Heippa,
mistä löytää ison ja tilavan hääpaikan? Vieraita 140 ja olisi tarkoitus saada myös reilu tanssi- ja bänditila. Ja tietenki parasta, jos voisi viedä omat juomat. :) Helsinki, Vantaa, Espoo ja muu lähiseutu... Pliis Vinkkejä!!
TILAVA hääpaikka Helsingistä tai lähialueilta..
3
199
Vastaukset
- BF
Agroksenmäen holvikellari on tosi avara ja tilaa riittää bändille ja tanssille. Omista juomista en osaa sanoa, mutta kysymällähän tuo selviää. beatfellows.nettisivu.org
- Jou
Meillä on tulossa häät Wanhassa Bäckbyssä ja meille on tulossa vieraita 160henk bändi. Ruoat tulee talon puolesta mutta alkoholit
PITÄÄ tuoda itse :) - Ei Wanhaa Bäckbyä
Jou kirjoitti:
Meillä on tulossa häät Wanhassa Bäckbyssä ja meille on tulossa vieraita 160henk bändi. Ruoat tulee talon puolesta mutta alkoholit
PITÄÄ tuoda itse :)En suosittele Wanhaa Bäckbyä. Pieni tila, johon mahtuu ihan max 100 hlöä. Menee muuten todella ahtaaksi ja kattokin on matala. Kesällä on todella kuuma paikka eli ei ole ilmastointia eikä kunnollista ilmanvaihtoa. Ikkunat tulee laittaa kiinni melun takia jo klo 22.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962