Missä Varkaudessa saa hyvän jalkahoidon, ei mitään sivelyä vaan kunnon hierontaa ihan varpaita myöten, olen muutamassa paikassa käynyt ja pettynyt siihen sivelyyn
Jalkahoitoa
17
4766
Vastaukset
- Jalat kuntoon
Kauppakadulla on huhujen mukaan kauneushoitola terhin tiloissa ihan jalkaterapeutti aloittanut. Käy sieltä kysymässä, uskosin että löytyy hyvä palvelu kun ihan jalkaterapeutti palkattu taloon.
- Pitääkin varata aika
Päiviönsaaressa on Kaunotar ja hurmuri-hoitola, on topakka rouva tekemässä hoitoja ja saa jalat kuntoon. Suosittelen.
- aaasiakas
Juu, paitsi rouva ei tykkää tehdä jalkoja. Mielummin tekee kasvoja.
- kokeillu
suositteln myös sellaista kun pirsakat varpaat tulee myös kotiin pää paikka joroinen mutta tekee myös varkaudessakin
- kippuravarvas
Terhin tiloissa oleva jalkaterapeutti on ihan itsenäinen yrittäjä. Olen käynyt hänellä ongelmajalkojani hoidattamassa jo edellisessä paikassa ja olen ollut tyytyväinen. Toiveet tietysti muistaa kertoa olipa kuka hoitaja hyvänsä, ei ne ajatuksenlukijoita ole.
- jalkaansieniä
Hyvää jalkohoitoa saa, kun menee pihalle ja pitää lumihangessa
jalkoja jonkin aikaa. Minä olen saanut siitä apua hikoileviin jalkoihin
ja sieni katosi siinä samassa. - Anonyymi
Cosmo Style- ehdottomasti. Kauppakatu 22
- Anonyymi
Oon samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä
Cosmo Stylessä kävin, 10
- Anonyymi
Jalkahoitajat puhuu suu vaahdossa,rentoutuminen ei onnistu koskaan varkaudessa.
Ottaa hermoihin hirvee kalkatus.
Ei ole vaihtamalla parantunut, kaikki samanlaisia.
Ainiiin ,oli yksi ihana poikkeus.
Hän lähti ikävä kyllä muualle. - Anonyymi
Jalkahoitola Ruusurockjamit,laittaa oluessa ja kossussa uitetut sukat jalkaan hyvä tulee. Alkomaholi tappaa sienet ja bakteerit.
- Anonyymi
vicchyy
- Anonyymi
niin ei juonu cisse häkkinen vissyä
vaan joi kossua - Anonyymi
lasten leikkikaluja
- Anonyymi
sanoppa muurhainen että kelle "niille" minä valitan??
ketkä ne on..
ja tiesikö mitä tarjos kun oli kun oli dvd levyn kanteen väsätty.
tieskö mitä se on. tekikö tahallaan?? - Anonyymi
tekikö tahallaan???
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741