aivot ja sydän ovat. tuntuu että monillakaan niitä ei ole ollenkaan.
missä ne miesten
5
132
Vastaukset
- niii nooo ai jaaaa
Aivot on mitä on, mutta sydän on paikallaan ja sykkii sinulle/hänelle.
- en ymmärrä
miksi sitä sitten haluaa kohdella toista näin huonosti jos noin on.
- jaaa no
en ymmärrä kirjoitti:
miksi sitä sitten haluaa kohdella toista näin huonosti jos noin on.
En minä ole häntä kohdellut mitenkään huonosti? Haluaisin jutella hänen kanssaan,mutta kun en tiedä varmasti onko hän varattu, saiko hän viestini, onko hän edes se jolle lähetin? On mennyt pupu pöksyyn, etten vain aiheuta mitään soppaa enää.
- tallessa
on niillä, oon jopa puristellut niitä
Aivot ja sydän on paikallaan, mutta ne on kallellaan vähän eri asioihin, kuin teillä naisilla. Tämän tosiasian tajuaminen, ymmärtäminen ja hyväksyminen, helpottaa elämää huomattavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635172Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2594252Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty663856Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1392227Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.261594Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar631280Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6959- 94889
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii32882entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137857