Mistä teräksinen porraskaide?

apua?

Remontoimme 70-luvulla rakennettua kaksikerroksista rivitaloa. Asunnon portaissa on normaali metallikaide, sellainen, joka löytyy useista uusienkin kerrostalojen portaista. Kaiteessa on pöyreät pystysuorat metallipuolat ja musta muovinen käsituki. Tarvitsisimme pienen pätkän kaidetta yläkerran tasanteelle, mutta mistään ei ole löytynyt valmistajaa, jolla tällainen kaide olisi mallistossa. Kukakohan näitä mahtaa valmistaa?

6

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysymään

Onhan puhelinluettelossa metallifirmoja monikin varmasti rupeea tekemään kaiteen.

• aloittaja111

Kyllä kaiteella tekijöitä löytyy, mut lähinnä ajattelin, olisko jollakin firmalla tuollaisia kaiteita mallistossa suoraan. Metallifirmat kun eivät näemmä pysty toimittamaan muovista käsitukea..

• Laiskajaakkoma

no juu, se muovi pitää itse kipaista etolasta...kauhee työ.

• Remonttivajukki

Kiitos rakentavasta neuvosta!

Jotkut ilmeisesti tekevät remonttia harva se päivä ja ovat perillä siitä, mistä erilaisia osia saa. Itse olen sellainen poikkeuksellinen ihmisyksilö, että en ole aikaisemmin elämässäni remontoinut saati tarvinnut kaiteita.

Onneksi meitä vajaakykyisiä varten, joilla tällainen yleissivistykseen kuuluva tietoaines aivoista puuttuu, on keskustelupalstoja, joilla viisaammat pääsevät näyttämään tietonsa, etevyytensä ja ahkeruutensa.

Olen siis Sinulle erityisen kiitollinen, sillä pystyin kommentista päättelemään, että on olemassa paikka nimeltä Etola, josta halajamani muoviosa löytyy. Kiitos ja kumarrus, oi tietäjä suuri!

Ps. Minua jäi kuitenkin hieman mietityttämään kommenttisi viittaus työn suureen määrään. Olisikohan viisainta palkata joku tekemään tuo ostosreissu puolestamme? Etolassa käyminen lienee työläämpää kuin esimerkiksi muissa rautakaupoissa käyminen, itse remontointityöstä puhumattakaan, vai mitä mieltä olet?

• Laiskajaakkona

juurikin niin, eli otat jonkun "ammattilaisen" ensinnä mittaamaan, kuinka pitkä pätkä muovia tarvitaan, "ehkä hän osaa sen neuvomatta tehdä"? Sitten lähimpään etolaan, jos homma on itselle liian vaativa, kuten arvelitkin;D

• SL 7

Hei

Suosittelen verkkokauppaa www.sisustalasilla.fi. Heillä mittaus ja asennuspalvelu osassa Suomea. Löydät myös kaide-osiosta hintaluokan esillä olevalle kaiteelle metrihintana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe