itse jaksat tällaista niin joku toinen ei välttämättä ole yhtä vahva.
Tajuatko sinä että vaikka
10
234
Vastaukset
- opuspifasdasd
Kenelle ?
- ei voi tehdä puolest
Tajuatko sinä, että jos joku ei jaksa, sen on mentävä itse pois?
- luonnonlaki
kylla se luoja heikot korjaa pois
- ihmisellä ei vaihtoe
Tuo pätee niinku eläinmaailmassa ja luonnossa,mutta heikot ihmiset saavat vain päivästä toiseen kärsiä ja kituuttaa,elleivät tajua tappaa itseään.Eläinmaailmassa heikot syödään parempiin suihin.
- heikko ihminen
Sitähän mä tässä pelkäänkin. Täytyy varmaan jutella tästä jonkun kanssa, etten tee mitään tyhmää.
- Eksyksissä peloissaa
heikko ihminen kirjoitti:
Sitähän mä tässä pelkäänkin. Täytyy varmaan jutella tästä jonkun kanssa, etten tee mitään tyhmää.
Älä vaan tee mitään tyhmää. On niitä muitakin treffipalstoja. Parasta olis tavata ystäviään irl
- Soldier fighter
Täällä on kuule pakko olla vahva.Ei tätä elämää muuten jaksa.
- täytys joo
Niinpä :(
- kaikki ookke
mikäs täs elämässä mättää?..on työtä, lämmin asunto, kestävä auto, joskus myös lämmin ja kestävä p-kaveri..eihän täs voi enempää enää vaatia
- Taju kovilla
Se tässä paikassa mättääkin ja haluan pois. Hermot on täällä kovilla ihan turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705