Minulla on siis vakinainen työpaikka, mutta olen tällä hetkellä kotona 1v lapsen kanssa. Kuinka kauan voin olla palkatomalla vapaalla niin että työpaikka pysyy?
Vakityö, mutta kotiäiti
5
159
Vastaukset
- 4+13
Ööh, ootko tosissas..? Siihen et lapsi on kolme, etkä ole palkattomalla kun lastenhoidontuella. Tai jos tosissasi oot palkattomalla niin tuskimpa työpaikalla on mitään velvollisuutta sua enää pitää.
- kotonaäiti
Juu, minut on kirjattu työssä vapaalle, joka on palkaton, palkaton vapaa haettu perusteella, että hoidan lastani kotona. Olen tällä hetkellä hakenut loman 1-vuodeksi. Kellalla olen kirjoilla kotihoidontuella. Saan siis hänestä kolme vuotiaaksi saakka tukea.
Mutta miten on työni laita mikäli jatkan vuoden päästä vapaata, onko heidän pakko myöntää? Miten tämä homma menee?
Olen ravintola-alalla. - 4+13
kotonaäiti kirjoitti:
Juu, minut on kirjattu työssä vapaalle, joka on palkaton, palkaton vapaa haettu perusteella, että hoidan lastani kotona. Olen tällä hetkellä hakenut loman 1-vuodeksi. Kellalla olen kirjoilla kotihoidontuella. Saan siis hänestä kolme vuotiaaksi saakka tukea.
Mutta miten on työni laita mikäli jatkan vuoden päästä vapaata, onko heidän pakko myöntää? Miten tämä homma menee?
Olen ravintola-alalla.Eli siis olet lastenhoidontuella ja sillä saat olla miten tykkäät siihen saakka että lapsi on kolme. Ilmoitat vaan ajoissa töihin että jatkat kotona ja täytät sen lapun missä ilmoitetaan töihin paluu päivä. Lastenhoidontuella olevaa ei saa potkia ulos töistä.
- ......
Niin, kolmivuotiaaksi saa olla ilman muuta pois töistä ja tietysti palkattomalla. Kelasta saa kotihoidontuen, mutta palkkaa ei tipu mistään. Eikä sitä tukeakaan toki ole pakko hakea, mutta miksi ei hakisi, kun sen kerran saa.
Jos sitä yrität kysyä, niin voihan sen kolmen vuoden jälkeenkin sopia työnantajan kanssa virkavapaasta, josta sitten ei tietysti kelakaan maksa yhtään mitään. - gfjhggff
Jollet ole anonut töistä virkavapaata/työlomaa alle 3 vuotiaan lapsen hoitoon, voi olla että työpaikkasi on jo mennyt. Nyt kipin kapin hoitamaan asiat kuntoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611