PALKKAA VAKINAISEKSI MUTTA LOMALAPPU TULEE JO KOEAJALLA JA VUOKRAMIEHET JÄÄ TÖIHIN EIKÄ TULE HAALAREITA TYÖMAALLE (OMISTAJAN POIKA KUULEMMA KIINASTA LÄHETTÄÄ)YM.YM.
SUOMEN PASKIN FIRMA ON EHDOTTOMASTI HTT 5
9
1123
Vastaukset
- Nerokas firmapas
Millä tavalla se tekee firmasta paskan, jos tämä on keksinyt hyvän keinon säästää palkkakustannuksissa? Yrityksen tehtävä edelleenkin on vain ja ainoastaan tuottaa maksimaalinen voitto omistajilleen!
- taulapääkettu
sillä nerokkuudella on suuri osa tekijöistä lähtenyt muualle(nerot tosi vähissä) jonkun on jäätävä jos ei pääse muualle.
- ketunpojalle
No mitä ne sun nerot kaverit nyt sanoo kun korkeimmalta oikeudelta tuli päätös minkälaisia työsopimuksia saa tehdä
- tuottokunniaan
nyt se sun hiktekki hakee miehiä salmi- ja hanasaareen sunnuntai hesarissa oli ilmoitus mee sinne niin näät miten tehään maksimaalista voittoa.
- JuhJouVillKimPaa
FSP on paskin firma koko pohjolassa. Kusetta työtekijöitä 16-0.........
- pekkajokatietaa
No tässä vielä huonompi. www.mxs.fi
- Minakintiedan
No eppäillen et tää.
https://www.is.fi/yritys/mx-software-oy/helsinki/2080912-2/ - Minaolenenka
Tässä vielä kehnompu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323738Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501652- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84915
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39807Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49761- 39740