Mitenkä muut?
Mulla viikko sitten keskenmeno rv 6 1. Alkoi liman sekaisella verellä ja valutti kohtalaisesti koko ajan, vieläkin valuttaa, vähentynyt tosin. Tuli hyytymiä ja kudoskappaleita. Alaselkä puolin jos toisin edelleen ajoittain/hetkittäin kipuilee, ei niin että särkylääkkeitä tarvitsisin.
Onko ihan normaali käytäntö, ettei mun oikeesti tartte mennä mihinkään tarkistuttamaan, ultraan tai edes että musta otetaan verikokeita josta katotaan raskaushormonin pitoisuudet. Olen monesti lukenut, että niin tehty?
Äitiysneuvolan täti sanoi, että ei tartte mitään tehdä, jos ei tule kuumetta tai kovaa kipua. Onko ihan normaali käytäntö, että mulle ei tehdä mitään tutkimuksia? ns. jälkitarkastusta?
Keskenmeno rv6+1/ eikä mitään "jälkitarkastusta" verikoetta tms.
5
1658
Vastaukset
- no jaa-a
En minäkään missään jälkitarkastuksessa käynyt, mutta kyllä sä tuon raskaushormonin mittauksen ainakin voisit vaatia. Usein noin varhaisissa keskenmenoissa kaikki tulee itsekseen pois. Minä kävin kahdesti verikokeessa mittauttamassa raskaushormonin, joka laski aika hitaasti, mutta varmasti.
- ääääöööö
eipä minultakaan tehty ja samalla tavalla kävi. voithan aina kuitenkin pyytää toista mielipidettä. minulla keskenmenosta5 viikkoa ja eilen alkoi ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen.
- rv6+1
Kiitos omista kokemuksistanne! Menkkoja odottelemaan ja uutta yritystä.
- tsemppiä...
Mulla oli km 7 ja vaatimalla sain lääkärin tekemään ultran, jossa nähtiin, ettei kohdussa enää mitään ollut ja sitten verikokeesta katottiin kaks eri kertaa, että hcg laski normaalisti... Eli vissiin ei ainakaan ultrata, jos ei sitä itse vaadi... Kovien kipujen kanssa, jos vielä jatkuvat pidempään, vaatisin kyllä itse pääsyä lääkärin tarkastukseen, ettei kohtuun ole jäänyt mitään ylimääräistä...
- liinu
Mä sain tammikuussa ekan keskenmenon viikolla 8 3. Se oli keskeytynyt keskenmeno eli sain lääkkeet maanantaina ja saman viikon perjantai ultrattiin että onko tyhjentynyt. Siitä kolmen viikon päästä oli verikoe. No mähän tulin heti keskenmenon jälkeen uudestaan raskaaksi tämä onni kesti viikolle 6 2. Tänään kävin ultrassa sikiö vastasi viikkoa 7 2 eli oli ollut kuolleena jo viikon. Sain lääkkeet kotiin ku oli taas keskeytynyt keskenmeno. Ultra taas perjantaina ja siitä kolmen viikon päästä verikoe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu766066Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275667Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213168- 1832694
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2762638- 222286
- 1041639
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3871526- 751374
Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc431271