Haluaisin aloittaa koirani kanssa jonkinlaisen harrastuksen, missä voi olla itsekin kunnolla mukana. Meidän tyttö (koira) on tosi viisas ja lihaksikas saku ja olen miettinyt että olisi kiva kokeilla jonkinlaista ajo touhua valjaineen ym.
Spk:t ei tietenkään ole mitään ajokoiria, vaan ajatus oli tämmöinen uusi pieni hauskanpito keksiä koiran kesken.
Olisi kiva jos joku viitsisi kertoa omista kokemuksistaan jos tämmöisiä löytyy ja miten mahdolisesti homma toimisi. Tyttö pysähtyy heti kun sanoo seis, mutta kääntymiset ja juoksu ilman että ihminen juoksisi rinnalla ei onnistu valjaissa.
Ei kiitos törkeitä kommentteja, vaan jotain rakentavaa ;)
Spk-harrastuksia
i<3spk
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576