37 vuotias nainen lähdössä Playa del Carmeniin viikoksi (lähtö 19.3) En ole vielä matkaa varannut kun seuralainen perui viime tipassa. Tarkoitus olisi nauttia auringosta, snorklata ja käydä mayaraunioilla retkellä. Ilmoittele, jos olet kiinnostunut lähtemään mukaan.
Naismatkaseuraa Playa del Carmeniin.
7
330
Vastaukset
Hei! 35-vuotias täällä myös matkaseuraa vailla, ja miksei vaikka Meksikoon! Mielelläni kuulisin suunnitelmistasi lisää; matkan kesto, onko ajankohta ehdoton (itse olisin innostunut lähtemään nopeammallakin aikataululla), mistä olet lentämässä / oliko matkan hinta jo tiedossa jne. Mielelläni laitan vaikka meiliäkin.
- matkakärpänen
Moi! Meksiko ehkä tällä hetkellä kiinostaisi eniten, mutta en sulje muitakaan kohteita pois. Mulla on reilun viikon loma 17.3-27.3 ja siihen olin suunitellut tuota Playa del Carmenia lähtönä 19.3. Oon kattellut niin paljon matkoja viime aikoina, että en enää muista millä firmalla se oli myynnissä, mutta halvin hinta oli 1200 euron päälle, viikko/2h huoneessa. Yksin reissatessa hinta nouseekin sit jo lähelle 1500 euroa :( Menolento kestää 14 tuntia, joten olis kiva olla juttuseuraa. Aika tyyrishän tuo reissu on, mutta olen reissannut jonkun verran ja tuntuu olevan vaan huonoja vaihtoehtoja. Kap Veredeä mietin, mutta se on liian tuppukylä. Thaimaassa en ole ollut koskaan ja sinne ennakkoluulot on aika suuret, mutta Krabille voisin suostuakin lähtemään. Laita mailia, jos innostuit tai jos haluat ehdottaa jotain! En viitsis laitaa nimellistä mailiosoitettani tänne...olisko sulla "parempi" osoite?
- yksinainen 1959
52 mies voisi lähteä mukaan, jos kiinnostaa. olen kerran täältä löytänyt matkaseuraa naisesta. olimme kaveri pohjalta, kun yhdessä näin sovittiin. minulle ei ole päivillä kovin suurta väliä, kun yrittäjänä päätän omasta aikataulustani. en ole kokenut matkaaja, ja kielitaitoni on suppea. asustan turussa. [email protected]
- matkakärpänen
Valitettavasti aviomieheni ei varmastikaan innostu miesmatkaseuralaisista. Emme voi yhdessä reissuun lähteä, niinpä haen vain ja ainoastaan naismatkaseuraa.
Moi taas, sorry että kesti hieman vastaaminen, laita meiliä [email protected], niin jutellaan lisää :)
...siis [email protected] .. muistin ihan väärin tuon "roskapostiosoitteeni" kun ei tule käytettyä sitä ikinä...
- mari c.
Playa del Carmen 20.2. - 27.2.
Carmen Inn **
Hotelli
Pieni, rentohenkinen hotelli on vilkkaasti liikennöidyn kadun varrella, rannan... Lisätietoa ja kuvia
Kahden hengen huone - Ei aterioita 1045 €/hlö
yht. 2090 €
Olen 34v. nainen helsingistä. naimisissa (miehen kanssa). Mies ei pääse hiihtolomalla matkaan, mutta ei pahastuisi jos lähtisin itsekseen lomalle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924