kirjoita sulle mitään. Ei mitään järkeä tässä. Annan ollaku mitään tää hyödytä.
Enää en
9
182
Vastaukset
- ???????
Kenelle sä nyt olet vihainen? mulleko :o
- ..
vaikka sulle.
- hmm.............
Vai niin ..
- Minä olen ihan
lopussa tässä... sano että olet hän jota etsin, ole kiltti!
- ..
En voi sanoo, kun en tiädä kuka mahat olla. En jaksas enään täälä harhailla, mut olen addiktoitunut lukija ja kirjoittaja.
- sama vika, ei jaksa
Pitäisikö sun itse kysyä jotain tunnisteita. Tai kertoa niitä itse. Älä nyt kuitenkaan liikaa stressaa tällä palstalla. Nukkumaan hus, hus.:)
- En minäkään
.. kirjoitti:
En voi sanoo, kun en tiädä kuka mahat olla. En jaksas enään täälä harhailla, mut olen addiktoitunut lukija ja kirjoittaja.
enää tiedä edes kuka olen, kun niin pää sekaisin mennyt täällä... Taitaa olla aika lopettaa tämä touhu :/ Tuntematonta naista olen etsinyt vain, mutta turhaan... Hyvin mitättömäksi tunnen itseni tällä sydäntalven yön hetkellä... Joka tapauksessa erästä biisiä lainatakseni - "There's something happening here.
What it is ain't exactly clear" - ymmärrän sinua
En minäkään kirjoitti:
enää tiedä edes kuka olen, kun niin pää sekaisin mennyt täällä... Taitaa olla aika lopettaa tämä touhu :/ Tuntematonta naista olen etsinyt vain, mutta turhaan... Hyvin mitättömäksi tunnen itseni tällä sydäntalven yön hetkellä... Joka tapauksessa erästä biisiä lainatakseni - "There's something happening here.
What it is ain't exactly clear"eipä sitä tiettyä miestäkään ole varmuudella löytynyt, että samassa veneessä istutaan..
- nyt nukkumaan
En minäkään kirjoitti:
What it is ain't exactly clear"Ota hyvä mies siihen tuntemattomaan naiseen oikeaa kontaktia ennenkuin pää sekoo ihan oikeesti. Kukaan ei voi olla niin tuntematon etteikö siihen olisi jonkinlaista yhteydenottokeinoa olemassa. Mahdollisuudet täällä keskustelupalstalla on plus miinus nolla, mutta kohdatessa oikeasti tai ollessa muulla tavoin oikeasti yhteyksissä voi tulos olla miljoona plus kaksisataa kolmetuhatta kertaa sen hetkisen itseisarvon verran pussauksia, halauksia ja vaikka mitä mahdollista konreettista ja kontaktoivaa.
Nyt kuitenkin ensin nukkumaan jos vielä olet täällä ja sitten aamulla vasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251