noniin... mä oon nyt ollu sen kaa jotai kaks kuukautta ja onhan se ihan kiva ja luotettava.. mut en tiiä häpeeks se mua tai jotai.. :D aina ku pyydän sitä mun luokse koulus nii välil se saattaa tulla ja välil se on vaa sillee et '' nyt ei ehi''... ja aina ku pyydän sitä ulos vaikkapa hyppii pelloille (mikä on oikeesti kivaa ainaki talvisin) nii eka se sanoo et jooo mennää huomen.. ja sit seuraavana päivänä sil on aina joku et '' ei käykkää ku serkut tuli'' tai'' oot rakas mut mul on hirveen kipee olo'' ja sit ku se tulee seuraavana päivänä kouluu nii lumihangessahan se aina niitä takaperin voltteja vetää täysin terveenä.. mitä mieltä te ootte.. onks tää meijän suhde pelkkää ajan haaskausta??
kertokaa mielipiteenne mun poikaystävästä...
7
81
Vastaukset
- heeehjeees
Sinun poikaystävä kuulostaa aika lapselta(niin sinäkin) :) Ei pahemmin ihmiset enää lukiolla vedä voltteja lumihangessa. Nauttikaa vielä ku ootte lapsia =D
- ?
Ei sen puoleen et niitä ennen lukiotakaan vedetään.
- ?
? kirjoitti:
Ei sen puoleen et niitä ennen lukiotakaan vedetään.
Ja kuka on niin tyhmä et uskoo aina et serkut tuli
Olette liian nuoria seurusteluun.
Erotkaa.- uppadappahuujii
ajan haaskausta jos mies ei huomio sua tarpeeks. tai no siis..poika.
- ....tyttö94
No vaikutatte aika nuorilta ja siinä iässä tollanen on ihan normaalia... Ehkä se poikakin on vähän epävarma ja sen ikäsillä (veikkaan 10-14.v) on varmaan kavereitten kaa paljon juttuja ja tyttöjen kanssa oleminen saattaa olla joskus outoa ja monet vaan halua tyttöystävän, muttei sitten tee sen suhteen eteen mitään. Tytöthän on yleisesti ottaen vähän nopeemmin kehittyviä ja kaipais ehkä seurustelulta jotain ihan muuta kuin oman ikäset pojat... Mutta kyllä ne pojatkin kasvaa, kokemusta on :)
- kölli duunari
Tomegle kateellisena huutelee kun hän saa vain karvaista munaa naapurin Jormalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731