Tyttö ja saapassuutari

Kontiofani

Oli kaunis ja kuuma kesäpäivä. Nuori suutaripoika oli saanut komennuksen eräälle ratsastustallille huoltamaan ja tarvittaessa korjaamaaan paritkymmenet ratsastussaappaat.

Talonväki oli lähtenyt kaupunkiasioille ja tyttö oli jätetty "kotimieheksi" neuvomaan suutarille satulahuoneen sijainti. Tyttö oli parikymppinen, hänellä oli pitkät vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Hän näytti todella kauniilta siinä tallin seinustalla auringonpaisteessa istuessaan. Hänellä oli tiukka t-paita, joka korosti hänen sopusuhtaisia rintojaan, tiukkaakin tiukemmat mustat ratsastushousut ja kuin sokerina pohjalla mustat kääntövartiset kontiosaappaat. Näki, että saappaat olivat olleet käytössä, eivätkä vain kaapissa.

Suutaripoika näki tytön jo kaukaa ja hieman häkeltyi näkemästään kauneudesta. Hän sai kuitenkin sanottua, kuka oli ja mitä oli tulossa tekemään. Tyttö sanoi korjattavien saappaiden olevan satulahuoneessa. Poika oli jo menossa sisälle, kun tyttö sanoi että, voisiko poika korjata hänenkin saappaansa. Poika sanoi että ota saapas jalasta, niin katsotaan mitä voin tehdä. Tyttö otti saappaan jalasta ja poika katsoi reiän olevan helposti korjattavissa. Poika näki, että tytöllä oli kumisaappaissaan oikeaoppisesti villasukat kuumasta päivästä huolimatta. Hän tuskin malttoi odottaa, että pääsisi nuuhkaisemaan saappaan sisustan tuoksua.

Hän meni sisälle satulahuoneeseen ja alkoi tyydyttää itseään tytön saapasta nuuhkien. Tyttö tulikin yllättäen sisälle ja molemmat menivät hieman hämilleen hetkeksi. Kun tyttö näki millaisen vaikutuksen poikaan hänen rikkinäinen ja hikinen saappansa teki, hänkin alkoi lämmetä. Hän pyysi poikaa jatkamaan hänellä.

Kun molemmat olivat lauenneet, poika korjasi nopeasti ensin tytön saappaan, josta tulikin parempi, kuin uusi. Lopuksi hän korjasi ja huolsi varsinaisen urakan loppuun. Sitten olikin jo talonväki tullut kotiin. Maksua ylimääräisestä korjauksesta poika ei isännältä suostunut ottamaan, vaikka tyttö asiasta mainitsikin.

6

7922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalat-86

..oli lupaava, mutta jos voisit kuvailla yksityiskohtaisemmin henkilöiden kesken tapahtuvaa intiimimpää osuutta, ei se oikein seksinovellipalstalla riitä, kun kirjoittaa "ja sitten he harrastivat seksiä" tms..

Kirjoita vain rohkeasti, itse ainakin rakastan näitä keskiaikaisia novelleja, siis lisää näitä!!

• Tjaaa....

Ei seksinovellissakaan tarvitse mielestäni kertoa yksityiskohtaisesti itse aktista. Sehän on vain sisään- ulos liikettä. Kumpparifetissille ihan ok juttu.

• Cavallo fani

Olis nyt ollut ees nahkaiset Cavallot tytöllä...

• Kontsut

Et ymmärtänyt koko jutun pointtia.

• ;))
        Kontsut kirjoitti:

Et ymmärtänyt koko jutun pointtia.

Aaahhhh ne kontiot

• kope1

Ihan ok juttu, mutta hieman lyhyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3527
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      123
      1399
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1331
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1048
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1041
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1026
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      967
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      941
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      920
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      875
    Aihe