Ikävä

tuntuu

Oikeastaan tiedän että et enää halua minua edes tuntea tai nähdä. Saisit todellakin paremman ihmisen itsellesi.
Ymmärrän ärsyyntymisen ja vihan,kyllästymisen tunteet...
Niin kovasti haluaisin sinut viettämään tavallista elämää kanssani ja vihdoinkin näyttää tunteeni sinulle,mutta et ilmeisesti halua ottaa sitä vastaan.

27

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja marttyyri

oli .. ? Kuka ? Jos oot ite mokannu niin ite sun pitää homma hoitaa loppuunkin.

• ehkä haluankin

Kysymättä et voi tietää.

• :(

Oon kyllästynyt:
      -olemaan "jonossa viimeinen"
      -odottelemaan vastauksia puheluun tai viestiin
      -öisiin kännipuheluihin
      -ikävöimään sua

• Mitä olet

tehnyt asian eteen ?

• Ottaa vastaan ?

Kun aina olin se jolle ei ollut yhtään sanaa, ei yhtään vastausta, ei yhtään mitään.
      Kaikki muut asetit edelle.
      Kulkukoirakin saa paremman kohtelun kuin mitä oli se mitä sinulta sain.

• äly hoi !

No sittenhän tämä ei ollut sinulle, vai mitä luulet maailmannapa?

• lukia mi..

niinpä

• Et ymmärtänyt
        äly hoi ! kirjoitti:

No sittenhän tämä ei ollut sinulle, vai mitä luulet maailmannapa?

aloitusta ? aloittajahan nimenomaan sanoi että ymmärtää vihan, ärtymyksen ja kyllästymisen joten hän on ollut mäntti silloin.
        Joten itsellesi vain : äly hoi !!

• äly hoi !
        Et ymmärtänyt kirjoitti:

aloitusta ? aloittajahan nimenomaan sanoi että ymmärtää vihan, ärtymyksen ja kyllästymisen joten hän on ollut mäntti silloin.
        Joten itsellesi vain : äly hoi !!

Ja sinä sait sen seliteltyä itsellesi kirjoitetuksi? Heh, tyypillistä.

• ap

on vain sellainen tunne kokoajan, en voi sille mitään. marttyyri en halua olla enkä ole,on vaan niin monta kysymystä joihin haluaisi saada vastauksia.
      kun ei ole mahdollisuutta edes kysyä.

• aina on

jos vain itse haluaa.

• ap
        aina on kirjoitti:

jos vain itse haluaa.

ei se aina mene valitettavasti noin. olen odottanut ja toivonut mahdollisuutta.
        mutta kaikkea ei voi aina saada vaikka kuinka haluaisi sitä.

• -mies
        ap kirjoitti:

onx ap nainen?

• Mahdollisuuksia oli
        ap kirjoitti:

Mutta niitä ei haluttu käyttää.

• ap
        Mahdollisuuksia oli kirjoitti:

Mutta niitä ei haluttu käyttää.

mitä mahdollisuuksia minulla sitten olisi ollut jos saa kysyä? kerro pois!

• Halusitko koskaan
        ap kirjoitti:

mitä mahdollisuuksia minulla sitten olisi ollut jos saa kysyä? kerro pois!

nähdä, tavata ?

• ap
        Halusitko koskaan kirjoitti:

nähdä, tavata ?

tietenkin,tottakai,mitäpä muutakaan!!

• Siis suostuit
        ap kirjoitti:

tietenkin,tottakai,mitäpä muutakaan!!

ehdottamiini tapaamisiin ?

• Mitä pahaa

teit hänelle jos / kun ei haluu enää nähä ees ?

• Sulla on sitten

joukko selvittämättömiä asioita hänen kanssaan ? Teit jotain pahasti häntä kohtaan selvästikin ?

• ap

no en nyt tiedä onko mitään erityisiä selvittämättömiä asioita, mutta haluaisin tehdä hänelle tunteeni selviksi. pahasti? ehkä olin silloin liian tyrkky yhteyden otoissani kun halusin niin saada selvyyden. mutta minkäs tälle voi? harakatkin nauraa mulle.

• monia nähnyt
        ap kirjoitti:

no en nyt tiedä onko mitään erityisiä selvittämättömiä asioita, mutta haluaisin tehdä hänelle tunteeni selviksi. pahasti? ehkä olin silloin liian tyrkky yhteyden otoissani kun halusin niin saada selvyyden. mutta minkäs tälle voi? harakatkin nauraa mulle.

Miksi ruokit haaveita siitä, että toinen viettäisi tavallista elämää kanssasi, jos hän ei edes halua tuntea eikä nähdä?

• ap
        monia nähnyt kirjoitti:

Miksi ruokit haaveita siitä, että toinen viettäisi tavallista elämää kanssasi, jos hän ei edes halua tuntea eikä nähdä?

sinä sen sanoit,plussa sulle ja palaan maanpinnalle. elämä on liian arvokas hukattavaksi tälläiseen.

• Selviän avullasi
        ap kirjoitti:

Jos olisit ihmiseni, sanon, että en naura yhtään. Takanani on vaikea viikonloppu. Olen jaksanut vain sen avulla, että olet olemassa. Olen paneutunut tiiviisti tapoihin, joilla olen ennen selvinnyt ja kävellyt lähitienoilla miettien. Jaksan, kun ajattelen juuri nyt lämpimin ajatuksin sinua. Älä luovuta, tarvitsen sinua.

• Selviytymisiin
        Selviän avullasi kirjoitti:

Jos olisit ihmiseni, sanon, että en naura yhtään. Takanani on vaikea viikonloppu. Olen jaksanut vain sen avulla, että olet olemassa. Olen paneutunut tiiviisti tapoihin, joilla olen ennen selvinnyt ja kävellyt lähitienoilla miettien. Jaksan, kun ajattelen juuri nyt lämpimin ajatuksin sinua. Älä luovuta, tarvitsen sinua.

mukava kuulla. Toivon , että selviät ja jaksat. Keräät voimia paneudut itseesi opit selvitymään. Lämmöllä ajattelen minäkin ja kaikkea hyvää toivon sulle. Jos tarvitset tai kun tarvitset vihjaise niin apu on lähellä.

• Selviän avullasi
        Selviytymisiin kirjoitti:

mukava kuulla. Toivon , että selviät ja jaksat. Keräät voimia paneudut itseesi opit selvitymään. Lämmöllä ajattelen minäkin ja kaikkea hyvää toivon sulle. Jos tarvitset tai kun tarvitset vihjaise niin apu on lähellä.

Kiitos rohkaisusta, selviän. Palaan . . lämmöllä.
        Levollista unta toivotan, kun on sen aika.

• Tunteita on > <

Kuulostaa ihan hyväksyttävältä tuo tavallinen elämä. olisi hyvä kokeilla sitä arkea aluksi miten se sujuisi. Molemmille tilaisuus näyttää aidot tunteensa ja saada kokea jotain hienoa ja ainutkertaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe