ovikello soi äkäisesti

soiva ovikello

Olen yksin kotona... on aivan pimeää ja hiljaista. Katselen tv:stä jotain... Se ny ei ole niin tärkeää...

Yhtä-äkkiä havahdun kun ovikelloani soitetaan äkäisesti.... Hermostuneena menen avaamaan ja komentamaan soittajaa olemaan hiljaa. Avaan oven ja siellä on nuori nainen, joka selvällä suomenkielellä kertoo olevansa opiskelja ja tarvitsevansa rahaa.... Sanon suoraan etten tarvitese mitää, ja huomaansamantien ettei hänellä kyllä olekkaan mitään myytävää.

Äkkiä muista, että minulla on kotona parinhkympin kotikassa ja arvelen sen riittävän. SAnon suoraa tälle itseäni nuoremmalle naiselle, että hän saa tunnin aikaa.... Hän saa käydä katsoessani suihkussa ja sen jälkeen minä nuolen hänen pillunsa... ja lopuksi hän jättää minulle pikkuhousut jotka on jalassa.- Lisään vielä, että hän pärjää kyllä kotiinsa ilman pikkuhousuja kaiken jälkeen....

Katson kelloa ja tunnista on kulunut jo tovi. Näen tuon tytön miettivän ilmeen... Hän kysyy paljonko olen valmis maksamaan... ja kerron hinnan. En lisää siihen yhtää sen enempää, eikä tuo tyttökään sit pyydä, sillä sanon ettei minulla ole enempää..

Päästän hänet sisemmälle ja pidän kokoajan silmissäni, kun hän riisuu vaatteensa ja kysyymissä on kylppäri. Neuvonhänelle tien ja hän menee suihkuun. ... Katson eteisen kelloa ja jäljellä olevaa aikaa ja samaan aikaan katson kun hän on lämpimän veden alla ....

Tovin katseltuani kysyn häneltä joko suihku riittää? Hän vielä pesee pillunsa ja ottaa hakemani pyyhkeen jotta saa kuivattua itsensä. Samantien osoitan hänelle paikan jossa saan nuolla hänet.....

Kelloa katsellen teen työtä jatunnen kuinka kaikki tapahtuu....

Kymmenminuuttia ennen kuin tunti tulee täyteen lopetan ja päästän hänet takaisin suihkuun. Meni pikkusen yli, kun annoin hänelle sovitun palkkion ja päästin ulos. Ei se ollut mikää pikaseksi, mutta pikaisestai päätetty ja tehty.

1

4528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ImeLekaa

      Harmi, että tää kaikki oli vain unta xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe