ovikello soi äkäisesti

soiva ovikello

Olen yksin kotona... on aivan pimeää ja hiljaista. Katselen tv:stä jotain... Se ny ei ole niin tärkeää...

Yhtä-äkkiä havahdun kun ovikelloani soitetaan äkäisesti.... Hermostuneena menen avaamaan ja komentamaan soittajaa olemaan hiljaa. Avaan oven ja siellä on nuori nainen, joka selvällä suomenkielellä kertoo olevansa opiskelja ja tarvitsevansa rahaa.... Sanon suoraan etten tarvitese mitää, ja huomaansamantien ettei hänellä kyllä olekkaan mitään myytävää.

Äkkiä muista, että minulla on kotona parinhkympin kotikassa ja arvelen sen riittävän. SAnon suoraa tälle itseäni nuoremmalle naiselle, että hän saa tunnin aikaa.... Hän saa käydä katsoessani suihkussa ja sen jälkeen minä nuolen hänen pillunsa... ja lopuksi hän jättää minulle pikkuhousut jotka on jalassa.- Lisään vielä, että hän pärjää kyllä kotiinsa ilman pikkuhousuja kaiken jälkeen....

Katson kelloa ja tunnista on kulunut jo tovi. Näen tuon tytön miettivän ilmeen... Hän kysyy paljonko olen valmis maksamaan... ja kerron hinnan. En lisää siihen yhtää sen enempää, eikä tuo tyttökään sit pyydä, sillä sanon ettei minulla ole enempää..

Päästän hänet sisemmälle ja pidän kokoajan silmissäni, kun hän riisuu vaatteensa ja kysyymissä on kylppäri. Neuvonhänelle tien ja hän menee suihkuun. ... Katson eteisen kelloa ja jäljellä olevaa aikaa ja samaan aikaan katson kun hän on lämpimän veden alla ....

Tovin katseltuani kysyn häneltä joko suihku riittää? Hän vielä pesee pillunsa ja ottaa hakemani pyyhkeen jotta saa kuivattua itsensä. Samantien osoitan hänelle paikan jossa saan nuolla hänet.....

Kelloa katsellen teen työtä jatunnen kuinka kaikki tapahtuu....

Kymmenminuuttia ennen kuin tunti tulee täyteen lopetan ja päästän hänet takaisin suihkuun. Meni pikkusen yli, kun annoin hänelle sovitun palkkion ja päästin ulos. Ei se ollut mikää pikaseksi, mutta pikaisestai päätetty ja tehty.

1

5348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ImeLekaa

Harmi, että tää kaikki oli vain unta xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      225
      2960
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      184
      2606
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      110
      1227
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      135
      1144
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      70
      1078
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1060
    7. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1055
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      348
      1022
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      959
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      808
    Aihe