aivot ja sydän ovat. tuntuu että monillakaan niitä ei ole ollenkaan.
missä ne miesten
5
112
Vastaukset
- niii nooo ai jaaaa
Aivot on mitä on, mutta sydän on paikallaan ja sykkii sinulle/hänelle.
- en ymmärrä
miksi sitä sitten haluaa kohdella toista näin huonosti jos noin on.
- jaaa no
en ymmärrä kirjoitti:
miksi sitä sitten haluaa kohdella toista näin huonosti jos noin on.
En minä ole häntä kohdellut mitenkään huonosti? Haluaisin jutella hänen kanssaan,mutta kun en tiedä varmasti onko hän varattu, saiko hän viestini, onko hän edes se jolle lähetin? On mennyt pupu pöksyyn, etten vain aiheuta mitään soppaa enää.
- tallessa
on niillä, oon jopa puristellut niitä
Aivot ja sydän on paikallaan, mutta ne on kallellaan vähän eri asioihin, kuin teillä naisilla. Tämän tosiasian tajuaminen, ymmärtäminen ja hyväksyminen, helpottaa elämää huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334