Olen lopen kyllästynyt suhteeseen. Nainen petti minua alkuvaiheessa. Päätin kuitenkin jatkaa ja nyt meillä on lapsi ja ollaan naimisissa. Pettäminen kuotenkin yhä kummittelee enkä voi unohtaa sitä vaikka siitä on yli vuosi aikaa. En ole ikinä onnellinen ja nainen ällöttää minua. En haluaisi tulla edes töistä kotiin ja seksikään ei kiinnosta. Jatkan vain lapsen takia. Onko tämä suhde tuomittu? Olenko loppuelämäni onneton?
onneton
Onneton mies
1
465
Vastaukset
- olemme vajavaisia
Sinun kannattaa keskusella puolisosi kanssa. Ihminen voi hairahtua ja voi olla että hänkin katuu töppäystään tosi paljon. Kun olet tai olete päättäneet jatkaa kannattaa nyt rakentaa anteeksiannon varaan. Tietenin riippuu miten puolsiosi on sitoutunut parisuhteeseenne. Ei onni nyt vain seksistä kiinni ole, jos molemmat päätätte sitoutua ja oolla tosilleen uskollisa niin ei tuon menneen töppäysken tarvitse tuhota yhteistä tulevaisuuttanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311953- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121008- 85995
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93739Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23671