Keskenmeno rv6+1/ eikä mitään "jälkitarkastusta" verikoetta tms.

rv6+1

Mitenkä muut?

Mulla viikko sitten keskenmeno rv 6 1. Alkoi liman sekaisella verellä ja valutti kohtalaisesti koko ajan, vieläkin valuttaa, vähentynyt tosin. Tuli hyytymiä ja kudoskappaleita. Alaselkä puolin jos toisin edelleen ajoittain/hetkittäin kipuilee, ei niin että särkylääkkeitä tarvitsisin.

Onko ihan normaali käytäntö, ettei mun oikeesti tartte mennä mihinkään tarkistuttamaan, ultraan tai edes että musta otetaan verikokeita josta katotaan raskaushormonin pitoisuudet. Olen monesti lukenut, että niin tehty?

Äitiysneuvolan täti sanoi, että ei tartte mitään tehdä, jos ei tule kuumetta tai kovaa kipua. Onko ihan normaali käytäntö, että mulle ei tehdä mitään tutkimuksia? ns. jälkitarkastusta?

5

1887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jaa-a

En minäkään missään jälkitarkastuksessa käynyt, mutta kyllä sä tuon raskaushormonin mittauksen ainakin voisit vaatia. Usein noin varhaisissa keskenmenoissa kaikki tulee itsekseen pois. Minä kävin kahdesti verikokeessa mittauttamassa raskaushormonin, joka laski aika hitaasti, mutta varmasti.

• ääääöööö

eipä minultakaan tehty ja samalla tavalla kävi. voithan aina kuitenkin pyytää toista mielipidettä. minulla keskenmenosta5 viikkoa ja eilen alkoi ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen.

• rv6+1

Kiitos omista kokemuksistanne! Menkkoja odottelemaan ja uutta yritystä.

• tsemppiä...

Mulla oli km 7 ja vaatimalla sain lääkärin tekemään ultran, jossa nähtiin, ettei kohdussa enää mitään ollut ja sitten verikokeesta katottiin kaks eri kertaa, että hcg laski normaalisti... Eli vissiin ei ainakaan ultrata, jos ei sitä itse vaadi... Kovien kipujen kanssa, jos vielä jatkuvat pidempään, vaatisin kyllä itse pääsyä lääkärin tarkastukseen, ettei kohtuun ole jäänyt mitään ylimääräistä...

• liinu

Mä sain tammikuussa ekan keskenmenon viikolla 8 3. Se oli keskeytynyt keskenmeno eli sain lääkkeet maanantaina ja saman viikon perjantai ultrattiin että onko tyhjentynyt. Siitä kolmen viikon päästä oli verikoe. No mähän tulin heti keskenmenon jälkeen uudestaan raskaaksi tämä onni kesti viikolle 6 2. Tänään kävin ultrassa sikiö vastasi viikkoa 7 2 eli oli ollut kuolleena jo viikon. Sain lääkkeet kotiin ku oli taas keskeytynyt keskenmeno. Ultra taas perjantaina ja siitä kolmen viikon päästä verikoe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2376
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      63
      1839
    3. 154
      1413
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1236
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1191
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      925
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      832
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      805
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      803
    Aihe