Olen lopen kyllästynyt suhteeseen. Nainen petti minua alkuvaiheessa. Päätin kuitenkin jatkaa ja nyt meillä on lapsi ja ollaan naimisissa. Pettäminen kuotenkin yhä kummittelee enkä voi unohtaa sitä vaikka siitä on yli vuosi aikaa. En ole ikinä onnellinen ja nainen ällöttää minua. En haluaisi tulla edes töistä kotiin ja seksikään ei kiinnosta. Jatkan vain lapsen takia. Onko tämä suhde tuomittu? Olenko loppuelämäni onneton?
onneton
Onneton mies
1
313
Vastaukset
- olemme vajavaisia
Sinun kannattaa keskusella puolisosi kanssa. Ihminen voi hairahtua ja voi olla että hänkin katuu töppäystään tosi paljon. Kun olet tai olete päättäneet jatkaa kannattaa nyt rakentaa anteeksiannon varaan. Tietenin riippuu miten puolsiosi on sitoutunut parisuhteeseenne. Ei onni nyt vain seksistä kiinni ole, jos molemmat päätätte sitoutua ja oolla tosilleen uskollisa niin ei tuon menneen töppäysken tarvitse tuhota yhteistä tulevaisuuttanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4536514Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082516Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751295- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771049- 441003