nyt tuli jo pitkästä aikaa yli 2vko selvinpäin. Kyllä on elämänlaatu jo 2 vko:ssa parantunut.
Ei uni häiriötä, ja valvomisia. Ei mahan kanssa ongelmia. Ei hermostuneisuutta, ärtymistä päässä :D
Ei rintakipua, ja liiallisia sydämen vajaatoiminnallisia häiriötä. Ei niin paljoa rytmihäiriötä. Ei hengenahdistusta.
Niin sitä van huomaa jo yli 2vko:ssa kun ei sitä yhden-kahden kovaa dokaus vkl putkee ole ollut.
Tipatonta ensikuulle, ja siitä eteenpäin jos ei enää huvita ;)
Unen laatu ja ym parantunut =)
4
147
Vastaukset
- Nuoruuden lähde
Gratulis!!! Sama täällä, sain jo ihmeen outoja sydämentykytyksiä/rytmäreitä ja verenpaineennousuija viunasta....ja nyt kun on ollut tämän vuoden tähän asti ilman niin avot että on olo ruvennut parantumaan (kyll nyt yhden viiva kaks voi viikonloppuna ottaa ruoan kanssa muttei yhtään sen enempää). Olen kyllä
lisännyt tässä samalla reippaan puolen tunnin kävelylenkin iltaan, niin
tässähän sitä keski-ikänen ukon retale nuortuu ihan silmissä.....
TÄÄ ON KIVAA JIPPIIII!!!!
:-) - asfaafsfgh33
Uni, kyllä on ollut vaikutusta jo 2 viikon juomattomuuden jälkeen..
Ensimmäinen vkl oli tiukka ja oli lähellä sortua.
Itse olen nuori mies ja mennyt vkl laatikko / päivä kun on lähtenyt ottamaan, toki unohtamatta sunnuntain loiventavia.
Ei tule enään mörköjä öisin vierailemaan ja ylipainoisena, tupakoivana on ruvennut jopa liikunta maistumaan..
Nytten vasta tajuaa sen alkoholin merkityksen kun menee viikosta puolet toipumiseen ja sitten perjantaina voikin lähteä ottamaan kun on "hyvä olo"..
-.- - 9&543=
Joo, mutta kun on tintannut vaihtelevasti viinaa turpaan muutaman vuosikymmenen, kuten minä, niin normaali pätkimätön uni ei tunnu palaavan juomattomuudellakaan.
Sekin on rasittavana pienempi riesa, kuin entinen viina- ja krapulahelvetti.- jeak
Voi olla ettei ettei palaakaan mulla kohta 8 v. raittiutta mut uni katkonaista ja nukahtaminen vaikeaa. Mutta se uni minkä saaon tervettä ja piristävää kuitenkin. Kunhan saa raittiina olla edelleenkin niin en valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186081- 855416
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484414- 523961
- 603828
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1863503Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky683233Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33056- 432289