Keskenmeno rv6+1/ eikä mitään "jälkitarkastusta" verikoetta tms.

rv6+1

Mitenkä muut?

Mulla viikko sitten keskenmeno rv 6 1. Alkoi liman sekaisella verellä ja valutti kohtalaisesti koko ajan, vieläkin valuttaa, vähentynyt tosin. Tuli hyytymiä ja kudoskappaleita. Alaselkä puolin jos toisin edelleen ajoittain/hetkittäin kipuilee, ei niin että särkylääkkeitä tarvitsisin.

Onko ihan normaali käytäntö, ettei mun oikeesti tartte mennä mihinkään tarkistuttamaan, ultraan tai edes että musta otetaan verikokeita josta katotaan raskaushormonin pitoisuudet. Olen monesti lukenut, että niin tehty?

Äitiysneuvolan täti sanoi, että ei tartte mitään tehdä, jos ei tule kuumetta tai kovaa kipua. Onko ihan normaali käytäntö, että mulle ei tehdä mitään tutkimuksia? ns. jälkitarkastusta?

5

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jaa-a

En minäkään missään jälkitarkastuksessa käynyt, mutta kyllä sä tuon raskaushormonin mittauksen ainakin voisit vaatia. Usein noin varhaisissa keskenmenoissa kaikki tulee itsekseen pois. Minä kävin kahdesti verikokeessa mittauttamassa raskaushormonin, joka laski aika hitaasti, mutta varmasti.

• ääääöööö

eipä minultakaan tehty ja samalla tavalla kävi. voithan aina kuitenkin pyytää toista mielipidettä. minulla keskenmenosta5 viikkoa ja eilen alkoi ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen.

• rv6+1

Kiitos omista kokemuksistanne! Menkkoja odottelemaan ja uutta yritystä.

• tsemppiä...

Mulla oli km 7 ja vaatimalla sain lääkärin tekemään ultran, jossa nähtiin, ettei kohdussa enää mitään ollut ja sitten verikokeesta katottiin kaks eri kertaa, että hcg laski normaalisti... Eli vissiin ei ainakaan ultrata, jos ei sitä itse vaadi... Kovien kipujen kanssa, jos vielä jatkuvat pidempään, vaatisin kyllä itse pääsyä lääkärin tarkastukseen, ettei kohtuun ole jäänyt mitään ylimääräistä...

• liinu

Mä sain tammikuussa ekan keskenmenon viikolla 8 3. Se oli keskeytynyt keskenmeno eli sain lääkkeet maanantaina ja saman viikon perjantai ultrattiin että onko tyhjentynyt. Siitä kolmen viikon päästä oli verikoe. No mähän tulin heti keskenmenon jälkeen uudestaan raskaaksi tämä onni kesti viikolle 6 2. Tänään kävin ultrassa sikiö vastasi viikkoa 7 2 eli oli ollut kuolleena jo viikon. Sain lääkkeet kotiin ku oli taas keskeytynyt keskenmeno. Ultra taas perjantaina ja siitä kolmen viikon päästä verikoe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      189
      4946
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      41
      2561
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1729
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1354
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1203
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1200
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      105
      959
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe