Katsokaa tuo video ihan alusta loppuun ja kuunnelkaa myös: http://www.youtube.com/watch?v=F43qyCBcRe4&feature=related Aivan eri meininki oli ennen. Nykyään on noin 100 kertaa hiljaisempaa uutena vuotena ja silti valitetaan, että voi kamalaa tätä pauketta! Jos kukaan teistä oli tuolloin elossa niin muistelkaapa sitä ja verratkaa viime uuteen vuoteen. Aivan järjetön pauke oli silloin, tuossa melussako joku olisi aikonut nukkua? Nykyään kukkahatut ym. pääsee helpolla.
Good old days
flowerhat
1
72
Vastaukset
- flowerhat
P*rkele ku ois aikakone niin voitte arvata minnekkä palaisin 31.12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948489
- 926535
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636389Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345051Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593710- 453371
- 503315
- 502965
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512856