en jaksa enää näytellä et kaikki on hyvin, hymyileminen sattuu, ihmisten kanssa olo on yhtä tuskaa.yksin on vain parempi olla niin ei tarttee tuottaa kenellekään pettymystä ja ongelmia...olen ollut koko vuoden tälläinen ja kokoajan vain kaikki pahenee..´lääkkeitä syön ja käyn juttelemassa mutta mikään ei tunnu auttavan..mitä pitäisi tehdä?
ahdistunut
1
<50
Vastaukset
- ahdistaaa
Mäkään en enää jaksa näytellä... en enää välitä siitä, että silmät on ihan paisuneet ja punaiset itkemisen jälkeen.. ennen välttelin ihmisiä silloin ja pidättelin itkua jos oli työvuoro tiedossa.. nyt en välitä, vaikka menen silmät itkuisen näkösinä töihin.. harva siitä mitään huomauttaa. Jos joku on jotain kysynyt, olen vaan sanonut, että "joo.. on vähän väsy tänään.." tai "jotain flunssaa.." ja ajattelen, että ihan sama... hymyileminen on yhtä tuskaa.. haluaisin vältellä ihmisiä.. mutta olen asiakaspalvelussa töissä, joten en voi vältellä.. mutta ajattelen monesti, että ei mun oo mikään pakko hymyillä, jos ei siltä tunnu...voin olla ystävällinen hymyilemättäkin.. aloitin lääkkeet pitkän tauon jälkeen taas, olen ehkä vähän pirteempi ihmisten kanssa, eikä ahdista niin paljoa olla sosiaalinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084