaa...
tänään'' kirjoitti:
Mitäköhän samaa tarkoitat, sitä vaan mietin. Toivottavasti et mitenkään pahalla. Soimaan sen oli tarkoituskin jäädä. Kauniita unia :)
ei pahalla. Nuku hyvin.
- tänään''
Kuulostaa... kirjoitti:
ei pahalla. Nuku hyvin.
Hyvä :) Nuku säkin hyvin.
- Ei aukea
Kerro jokin tunniste, nimikirjain tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763