selvittää mutta sä et näköjään edes halua.
Kaikki olis
15
205
Vastaukset
- enhän minä en
Nyyh nyyh
- No jos ite
kirjottelee nimettömiä viestejä niin ei kannata puhua toisesta mitään.
- jaa
No tuossahan tuo mun nimi melkeen lukee jos katsoo tarkasti.
- elikkäs oot sit
jaa kirjoitti:
No tuossahan tuo mun nimi melkeen lukee jos katsoo tarkasti.
Jaana :))
- niin niin
elikkäs oot sit kirjoitti:
Jaana :))
niina
- väärä paikka..
Meneppäs selvittelemään muualle siitä..
- älä nyt viitti
ei kait ;)
- Epäilen...
Millä lailla helppoa?
- miksi epäilet?
No silla lailla helppoa kun mä olen aika ymmärtäväinen ihminen, enkä ole pitkävihainen ja lisäkis mulle on myös aika helppo puhua, luulisin
- Epäilen...
miksi epäilet? kirjoitti:
No silla lailla helppoa kun mä olen aika ymmärtäväinen ihminen, enkä ole pitkävihainen ja lisäkis mulle on myös aika helppo puhua, luulisin
Jaa, no sitten ollaan väärät henkilöt. Ei meillä ole tapana puhella muutenkaan.
- ed.
Epäilen... kirjoitti:
Jaa, no sitten ollaan väärät henkilöt. Ei meillä ole tapana puhella muutenkaan.
eipä mekään kyllä hirveesti olla puheltu mitään. jotain pientä vaan.
- Epäilen...
ed. kirjoitti:
eipä mekään kyllä hirveesti olla puheltu mitään. jotain pientä vaan.
No vaikee sitä sitten mitään on selvittää.
- ed
Epäilen... kirjoitti:
No vaikee sitä sitten mitään on selvittää.
No ei tässä nyt kuitenkaan niin vieraita olla se mikään mahdottuus olisi.
- .....
Näinpä on asiat nykysin!
- kuuromykkä ja sokea
mmmmmmmmömmmääänmöööö en osaa puhua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774